Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 10:20 

Hardtraxx Veteran

Heeeeurluk, thanks.
Nu nog de rondes erna, haha. Anderzijds: goede reden om in de lokale sportpub te gaan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 10:25 

Hardtraxx Veteran

ben sws down voor scorito poule! wilde mvg eigenlijk niet nemen, maar die heeft op het eerste oog best een prima loting. om 10:00 live!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 10:28 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
ben sws down voor scorito poule! wilde mvg eigenlijk niet nemen, maar die heeft op het eerste oog best een prima loting. om 10:00 live!

Ook wel bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 14:14 

Hardtraxx Elite

https://www.scorito.com/subleague/93904 ... mpaign=inv
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 14:50 

Hardtraxx Veteran

Betalen om mee te doen? Dan skip sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2024 17:21 

Hardtraxx Veteran

doe mijn is 5 euros geveh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2024 14:32 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:

Gewoon een jaar abonnement nemen, kun je voor €11,- overal aan meedoen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2024 14:54 

Hardtraxx Veteran

opzich wel best makkelijk een selectie te maken, alleen anderson als A speler had ik niet verwacht. overweeg hem wel meer dan shrek tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2024 15:04 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Rickzel schreef:

Gewoon een jaar abonnement nemen, kun je voor €11,- overal aan meedoen! :P

Gewoon obligaties in Scorito kopen en levenslang gratis spelen :cool:

aangemeld voor de subleague btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2024 16:27 

Hardtraxx Elite

Indy schreef:
opzich wel best makkelijk een selectie te maken, alleen anderson als A speler had ik niet verwacht. overweeg hem wel meer dan shrek tbh

Ja, ik heb ook Anderson gekozen, denk dat veel mensen ook van Gerwen nemen en de andere twee namen zal iedereen wel hebben als A-speler gok ik zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 14:48 

Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
https://www.scorito.com/subleague/939043/wk-darts-2025/wk-darts-hardtraxx/b1f592ac-9d04-4346-9ca6-4806e5aea411?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

De laatste vrije plaatsen amigo's!!1
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 15:58 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Indy schreef:

Ja, ik heb ook Anderson gekozen, denk dat veel mensen ook van Gerwen nemen en de andere twee namen zal iedereen wel hebben als A-speler gok ik zo :P

klopt man! mijn selectie staat wel grotendeels eigenlijk. vind alleen de D en F categorie zwaar lastig. in de D categorie is er imo echt 1 zekerheidje en in de F categorie 0 hahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 16:30 

Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Mitch schreef:
Indy schreef:

klopt man! mijn selectie staat wel grotendeels eigenlijk. vind alleen de D en F categorie zwaar lastig. in de D categorie is er imo echt 1 zekerheidje en in de F categorie 0 hahah.

Campbell is wel een zekerheid voor een F-speler, toch? Voor de rest erg lastig inderdaad. Vorig jaar was Littler nog een F-speler xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 16:40 

Hardtraxx Veteran

klopt ja, campbell staat er hier ook wel in. voel zelf ook wel wat voor de zwaan en die springer. laatste plekje wordt een gokje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2024 17:18 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Mitch schreef:
Indy schreef:

De D van Dirkie mate!!!!!!! Heb er ook ff voor gezeten en wat gepuzzeld, altijd mooi. Moet zeggen dat ik het de laatste maanden niet echt gevolgd heb tho.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 09:23 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:
Moet zeggen dat ik het de laatste maanden niet echt gevolgd heb tho.

Aahh, jezelf alvast even indekken mocht je laatste worden met de Hardtraxx poule, classic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2024 20:42 

Hardtraxx Veteran

Heb me er ook bijgevoegd.

Campbell niet gekozen, zag dat hij tegen Suljovic speelt en dat lijkt me een verdomd lastig potje op zo´n WK met dat verschrikkelijke tempo van Mensur. Ik gok dus op laatstgenoemde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 08:41 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
corneelwr schreef:
Moet zeggen dat ik het de laatste maanden niet echt gevolgd heb tho.

Aahh, jezelf alvast even indekken mocht je laatste worden met de Hardtraxx poule, classic!

Haha dat word ik sowieso, of iig één van de laatste 3, maak je niet druk. In welke poule ik ook meedoe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 10:50 

Hardtraxx Veteran

https://www.ad.nl/darts/bekende-nederla ... ~a09f8d2d/

Het begint weer bijna!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 11:38 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
https://www.ad.nl/darts/bekende-nederlandse-artiesten-maken-lied-voor-wk-darts-deze-darter-gaat-het-gebruiken-als-walk-onsong-br~a09f8d2d/

Het begint weer bijna!

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 12:45 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Heb me er ook bijgevoegd.

Campbell niet gekozen, zag dat hij tegen Suljovic speelt en dat lijkt me een verdomd lastig potje op zo´n WK met dat verschrikkelijke tempo van Mensur. Ik gok dus op laatstgenoemde.

denk dat dit een 50/50 wedstrijd is eigenlijk, iets wat ik bij veel F spelers niet het gevoel heb. deze zijn vaak toch wel (flink) in het voordeel van E spelers. hoe kijken jullie naar de loting van de zwaan? vind hempel wel altijd goed op een WK eigenlijk, dus is imo ook allerminst een zekerheidje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 14:54 

Hardtraxx Veteran

Ja + Hempel heeft niet zo gek lang geleden ook gewoon nog gewonnen van Clayton, dat is niet de minste :P Is ook niet dat De Zwaan echt in vorm is vgm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 15:30 

Hardtraxx Veteran

scheelt wel dat die vloertoernooien totaal niet te vergelijken zijn met tv toernooien. daar kan iedereen van elkaar winnen hahah. de zwaan heeft in principe inderdaad matige potjes op de vloer gegooid, maar heeft wel een sterk kwalificatietoernooi gespeeld. maakt dus echt wel kans tegen hempel, maar hem captain maken durf ik toch niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2024 16:05 

Hardtraxxer

pfff indy de techno autist & darts kenner, crazy combo
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2024 08:52 

Hardtraxx Veteran

https://pdfupload.io/docs/c0237021
Mooi stukje dit :lol:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic