Dilemma 6: Zie jij jezelf in de toekomst nog wel eens een pilletje of andere drugs nemen?Draidy wrote:tijd voor een nieuwe
Active topics in Off-Topic
Moderators
Is niet voor iedereen een dilemmaChukkels wrote:Dilemma 6: Zie jij jezelf in de toekomst nog wel eens een pilletje of andere drugs nemen?Draidy wrote:tijd voor een nieuwe
Dit is geen dillema ouwe junkChukkels wrote:Dilemma 6: Zie jij jezelf in de toekomst nog wel eens een pilletje of andere drugs nemen?Draidy wrote:tijd voor een nieuwe
De ninjas verslaan de piraten met minimaal verschil! An epic battle, won by...oh wait, they left already.
Ronde 6
Geen uitgebreid verhaal dit keer. Je mag er 1 hebben. Je moet er 1 kiezen. KIES!

Mens-vis is bovenste helft mens, onderste helft vis, vis-mens is bovenste helft vis, onderste helft mens.
Ronde 6
Geen uitgebreid verhaal dit keer. Je mag er 1 hebben. Je moet er 1 kiezen. KIES!

Mens-vis is bovenste helft mens, onderste helft vis, vis-mens is bovenste helft vis, onderste helft mens.
liever een mens met viskwaaltjes
dan een vis met mensenkwaaltjes
dan een vis met mensenkwaaltjes
Mens-vis zo'n vissenkop zou ik voor geen goud doen! 
Mens-Vis , heeft gelukkig nog een functionerende mond 
Dan maar een mens-vis, niet bepaald wenselijk allebei 
Dan maar geen seks xD liever dan tegen een vissekop aan kijken
Mens-vis, tieten + het kan pijpen. ziet er een stuk aangenamer uit dan de vis-mens
mens-vis, dan maar geen geslachtsgemeenschap. ik douw hem niet in een vis
zelfs zon lompe misvormde bobbel onder een dekenAsyrian wrote:vis-mens.
dekentje eroverheen.
Pommer wrote:mens-vis, dan maar geen geslachtsgemeenschap. ik douw hem niet in een vis
tommetjeuh wrote:Mens-vis, tieten + het kan pijpen. ziet er een stuk aangenamer uit dan de vis-mens
Had verwacht dat Pommer wel voor de vissenkop zou gaan aangezien zijn hele dorp vol met vissenkoppen zit hahaha! 
Ik wachtte al op de eerste reactie iddhardcoresjors wrote:Had verwacht dat Pommer wel voor de vissenkop zou gaan aangezien zijn hele dorp vol met vissenkoppen zit hahaha!
Hahaha, heb ook een spakenburgs meisje in me klas, iedereen noemt haar paling hahaPommer wrote:Ik wachtte al op de eerste reactie iddhardcoresjors wrote:Had verwacht dat Pommer wel voor de vissenkop zou gaan aangezien zijn hele dorp vol met vissenkoppen zit hahaha!
in mijn oude klas dachten ze dat er alleen maar coke en vis in mijn dorp is 
Basscow wrote:Mens-Vis , heeft gelukkig nog een functionerende mond
Die kies ik

Last edited by wootum on 17 Dec 2011 15:48, edited 1 time in total.