Aan de ene kant heeft zon zeemermin ook wel wat heb je tenminste niet zon kutwijf die verwacht dat je haar nog ff klaarvingert of likt nadat jij al lang bent gekomen. Kun je dus gewoon gaan slapen.Case Dj wrote:Draidy wrote:tommetjeuh wrote:Mens-vis, tieten + het kan pijpen. ziet er een stuk aangenamer uit dan de vis-mens
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kom jij ook uit spakenburg dan?mark-feyenoord wrote:in mijn oude klas dachten ze dat er alleen maar coke en vis in mijn dorp is
Katwijkhardcoresjors wrote:Kom jij ook uit spakenburg dan?mark-feyenoord wrote:in mijn oude klas dachten ze dat er alleen maar coke en vis in mijn dorp is
Draidy wrote:Pommer wrote:mens-vis, dan maar geen geslachtsgemeenschap. ik douw hem niet in een vistommetjeuh wrote:Mens-vis, tieten + het kan pijpen. ziet er een stuk aangenamer uit dan de vis-mens
Hahahahaa koning.mrazura wrote:
Aan de ene kant heeft zon zeemermin ook wel wat heb je tenminste niet zon kutwijf die verwacht dat je haar nog ff klaarvingert of likt nadat jij al lang bent gekomen. Kun je dus gewoon gaan slapen.
Beetje bekend klinkt dat ook wel
quick boyss of katwijk>?mark-feyenoord wrote:Katwijkhardcoresjors wrote:Kom jij ook uit spakenburg dan?mark-feyenoord wrote:in mijn oude klas dachten ze dat er alleen maar coke en vis in mijn dorp is
Ik vind vis heel lekker, maar dit gaat toch een beetje te ver.
Mens-vis
Mens-vis
Quick Boys uiteraardPommer wrote: quick boyss of katwijk>?
Nieuw Dilemmamark-feyenoord wrote:Quick Boys uiteraardPommer wrote: quick boyss of katwijk>?
Ik heb wel een echt Dilemma
SV Spakenburg of Ijsselmeervogels
Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
Deze is wel ernstig moeilijk, maar wel een echt dilemmaDraidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
hou het simpel ga op je rug liggen of doe een stalen onderbroek aanhardcoresjors wrote:Deze is wel ernstig moeilijk, maar wel een echt dilemmaDraidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
Ik ga voor stalen onderbroek met een gat aan de voorkant, of gewoon mr. mime die ff zo'n spiegel neerzet tussen jou en die homoCase Dj wrote:hou het simpel ga op je rug liggen of doe een stalen onderbroek aanhardcoresjors wrote:Deze is wel ernstig moeilijk, maar wel een echt dilemmaDraidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
Als je je rug naar de vrouw toedraait heb je 2x niks... Geen vrouw en lig je te sabelen met een ventDraidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
-
E
Case Dj wrote:hou het simpel ga op je rug liggen of doe een stalen onderbroek aanhardcoresjors wrote:Deze is wel ernstig moeilijk, maar wel een echt dilemmaDraidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
voor mij geen dilemma hoor Sjorshardcoresjors wrote: Nieuw Dilemma![]()
of je schopt die homo gewoon je nest uitCase Dj wrote:hou het simpel ga op je rug liggen of doe een stalen onderbroek aanhardcoresjors wrote:Deze is wel ernstig moeilijk, maar wel een echt dilemmaDraidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
dan maar hopen dat je geen harde lul krijgtCase Dj wrote:hou het simpel ga op je rug liggen of doe een stalen onderbroek aanhardcoresjors wrote:Deze is wel ernstig moeilijk, maar wel een echt dilemmaDraidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
-
C
TRIO!Draidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
voor biseksuelen is dit inderdaad geen dillemaChris Two wrote:TRIO!Draidy wrote:Je ligt naakt in een bed. met aan de ene kant een supermooie naakte vrouw en aan de andere kant een naakte homo. naar wie keer je je rug toe.
BumpDraidy wrote:tijd voor een nieuwe
flevoboys wrote:BumpDraidy wrote:tijd voor een nieuwe
Vandaag heb ik het nog te druk, morgen komt er wel ééntje. Of vanavond, als het sneller gaat dan verwacht.