dus jij ziet geen verschil in iemand nemen of genomen wordenhardcoresjors wrote:ik denk dat de 'treintje' stemmers denken dat het voor de trein springen is, in dat geval had ik die ook gekozen!
en springt daarom maar liever voor de trein?
dus jij ziet geen verschil in iemand nemen of genomen wordenhardcoresjors wrote:ik denk dat de 'treintje' stemmers denken dat het voor de trein springen is, in dat geval had ik die ook gekozen!
of iemand nemen op een treinroberttt wrote:Tsja als je toch wat moet kiezen, ga ik voor treintje..
Hou wel van spanning!
Waarom iemand wanneer je tientallen vrouwen kunt bevruchten terwijl de trein rijdt in dat mooie toilethokjeThe Anim0l wrote:of iemand nemen op een treinroberttt wrote:Tsja als je toch wat moet kiezen, ga ik voor treintje..
Hou wel van spanning!
je kan er toch maar 1 tegelijk nemenOlijfboompje wrote:Waarom iemand wanneer je tientallen vrouwen kunt bevruchten terwijl de trein rijdt in dat mooie toilethokjeThe Anim0l wrote:of iemand nemen op een treinroberttt wrote:Tsja als je toch wat moet kiezen, ga ik voor treintje..
Hou wel van spanning!
Open you're mindThe Anim0l wrote:
je kan er toch maar 1 tegelijk nemen
dan zit ik niet op een treinOlijfboompje wrote:Open you're mindThe Anim0l wrote:
Alles kan, waar een wil is, is een trein en tienduizenden vrouwen met de benen wijdThe Anim0l wrote:dan zit ik niet op een treinOlijfboompje wrote:Open you're mindThe Anim0l wrote:
Niet zo'n treintje!_theon_ wrote:Ik spring voor de trein en laat hun lekker necrofiel zijn.
Suicide dan.hardcoresjors wrote:Niet zo'n treintje!_theon_ wrote:Ik spring voor de trein en laat hun lekker necrofiel zijn.![]()
Lees een paar pagina's terug (1 of 2) de introductie ff dan snap je het!
En als je voor de trein springt blijft er niet veel meer over voor hun om necrofiel te zijn!
Als jij mijn verhaal leest, heb je door dat zelfmoord echt geen optie is hoor :p_theon_ wrote:Suicide dan.hardcoresjors wrote:Niet zo'n treintje!_theon_ wrote:Ik spring voor de trein en laat hun lekker necrofiel zijn.![]()
Lees een paar pagina's terug (1 of 2) de introductie ff dan snap je het!
En als je voor de trein springt blijft er niet veel meer over voor hun om necrofiel te zijn!
Ik heb trouwens ook aan 2 vrienden van mij gevraagd die kiezen voor 1ste ronde allebei gehoor, en 2de ronde iemand nemen
In de bak zeker :p veel succes. Die lui hebben je te pakken voordat je je hand uberhaupt in je zak hebt :p_theon_ wrote:Al gedaan ik zorg wel voor pillen op zak
Komt vanavond, zit nu nog op het werk. Sowieso ff bedenken welke :pDaveytl wrote:Tijd voor een nieuwe neem ik aan.
Resultaat lijkt me hier wel duidelijk.
Lang werken? :pSteffnov wrote:Komt vanavond, zit nu nog op het werk. Sowieso ff bedenken welke :pDaveytl wrote:Tijd voor een nieuwe neem ik aan.
Te lam... xDnielstil wrote:Lang werken? :pSteffnov wrote:Komt vanavond, zit nu nog op het werk. Sowieso ff bedenken welke :pDaveytl wrote:Tijd voor een nieuwe neem ik aan.
Tegen 5 big-ass lui van 2 bij 2...je wordt in elkaar geknupt waar je bij staat, en wordt dan alsnog slachtoffer.Basscow wrote:Beetje verknipte poll ditga ook niet stemmen omdat mijn antwoord (vechten) er niet bij staat