Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:44 

Hardtraxx Veteran

Klopt! Arnold komt op hetzelfde vakje als Henkjan terecht en vernietigd zodoende het laatste obstakel.

De kaart:

Afbeelding

Team Batavia wint de opdracht en daarmee een hint naar de plek van de schat, hetgeen naar Arnold wordt gestuurd. Team Concordia ondergaat een stemronde waarna ze na een onderling duel afscheid moeten nemen van een teamgenoot. Jordy heeft de Zegen van de Oranje en kan dus niet worden weggestemd!

Ik ontvang ieders stem graag via PM, Deadline daarvoor is Zondag 22:00. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 12:55 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Kandidaten,

De stemronde is voorbij en dus kunnen we weer de balans opmaken. Welke twee kandidaten kregen de meeste stemmen?

Qz -> /
Jurheinen -> Steffnov
Klos -> Jurheinen
Henkjan -> Steffnov
M-arijn -> Steffnov
Nijidik -> Steffnov
Steffnov -> Marijn

Dit betekent dat allereerst Steffnov verzekerd is van een plaats in het onderlinge duel. Vergezeld gaat hij worden door Jurheinen, die weliswaar een gelijk aantal stemmen heeft als Marijn, maar de stem van de captain van het team in dit geval de doorslag geeft.

Jurheinen en Steffnov mogen mij hun nummer PMen waarop zij denken dat de schat ligt, waarna ik bekend maak wie als winnaar uit de bus komt. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 13:38 

Hardtraxx Veteran

Wat een vertrouwen hebben de mensen hier toch in mij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:15 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Schatzoekers,

Het onderlinge duel is uitgevochten, en hieruit is een winnaar naar voren gekomen. Steffnov wint de strijd en laat Jurheinen is ongeloof achter. Steffnov heeft zodoende meer informatie vergaard over de plek van de schat en bemachtigd de Zegen van de Oranje voor zijn eerstvolgende stemronde.

Jurrien bedankt voor het meespelen. Helaas liepen de jacht op de schat en de mol beiden verkeerd af.

De volgende opdracht zal in de loop van de dag geplaatst worden, stay tuned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

Rip Jurrien....oh wait
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:02 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Na een lange, mooie nacht waarin de kandidaten de slaap prima hebben kunnen vatten, ontwaakt een ieder langzaam maar zeker in het ochtendgloren. De brandende zonnestralen komen net boven de bergen van het eiland uit, een prachtig gezicht. Beide kampen maken zich klaar om aan het ontbijt te beginnen. Gebakken larven met zeewiersaus, een beter begin van de dag bestaat er niet.

Afbeelding

Of het komt door de felle zon in de ogen van de schatzoekers of het vroege tijdstip is niet helemaal duidelijk, maar een ieder ziet een toch wel erg opmerkelijk feit duidelijk over het hoofd bij het plaatsnemen aan de ontbijttafel. De captains van beide kampen, Arnold en Maurice, ontbreken. ‘Heeft iemand waargenomen waar onze captain is?’ vraagt Marijn in alle weemoed. ‘Nee’, volgt het antwoord van de tevens gedesillusioneerde medekandidaten.

Ja kandidaten, goed opgemerkt, lekker snel ook, beide captains zijn ergens anders op het eiland ondergebracht. Ieder op een andere plek, gekozen op basis van een vak op de inmiddels voor jullie allen welbekende schatkaart. Aan jullie beide teams de taak om de captain van de tegenpartij op te sporen. Dit mogen jullie doen door om en om een vraag te stellen aan mij, die enkel met ‘ja’ of ‘nee’ beantwoord kan worden. Daarnaast mag deze vraag geen combinatie van meerdere vragen bevatten, en moet in de vraag gebruik worden gemaakt van een symbool op de kaart, een symbool die staat op de legenda.

Bijvoorbeeld: 'Zit Maurice links van de bergen?'

Uiteindelijk moet dit leiden tot de geraden plek waar de captain zich verblijft. Het raden van de plek neemt de plaats van een vraag in. Dus mocht de gok fout zijn, dan kan er geen vraag gesteld worden en gaat de beurt naar het andere team. Wie als eerste de juiste plek raadt, wint de ronde vanzelfsprekend.

Beide captains hebben aan mij vijf plekken van onderkomen doorgegeven, dit betekent dan ook dat we vijf rondes kunnen spelen. Het team met drie overwinningen wint de opdracht, en daarmee een hint naar de schat. Bij het verliezende team zal een stemronde volgen.

Eén van beide teams mag deze opdracht starten, met een vraag die in dit topic dikgedrukt gesteld mag worden. Ik zal de vragen elke keer zo snel als mogelijk beantwoorden. Succes, en moge de beste winnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:04 

Hardtraxx Crew

Mogen de captains mee raden naar de locatie van de captain van het andere team?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:16 

Hardtraxx Veteran

Uiteraard, je doet gewoon als team mee. Ik had het überhaupt niet kunnen controleren als ik het niet gewild had ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:18 

Hardtraxx Veteran

Zit de captain boven de bossen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 15:47 

Hardtraxx Veteran

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:24 

Hardtraxx Veteran

Origineel :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 18:43 

Hardtraxx Addict

Hij gaf net het antwoord, hè? Dat bij jullie de captain boven de bossen zit .. *whatsapp spookje*
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:12 

Hardtraxx Veteran

Klopt, wij moeten raden wat Noldus zit en het verliezende team gaat Mau niet vinden, wat ze wel zouden moeten

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:16 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Zit ook bij ons de captain boven de bossen?

Nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 19:48 

Hardtraxx Addict

Zit onze captain links van de bergen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 20:10 

Hardtraxx Veteran

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2013 23:30 

Hardtraxx Veteran

Zit de captain links van de rechtse palmboom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 00:10 

Hardtraxx Veteran

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 01:30 

Hardtraxx Veteran

Zit Noldus ten oosten van het massagraf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 10:11 

Hardtraxx Veteran

Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 22:50 

Hardtraxx Veteran

Zit de captain rechts van de linkse palmboom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:25 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Dikgedrukt :list: beurt voorbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 23:27 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
patrickjeb schreef:

Dikgedrukt :list: beurt voorbij

Je bent zelf dikgedrukt -.-

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 00:59 

Hardtraxx Veteran

Uh ja? Dat zitten alle vakjes toch? :P of begrijp ik hem verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2013 01:03 

Hardtraxx Veteran

Ze bedoelen de palmboom op vakje 49
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic