Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 01:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Ik vind juist dat Phuture Noize helemaal niet hetzelfde maakt. Vind elke plaat weer echt anders. Vooral qua melodielijnen. Ik vind daarnaast dat PN vooral met platen als The Aftershock en The Worlds Beyond voorop loopt. Waarom heb ik al vaker uitgelegd maar dr is niemand in de scene die een verhaal zo goed weet om te zetten naar gevoel in de muziek. Dat is wat mij betreft echt iets unieks. De meesten zullen het wel zo niet zien maar dit is hoe ik erover denk


Jup, ik deel ook deze mening en ik volg je ook met wat je bedoelt met dat verhaal vertellen. Niet alle tracks van PN boeien me, maar diegene die dat wel doen raken me dan ook echt wel vanwege de emotie die er in zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 03:08 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RoyAPO schreef:
Ik vind juist dat Phuture Noize helemaal niet hetzelfde maakt. Vind elke plaat weer echt anders. Vooral qua melodielijnen. Ik vind daarnaast dat PN vooral met platen als The Aftershock en The Worlds Beyond voorop loopt. Waarom heb ik al vaker uitgelegd maar dr is niemand in de scene die een verhaal zo goed weet om te zetten naar gevoel in de muziek. Dat is wat mij betreft echt iets unieks. De meesten zullen het wel zo niet zien maar dit is hoe ik erover denk


Niemand die mij nog steeds dat verhaal kan vertellen maar goed. En een melodielijn die anders is.. zo ook niet goed zijn als die het zelfde zijn. Het is niet zo exact hetzelfde natuurlijk als de ene Brennan Heart plaat na de andere bijvoorbeeld. Maar er zijn genoeg artiesten die net zo veel verschil in hun nummers gooien als PN op het moment, sommigen ook meer zoals Clockartz.

Met zijn stijl is hij zeker een frisse wind door de scene en hij verdient het om een hoge plek in de scene te hebben en imo zijn zijn platen voor het grootste deel vet. Maar ik heb soms echt het idee dat mensen hem zo ver ophemelen zonder dat ze zelf weten waarom of vergelijken met wat anderen doen/deden, gaat soms zo ver dat het lijkt alsof hij hardstyle heeft uitgevonden lijkt wel.

Jij wilt een verhaaltje? Neem de track 'king of the jungle'. Als ik die track hoor, dan fantaseer ik direct dat ik bokito ben en dat ik vrouwen aanrand. Beter krijg je het toch niet!?.




. Oke schiet mij maar lek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou is alle symboliek tijdens levensbeschouwing op de middelbare school toch nog ergens goed voor geweest :lol:. King Of The Jungle is gemaakt uit het concept zelfvertrouwen of wat PN dacht ik zei ‘het de hele wereld weer aankunnen’. Maarja dit is ook geen extreem voorbeeld van wat ik bedoel. Dat gevoel komt vooral terug in de vocals maar voor de rest valt het wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 14:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Nou is alle symboliek tijdens levensbeschouwing op de middelbare school toch nog ergens goed voor geweest :lol:. King Of The Jungle is gemaakt uit het concept zelfvertrouwen of wat PN dacht ik zei ‘het de hele wereld weer aankunnen’. Maarja dit is ook geen extreem voorbeeld van wat ik bedoel. Dat gevoel komt vooral terug in de vocals maar voor de rest valt het wel mee.


Maarja, dan zou je Rebel To The Grave ook zo kunnen zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja wat ik zeg, zo bijzonder is het bij deze plaat niet. Maar het is wel onderdeel van het verhaal Pursuit Of Thunder wat iemand hier goed uitlegt

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 16:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou diep hoor :lol:

Dat is waar de helft van de rappers het over hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:aww:

Ik hou t weer voor gezien hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nou diep hoor :lol:

Dat is waar de helft van de rappers het over hebben.


De meeste rappers hebben het alleen over status, geld en vrouwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 20:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Broken Balance schreef:
Nou diep hoor :lol:

Dat is waar de helft van de rappers het over hebben.


De meeste rappers hebben het alleen over status, geld en vrouwen.


Dan luister je naar de verkeerde artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik luister naar de juiste artiesten, maar de mainstream (grote gedeelte) rapt daar wel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2017 23:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ok, dan pak je de grootste Mainstream rapper, Eminem, die heeft ook genoeg nummers die op dit terugkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dit bedoel je dat van PN? In dat geval zie ik het probleem niet om met Eminem vergeleken te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 12:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Met dit bedoel je dat van PN? In dat geval zie ik het probleem niet om met Eminem vergeleken te worden :P


Nee, dat zeker niet, ik zei ook al dat ik hem niet slecht oid vind, vind het zeker een van de betere producers. Maar hij wordt soms wel aanbeden alsof hij hardstyle heeft bedacht, de beste producer ooit is e.d. en dat specifiek dus over hoe hij een verhaal in zijn nummers heeft.

En dat verhaal doen rappers zoals Eminem dus ook, niet zo heel bijzonder, en in principe kun je het zelfde verhaal achter andere platen zoeken. Het is in dat geval maar net wat je wel en niet wilt zien. Niet een kwestie van het is zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah zo op die fiets. Nee klopt, heel bijzonder is het niet, maar wel mooi dat ie in ieder geval iets van z'n album probeerde te maken. Circlejerk om PN is soms mss net iets te maar ach dat zit mij niet dwars. Denk dat mensen ook gewoon heel blij zijn met een frisse wind in de scène.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2017 16:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hier ook hoor, hij staat wmb ook terecht op 1, de enige die ik daar anders nog in mijn ogen terecht had neergezet waren Myst of Mind Dimension.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Maar ik heb soms echt het idee dat mensen hem zo ver ophemelen zonder dat ze zelf weten waarom of vergelijken met wat anderen doen/deden, gaat soms zo ver dat het lijkt alsof hij hardstyle heeft uitgevonden lijkt wel.

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2017 20:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Broken Balance schreef:
Maar ik heb soms echt het idee dat mensen hem zo ver ophemelen zonder dat ze zelf weten waarom of vergelijken met wat anderen doen/deden, gaat soms zo ver dat het lijkt alsof hij hardstyle heeft uitgevonden lijkt wel.

Eens.



Absoluut mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie de uitslag nu pas. Phuture Noize op 1 :thumbdown: Vrijwel iedere artiest in deze lijst heeft een beter sounddesign dan deze gast :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

*Disigne
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zie de uitslag nu pas. Phuture Noize op 1 :thumbdown: Vrijwel iedere artiest in deze lijst heeft een beter sounddesign dan deze gast :x


Was jij niet die gene die iets tegen PN had vanwege een reactie van hem hier op HT?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, maar dat is niet de rede. De post waarop zijn reactie was was namelijk al eenzelfde als die ik zojuist plaatste (zelfs niet eens zo heel negatief want ik gaf nog een complimentje over de sfeer in zijn tracks).
Zie hier: hardstyle-releases/phuture-noize-pursuit-of-thunder-t58286-25.html?hilit=pursuit%20thunder
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zie de uitslag nu pas. Phuture Noize op 1 :thumbdown: Vrijwel iedere artiest in deze lijst heeft een beter sounddesign dan deze gast :x

Maar niet zo’n verfrissende sound met ongelooflijk veel gevoel erin. Dat gevoel in z’n platen is wat hem zo populair maakt

Sws snap ik je punt over sound design echt niet. Mijn oor is niet getraind genoeg om te zeggen dat z’n sound design ruk is, net als 98% van de rest van de scene dat niet kan. Kan je uitleggen wat het zo slecht maakt? Volgens mij is het ook de kunst van sound design om een bepaald gevoel in je platen te creeeren. Althans dat lees ik op internet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Klopt, maar dat is niet de rede. De post waarop zijn reactie was was namelijk al eenzelfde als die ik zojuist plaatste (zelfs niet eens zo heel negatief want ik gaf nog een complimentje over de sfeer in zijn tracks).
Zie hier: hardstyle-releases/phuture-noize-pursuit-of-thunder-t58286-25.html?hilit=pursuit%20thunder


Hij kan zich niet in jouw opmerking vinden, zo raar is het toch niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2018 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar hij brengt het wel heel kinderachtig en jankerig met dat 'slaat nergens op' en doen alsof hij de schijn tegen heeft van vroeger (terwijl ik de oude PN platen juist vetter vind). Je kan ook gewoon als een professionele artiest accepteren dat niet iedereen klaarkomt op je tracks :P Maar goed, dat is alweer een jaar geleden of zo en die discussie staat los van mijn eerdere post in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2018 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Maar hij brengt het wel heel kinderachtig en jankerig met dat 'slaat nergens op' en doen alsof hij de schijn tegen heeft van vroeger (terwijl ik de oude PN platen juist vetter vind).


Vind je 'maar die kicks van Phuture Noize klinken ook alsof je staat de tennissen in een echoënde koepel.' wel zeer volwassen?

Desalniettemin ben ik het met je eens. Ik vind de kicks van PN 9/10 ook niet lekker klinken en soms de sounds ook niet. Sfeer is wel dik in sommige platen, maar met veel nummers heb ik niks.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic