1. Headhunterz
2. Phuture Noize
3. Atmozfears
4. Wildstylez
5. Audiotricz
2. Phuture Noize
3. Atmozfears
4. Wildstylez
5. Audiotricz
D-Block & S-te-Fan*Onthafloorx wrote:3. D-Block & St-e-Fan
Sorry 300 dingen tegelijk doen is niet goed.Svbtwee wrote:D-Block & S-te-Fan*Onthafloorx wrote:3. D-Block & St-e-Fan
Sound Design*Svbtwee wrote:D-Block & S-te-Fan*Onthafloorx wrote:3. D-Block & St-e-Fan
Terecht dat Mandy gaat winnen jaBroken Balance wrote: Ookal kan ik, en jullie ook waarschijnlijk, nu al een duidelijke winnaar zien.
Ik heb dan juist weer minder met de sound/sets van Genox. Dan vind ik The Purge, D-Verze en Mind Dimension op beide fronten een stuk interessanter. Denk overigens ook dat de door mij genoemde namen ook een veelbelovend 2018 tegemoet gaan.Hard4Us wrote:Trouwens verdiend Genox ook wel een vermelding. Ik verwacht veel van hem in 2018, die kicks en stijl vind ik zo gaaf! En ook al zo snel een duidelijk herkenbare sound ontwikkeld.
Ja, in mn top 5 staan ook de laatste 2 die je noemt. The Purge is ook heel gaaf maar lijkt best veel op Mind Dimensiom imo, Genox heeft toch wat eigen.yannickvk wrote:Ik heb dan juist weer minder met de sound/sets van Genox. Dan vind ik The Purge, D-Verze en Mind Dimension op beide fronten een stuk interessanter. Denk overigens ook dat de door mij genoemde namen ook een veelbelovend 2018 tegemoet gaan.Hard4Us wrote:Trouwens verdiend Genox ook wel een vermelding. Ik verwacht veel van hem in 2018, die kicks en stijl vind ik zo gaaf! En ook al zo snel een duidelijk herkenbare sound ontwikkeld.
Toch wel want T.C.C. is niet alleen maar Thera namelijkRedman wrote:Geen uitleg nodig denk ik :p
I know maar ik wist niet of stemmen op een act ook mogelijk was. Een act en dj zijn namelijk wat anders. Als T.C.C. niet 'ok' is graag Dj Thera omdat hij de enige is die elke keer erbij was. Verder natuurlijk ook hulde aan blackburn (2x) en catatonic overload die ik beide als T.C.C. gezien heb dit jaar.ErikZ wrote:Toch wel want T.C.C. is niet alleen maar Thera namelijkRedman wrote:Geen uitleg nodig denk ik :p