Zo jammer dit inderdaad.wrote:Waarom denk je dat het verder zo stil is op het forum.wrote:oh bestond deze nog dan?
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Wie weet is het wel stilte voor de storm dan...wrote:Ik dacht omdat jij weer terug was.wrote:Waarom denk je dat het verder zo stil is op het forum.wrote:oh bestond deze nog dan?
Is het misschien mogelijk om weer in de whatsapp groep te komen? 
als die nog bestaat, maar dan wil ik er ook wel weer in
Is er kans op een heruitnodiging?wrote:Oh jazeker
Werkt de link in OP niet meer dan?
"U kunt niet deelnemen aan deze groep, omdat de uitnodigingslink is ingetrokken"wrote:Werkt de link in OP niet meer dan?
Zal de link naar jullie via PM sturen, geen idee of deze hier mag blijven staan.
300+ zit je snel aan, soms in een uurtje niet kijken +/-150 berichten gemist 
Fisher - Losing It.wrote:300+ zit je snel aan, soms in een uurtje niet kijken +/-150 berichten gemist
300, op een rustige dag ja, haha.wrote:300+ zit je snel aan, soms in een uurtje niet kijken +/-150 berichten gemist
graagwrote:Zal de link naar jullie via PM sturen, geen idee of deze hier mag blijven staan.
vroeger konden ze het beter, beetje festival en de had en 1500 in een half uurtje te pakken.wrote:300, op een rustige dag ja, haha.wrote:300+ zit je snel aan, soms in een uurtje niet kijken +/-150 berichten gemist
Doe mij ook maar, dan kunnen we de veld 6 after inplannenwrote:Zal de link naar jullie via PM sturen, geen idee of deze hier mag blijven staan.
Misschien dat het grappig lijkt maar dagelijks in random toppa iets over techno, Fisher - Losing it, S E F A, "Is Headhunterz al terug?!?!" posten is niet bepaald grappig, gap.wrote:Fisher - Losing It.wrote:300+ zit je snel aan, soms in een uurtje niet kijken +/-150 berichten gemist
T E C H N Owrote:Misschien dat het grappig lijkt maar dagelijks in random toppa iets over techno, Fisher - Losing it, S E F A, "Is Headhunterz al terug?!?!" posten is niet bepaald grappig, gap.wrote:Fisher - Losing It.wrote:300+ zit je snel aan, soms in een uurtje niet kijken +/-150 berichten gemist
E
C
H
N
O
Waaahaa
Oke, my apologies.wrote:Misschien dat het grappig lijkt maar dagelijks in random toppa iets over techno, Fisher - Losing it, S E F A, "Is Headhunterz al terug?!?!" posten is niet bepaald grappig, gap.wrote:Fisher - Losing It.wrote:300+ zit je snel aan, soms in een uurtje niet kijken +/-150 berichten gemist
Doe mij ook maar een linkje. Niet zo heel actief hier maar lees het meeste wel mee, wie weet meetje op defqon.