Beste plaat is nog niet genoemd:
Radical Redemption & Frontliner - Frontliner & Radical Redemption
Was dat niet een losse release? Wel een vette plaat idd.Helicaze wrote:Beste plaat is nog niet genoemd:
Ik dacht ook dat die op The Summer Of Frontliner kwam. Maar RR gooit die vaak alsnog wel op zijn album. Ook een paar Minus Militia platen nog volgens mij, geen idee welke. En volgens mij God's Child (Minus Militia Remix)?Pommer wrote:Was dat niet een losse release? Wel een vette plaat idd.Helicaze wrote:Beste plaat is nog niet genoemd:
Er zijn inderdaad platen tussen releases van albums die hij op zijn albums doet. Maar ook een hele hoop niet. 20.000 Volts, Bathe In Blood en MMIX bijvoorbeeld niet.Chroman wrote: Maar RR gooit die vaak alsnog wel op zijn album.
Only BassHelicaze wrote:Beste plaat is nog niet genoemd:
2 Hard 2 Handle was volgens mij de werktitel idd. De plaat heet Handle This van het 5e album en is samen met 2 andere platen (1 hardstyle, 1 hardcore) vooral hier op hardtraxx bekritiseerd vanwege de slechte kicks en overload aan distortion.Chroman wrote:1:
2 Hot 2 Handle
Deze zijn te nieuw. Komen waarschijnlijk op het volgende album (Brotherhood of Brutality?). De rest is goed maar het is eigenlijk Brothers In Sound.Chroman wrote:Op hoop van zege dan maar:
Righteous Protest
Contaminated Children
Colla Domina
Road To Redemption
Brotherhood of Brutality (geen idee of dit een plaat is, maar alle andere albums hebben een titeltrack)
De 2 platen Crypsis collabs zijn correct. The Record Breaking en Break Down Low daarvan zijn de originele platen niet van Radical dus die staan niet op de albums. Rebelion heeft een andere plaat geremixed, zoals hierboven gezegd een collab.Jordy wrote:Drug & Roll (met Crypsis)
On The Brink Of Extinction (met Crypsis)
Wash Away (Rebelion Remix)
The Record Breaking (Minus Militia Remix)
Break Down Low (Minus Militia Remix)
Correct!Jordy wrote:Ik was even in de war met het eerste Minus Militia album.![]()
You With Me (Rebelion Remix) moet het dan zijn volgens mij.
Nope, stond volgens mij alleen op Cryptology.Pommer wrote:The Demand Remix
Oh ik dacht dat Album 5 al Brotherhood of Brutality heette. Maar dat was blijkbaar alleen het feest._theon_ wrote:Deze zijn te nieuw. Komen waarschijnlijk op het volgende album (Brotherhood of Brutality?).Brotherhood of Brutality (geen idee of dit een plaat is, maar alle andere albums hebben een titeltrack)
Hightest Pressure Remix!_theon_ wrote:Er zijn 2 collabs met Crypsis van het 2e album nog niet geraden. Ook heeft Radical naast The 6th Pathway nog een Statement of Intent track geremixed.
Highest Pressure is goed! Ik deel de mening dat ik zijn stijl vroeger beter vond maar ik denk dat hij de kwantiteit boven kwaliteit regel ook voor zijn eerste albums geldt. Op The Spell Of Sin staan bijvoorbeeld drie platen (Prostitute, One By One en The Ultimate Diss) met exact dezelfde bassline en kicks. Op The One Man Army zijn ook heel veel sounds gerecycled. Piece of Shit en Wash Away hebben zelfs een bijna identieke melodie.Chroman wrote: Hightest Pressure Remix!
Ook opvallend: hoe nieuwer de tracks, hoe slechter deze zijn blijven hangen in ons collectieve geheugen![]()
Zegt wel wat over de kwaliteit/kwantiteit verhouding
Deze is al genoemd maar er is nog een Digital Punk remix van een bekende plaat van het 2e album. Daarnaast heeft Radical een remix gemaakt voor Digital Punk die op het 4e album staat. Als ik me dat goed herinner is die destijds in een soort Remix EP van Digital Punk tracks uitgekomen.Appelsapman wrote:The Black Demon (DP Remix)
D&D is correct, stond op The Spell of Sin. Is wel tussen de tijd van het eerste en het tweede album een free release geweest volgens mij. Blood, Sweat & Tears is al genoemd.Jordy wrote:Devastation & Disorder
Blood, Sweat & Tears
Van de Smack Bitches EP is alleen Coitus op de albums verschenen. Er is inderdaad een remix van Smack Bitches op het 4e album. De remix is gemaakt door een (live)act waarvan een artiest van dit duo al eerder een remix heeft gemaakt van een Radical plaat voor op een van zijn albums.Uberhout wrote:Hadden we Smack Bitches al? Best dikke plaat
Edit; was hier ook niet een remix van?
Dat moet dan Notorius Two zijn._theon_ wrote: Van de Smack Bitches EP is alleen Coitus op de albums verschenen. Er is inderdaad een remix van Smack Bitches op het 4e album. De remix is gemaakt door een (live)act waarvan een artiest van dit duo al eerder een remix heeft gemaakt van een Radical plaat voor op een van zijn albums.