Omdat jij het antwoord niet weet is het niet fatsoenlijk? 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Zeg maar, denk dat niemand het weet 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ik word bijna benieuwd
Oke een hint dan maar. Heeft met de geschiedenis van Thera te maken 
Ja heel leuk en interessant, zeg het nu maar 
Het verwijst naar zijn oude label uit de Brennan & Heart tijd Zero 2 Nine records.
Doe niet zo flauw DaveyDaveytl wrote:Ja heel leuk en interessant, zeg het nu maar
Oh nu moet ik natuurlijk ook weer een nieuwe vraag bedenken..
Welke Hardstyle artiest is familie van iemand die bij Q-dance werkt(e?)?
Alpha Twins.Lyst wrote:Oh nu moet ik natuurlijk ook weer een nieuwe vraag bedenken..
Wat is de reden achter de stop van Fools Forest (het label van Ultraform)?
Omdat Ultraform er mee stopte? (En naar Therabyte ging?)
Het echte antwoord zul je nooit weten, daarvoor moet je natuurlijk bij hem zelf zijn. Maar er circuleren verschillende dingen het net over.. Het was tijdelijk stop gezet omdat Sour naar Azië ging, maar dat is niet de hoofdreden denk ik. Zover ik weet komt het door het feit van te weinig waardering van zijn werk en (daarom) de behoefte aan het produceren van wat anders.Joykill wrote:Wat is de reden achter de stop van Fools Forest (het label van Ultraform)?
Welke (nu) bekende producer heeft oorspronkelijk dit nummer gemaakt?
HeadhunterzEdwinn wrote:Daar circuleren verschillende dingen het net over.. Het was tijdelijk stop gezet omdat Sour naar Azië ging, maar dat is niet de hoofdreden denk ik. Zover ik weet komt het door het feit van te weinig waardering van zijn werk en (daarom) de behoefte aan het produceren van wat anders.Joykill wrote:Wat is de reden achter de stop van Fools Forest (het label van Ultraform)?
Welke (nu) bekende producer heeft oorspronkelijk dit nummer gemaakt?
Wat heeft Mat Restless nu als beroep en wat voor genre produceert hij in zijn vrije tijd?
Die was bij de politie gegaan toch? Genre is een gokje: hardtrance.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Politie is goed, maar je gokje niet.The Skribbler wrote:Die was bij de politie gegaan toch? Genre is een gokje: hardtrance.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Yep, in zijn vrije tijd.patrickjeb wrote:Maakt nu Hardcore toch?
Ik heb geen zin om een vraag te verzinnen, en aangezien Patrick mij correct aanvulde: patrickjeb, jij mag er een verzinnen 
Ik dacht, jij gaf het moeilijkste gedeelte van de vraag, dus stel de vraag maar, maargoed 
Wie stonden er na Gunz 4 Hire toen ze de 1e live act deden?
Wie stonden er na Gunz 4 Hire toen ze de 1e live act deden?
AVIO, en ze begonnen met pak een punt. Zal ik nooit meer vergeten.
Op welk groot feest had Hardtraxx een eigen stage?
Op welk groot feest had Hardtraxx een eigen stage?
QontinentTiMOTHYb wrote:Op welk groot feest had Hardtraxx een eigen stage?
Daar begonnen ze niet meeTiMOTHYb wrote:AVIO, en ze begonnen met pak een punt. Zal ik nooit meer vergeten.
Uit welke film komen de lyrics van Chain Reaction - Answers?
A Few Good Men.patrickjeb wrote:QontinentTiMOTHYb wrote:Op welk groot feest had Hardtraxx een eigen stage?
Daar begonnen ze niet meeTiMOTHYb wrote:AVIO, en ze begonnen met pak een punt. Zal ik nooit meer vergeten.Ze begonnen met een Scot Project plaat, waardoor iedereen de tent uit liep
Pak een punt was volgens mij de laatste track. Hier begonnen ze mee
![]()
Uit welke film komen de lyrics van Chain Reaction - Answers?
Welke hardstyle plaat wordt door een darter(op hoog niveau bij BDO of PDC) gebruikt als opkomstnummer?
Zany - Be On Your Way door ik dacht Ted Hankey
Noem 5 Crypsis tracks die dezelfde vocals gebruikt als hardcore tracks (maakt niet uit of ze eerder of later waren)
Noem 5 Crypsis tracks die dezelfde vocals gebruikt als hardcore tracks (maakt niet uit of ze eerder of later waren)
Torture, Main MF, Gangsta Shit, Chaser & The 6th PathwaySteffnov wrote:Zany - Be On Your Way door ik dacht Ted Hankey
VRAAG STELLEN!Daveytl wrote:Torture, Main MF, Gangsta Shit, Chaser & The 6th PathwaySteffnov wrote:Zany - Be On Your Way door ik dacht Ted Hankey