Daar maak ik wel een lijstje van 
Top. Vanavond online?wrote:Daar maak ik wel een lijstje van
Top. Vanavond online?wrote:Daar maak ik wel een lijstje van
Dit dus, maar whatsapp vind ik ook primawrote:Telegram is veel fijner. Niet iedereen heeft je nummer, de app is veel kleiner en sneller en het heeft gewoon meer mogelijkheden.
Heb aan een al wel genoegwrote:Waar blijf je in de app BB?
Als Jor-d erin zat nu ongeveer 30wrote:wtf is Telegram
Edit: tering 45 deelnemer
Bijvoorbeeld een group manager bot die ik samen met een vriend beheer (700k gebruikers) Telegram = leven.wrote:Telegram is veel fijner. Niet iedereen heeft je nummer, de app is veel kleiner en sneller en het heeft gewoon meer mogelijkheden.
Moet je maar geen dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen.wrote:Wat is de Telegram link, dan kom ik er ook wel in. Whatsapp is kut
Die is er niet.wrote:Wat is de Telegram link, dan kom ik er ook wel in. Whatsapp is kut
Die shit komt ook voor in de whatsapp groep no worrieswrote:Moet je maar geen dingen doen die het daglicht niet kunnen verdragen.wrote:Wat is de Telegram link, dan kom ik er ook wel in. Whatsapp is kut
Waarom is Whatsapp kut?wrote:Wat is de Telegram link, dan kom ik er ook wel in. Whatsapp is kut
Je hebt PB!wrote:Oh dit is nog een ding? Is er nog plek vrij?
wrote:Oh dit is nog een ding? Is er nog plek vrij?
Waarom denk je dat het verder zo stil is op het forum.wrote:oh bestond deze nog dan?