Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind veel van zijn tracks echt geweldig goed maar kan niet ontkennen dat er vaak een sausje overheen mist waardoor het de perfectie nadert. Kan het niet specifiek uitleggen maar waardoor werkelijk elke sound bij elkaar past. Wat een Noisecontrollers of Wildstylez wel nagenoeg altijd heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Fuzzylogic schreef:
Maar hij brengt het wel heel kinderachtig en jankerig met dat 'slaat nergens op' en doen alsof hij de schijn tegen heeft van vroeger (terwijl ik de oude PN platen juist vetter vind).


Vind je 'maar die kicks van Phuture Noize klinken ook alsof je staat de tennissen in een echoënde koepel.' wel zeer volwassen?

Desalniettemin ben ik het met je eens. Ik vind de kicks van PN 9/10 ook niet lekker klinken en soms de sounds ook niet. Sfeer is wel dik in sommige platen, maar met veel nummers heb ik niks.

Wat is daar kinderachtig aan? Is gewoon mijn mening, de een spreekt zijn mening wat harder uit dan de ander. Dat moet je als artiest gewoon kunnen hebben, de media laat zich ook zo horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan gaf PN toch ook gewoon zijn mening? Dat jij dat kinderachtig en jankerig vindt is dan weer jouw opvatting van zijn mening. Het is hier soms ook net een forum hé.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 12:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
patrickjeb schreef:
Fuzzylogic schreef:
Maar hij brengt het wel heel kinderachtig en jankerig met dat 'slaat nergens op' en doen alsof hij de schijn tegen heeft van vroeger (terwijl ik de oude PN platen juist vetter vind).


Vind je 'maar die kicks van Phuture Noize klinken ook alsof je staat de tennissen in een echoënde koepel.' wel zeer volwassen?

Desalniettemin ben ik het met je eens. Ik vind de kicks van PN 9/10 ook niet lekker klinken en soms de sounds ook niet. Sfeer is wel dik in sommige platen, maar met veel nummers heb ik niks.

Wat is daar kinderachtig aan? Is gewoon mijn mening, de een spreekt zijn mening wat harder uit dan de ander. Dat moet je als artiest gewoon kunnen hebben, de media laat zich ook zo horen.


Beetje dubbel niet? Want PN doet dan precies het zelfde.

Ben het wel met je eens over de kicks maar zeker niet het sound design. Ik zou ook niet weten wie anders op 1 moet in 2017. In mijn ogen kan alleen Myst dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee. Phuture Noize zegt dat mijn mening nergens op slaat. Dat is complete bullshit want het is mijn mening. Dat is ook zijn mening ja, maar die klopt niet, want je kan niet vinden dat iemands muzieksmaak 'nergens op slaat', daar valt gewoon niet over te twisten. Maar we dwalen helemaal af, er wordt nu ineens gediscussieerd over een opmerking van Phuture Noize op een reactie van mij terwijl mijn reactie hier daar helemaal niet over ging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je reactie ging over sound design en dat is bij Phuture Noize gewoon topkwaliteit (ook al zou je zijn kicks niks vinden).

Verder heeft hij gewonnen met een aardige voorsprong dus zal de meerderheid van dit forum er ook wel zo over denken. Maar daar mag je natuurlijk een andere mening over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt maar hierboven gaat het over de discussie tussen PN en mij (wel/niet kinderachtig).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 15:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Je reactie ging over sound design en dat is bij Phuture Noize gewoon topkwaliteit (ook al zou je zijn kicks niks vinden).

Verder heeft hij gewonnen met een aardige voorsprong dus zal de meerderheid van dit forum er ook wel zo over denken. Maar daar mag je natuurlijk een andere mening over hebben.


Topkwaliteit zou ik niet zeggen, gezien er dan geen klachten over de kicks zouden zijn. Innovatief en vernieuwend zou ik wel zeggen en zeker wel kwalitatief inderdaad.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic