Ja, dus waarom die knipoog?M-arijn wrote:''Zodra ik alle lijstjes ontvangen heb, zal het vervolg van de opdracht duidelijk worden. Deadline is vrijdag 22:00. Niet inzenden betekent simpelweg geen inbreng, geen verdere consequenties. Succes!''Klos wrote:Deadline is deadline toch?Staat er ook bij dat het niet uitmaakt als er iemand niets inlevert?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
KloptKlos wrote:Deadline is deadline toch?Staat er ook bij dat het niet uitmaakt als er iemand niets inlevert?
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
HuhKlos wrote:Ja, dus waarom die knipoog?M-arijn wrote:''Zodra ik alle lijstjes ontvangen heb, zal het vervolg van de opdracht duidelijk worden. Deadline is vrijdag 22:00. Niet inzenden betekent simpelweg geen inbreng, geen verdere consequenties. Succes!''Klos wrote:Deadline is deadline toch?Staat er ook bij dat het niet uitmaakt als er iemand niets inlevert?
Het was meer een bevestigende vraag ja
Maakt verder ook niet uit, knipoog lijkt dan zo over-bevestigend
But I still love you
-
E
Wie gaat er winnen??
Jij iig niet.Entourage wrote:Wie gaat er winnen??
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
JippieKlos wrote:Het was meer een bevestigende vraag jaMaakt verder ook niet uit, knipoog lijkt dan zo over-bevestigend
But I still love you
Anderen geen punten geven = meer kans zelf leider te worden. Geen gekke keusQz. wrote:Oh noes ik ben te laat.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago

Kandidaten,
Jullie hebben de twee captains voor beide teams benoemd. De twee personen met het hoogste gemiddelde aan punten hebben de eer deze rol aan te nemen. Wordt de captain van een team weggestemd, en verliest deze het onderlinge duel, dan zal een stemronde volgen voor de volgende captain.
De captains voor de teams zijn FRArnold/Arnold en Klos/Maurice! Gefeliciteerd .... of niet.
Arnold wordt de captain van team Batavia, ook wel team 1, wiens kamp met een ‘1’ is aangeduid op de schatkaart. Maurice wordt de captain van team Concordia, team 2, wiens kamp met een ‘2’ is aangeduid op de schatkaart.
Wat nu volgt is het invullen van beide teams door de twee captains. De captains mogen om en om een teamlid kiezen uit het aanbod aan kandidaten. Arnold, captain van team Batavia heeft de eerste keuze, waarna Maurice vervolgens de keuze heeft, en zo verder tot alle kandidaten eerlijk zijn verdeeld. De keuzes mogen hier in het topic worden doorgegeven.
Gaat uwe gang, stuurmannen!
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 1 day ago
Succes, captains! 
Ah, het is nu duidelijk wie de klos zijn.
Succes met kiezen!
Succes met kiezen!
Dat had ik niet verwacht
Ik kies als eerste Sander Timmermans a kay a Zenda
FRArnold wrote:Dat had ik niet verwacht![]()
hadden allebei meer dan 10 punten bij mij dus zat in de buurt
succes heren!
Ik had ze ook op 15 en 12 staan, tikt wel aanDistinctive wrote:hadden allebei meer dan 10 punten bij mij dus zat in de buurtsucces heren!
Gossiemikkie, ik heb wat gemist zie ik. Leuk
had ik ook niet verwacht, haha.
Ik kies Steffnov
Ik kies Steffnov
I am honored, mijn steun heb je tenzij ik meer info heb dan jij haha
Welkom bij Team Batavia: Chukkels (Christian Timmer)
Btw: Succes Maurice!
Btw: Succes Maurice!
Ik kies als volgende lid Henk-Jan
Steffnov
Henk-Jan

Steffnov
Henk-Jan
Haha, thanks. U ookFRArnold wrote:Btw: Succes Maurice!
Zeg maar je hoor
Next: Patrickjeb (Patrick Boelhouwer)
Zenda
Chukkels
Patrickjeb
Next: Patrickjeb (Patrick Boelhouwer)
Zenda
Chukkels
Patrickjeb