ST
The Wicked
Zirkum
The Wicked
Zirkum
Cryex is nu deel van Apex toch? of ben ik nu heel domJordy wrote:Jij gaat door voor de koelkast Rick.
Het is natuurlijk niet zeker of Cryex nu alleen een guestrelease had of gesigned is bij Spoontech. Feit is wel dat die een release heeft gehad.
Er zijn nog een paar voor de hand liggende namen niet genoemd. Daarna zal het wel een stuk lastiger worden.
Oh, zou kunnen ja. Kwam ineens in me op. Dan hoort deze er niet bij.Jordy wrote:Tawar is wel een heel sterke, maar dat is een vocalist toch? Correct me if i'm wrong.
Nee hoor, deze komen bijna allemaal van The Punch Patrol/Raw Brigade. En ik was ooit bezig met een XQlusive Poland mix, vandaar NoisyboyJordy wrote:Er komen nu ook bonus artiesten in de antwoorden voor, al speelt Chroman ook een klein beetje vals natuurlijk.
ik heb dit ook gewoon gezelezen maar as t al vergeten, oeps:whistle:Jordy wrote:Inside joke uit dit topic.
Annihilation (29 februari 2020, Huize Maas, Groningen) (page 2)
Idd schaam je allemaal!!Jordy wrote:Stratos inderdaad. Raar dat die nu pas genoemd wordt.
Zit bij tc labs, maar nu je het zegt, hij heeft wel een collab met Vyral op spoontech dus jaNorther66 wrote:Kruelty? Of zat die alleen bij tc labs?
Deze is heel sterk. Moet zeggen dat ik ook niet wist dat D-sturb ooit released heeft op Spoontech totdat ik Discogs ging nakijken. Was het een gokje?makrooy wrote:Shockrage en D-Sturb
Nah geen gokje, ik heb dat nummer nog recent vrij regelmatig geluisterd toen ik hem ontdekteJordy wrote:Deze is heel sterk. Moet zeggen dat ik ook niet wist dat D-sturb ooit released heeft op Spoontech totdat ik Discogs ging nakijken. Was het een gokje?makrooy wrote:Shockrage en D-Sturb
Nog 1 trouwens, had er net 1 over het hoofd gezien.