STAN- wrote:Nemen, geen twijfel mogelijk. Moet er toch niet aan denken dat ze in mn kont gaan lopen roeren..
maar je denkt er wel aan anders gebruik je geen kotsplaatje
dus denk je je wel in dat het smerig zou moeten zijn
STAN- wrote:Nemen, geen twijfel mogelijk. Moet er toch niet aan denken dat ze in mn kont gaan lopen roeren..
Door erover te schrijven denk je er inderdaad aan, vandaar ;pThe Anim0l wrote:STAN- wrote:Nemen, geen twijfel mogelijk. Moet er toch niet aan denken dat ze in mn kont gaan lopen roeren..
maar je denkt er wel aan anders gebruik je geen kotsplaatje![]()
dus denk je je wel in dat het smerig zou moeten zijn
hier sluit ik mij 100% bij aanhardcoresjors wrote:Ik kies toch maar voor nemen, hou mijn kont liever piemelvrij!
hardcoresjors wrote:Ik kies toch maar voor nemen, hou mijn kont liever piemelvrij!
Oke zo dan, er mogen alleen maar dingen uit mijn kont komen!The Anim0l wrote:hardcoresjors wrote:Ik kies toch maar voor nemen, hou mijn kont liever piemelvrij!
hahaha dus andere dingen mogen er wel in
dan steek je een vinger in je reetsjobie wrote:Nog nooit in de VS geweest, kan niet meedoen aan deze.
Het echte gevoel is vast niet reproduceerbaar, wil niet valspelen hier!The Anim0l wrote:dan steek je een vinger in je reetsjobie wrote:Nog nooit in de VS geweest, kan niet meedoen aan deze.
en dan kiezen uit de 3 opties
het geeft je wel een indicatie van hoe t zou kunnen voelensjobie wrote:Het echte gevoel is vast niet reproduceerbaar, wil niet valspelen hier!The Anim0l wrote:dan steek je een vinger in je reetsjobie wrote:Nog nooit in de VS geweest, kan niet meedoen aan deze.
en dan kiezen uit de 3 opties
Draidy wrote:hier sluit ik mij 100% bij aanhardcoresjors wrote:Ik kies toch maar voor nemen, hou mijn kont liever piemelvrij!
Wel geniaal gevonden die naammrazura wrote:zebra treintje?
sjobie wrote:Nog nooit in de VS geweest, kan niet meedoen aan deze.
Wil me hoofd er in stoppenmrazura wrote:Ik houd wel van treinen.
Kinky tokHet treintje 15% 15% [ 5 ] x