Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gooi zelf met Winmau Blackout 23GR met de Target K-Flexjes inbetween. Moet zeggen dat na een weekje smijten en een aangepaste worp, mij de pijlen wel aardig bevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2024 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

https://www.dartfreakz.nl/pdc2/darten-w ... nd-januari

Ben benieuwd wat Viaplay de rest van het jaar doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
https://www.dartfreakz.nl/pdc2/darten-weer-terug-op-rtl-7-eerste-live-uitzending-pdc-toernooi-eind-januari

Ben benieuwd wat Viaplay de rest van het jaar doet

Hopppaaa, dit is heugelijk nieuws makker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2024 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mn buurman heeft darten ontdekt tering irritant gast
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 09:56 
 
Hardtraxx Elite

UptempoSoldaat0411 schreef:
mn buurman heeft darten ontdekt tering irritant gast


Vraag of dat ie deze wilt ophangen:

WINMAU WISPA SOUND REDUCTION SYSTEM
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2024 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
WINMAU WISPA SOUND REDUCTION SYSTEM

Heb hier ook naar gekeken, maar vind die prijs echt belachelijk. Dan maak ik nog liever elke keer een euro over naar de buurman ter compensatie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2024 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is gerrie wisselvallig zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 09:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag naar de Dutch Darts Masters in de Maaspoort :) Eerste dart event, ben benieuwd! Nog mensen van hier die er naar toe gaan of al eens zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 10:40 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Zaterdag naar de Dutch Darts Masters in de Maaspoort :) Eerste dart event, ben benieuwd! Nog mensen van hier die er naar toe gaan of al eens zijn geweest?


Had er graag bij geweest, nog ff via ticketswap zitten kijken voor tafel kaarten maar helaas.
Op de tribune ga ik in ieder geval niet zitten. Wel een prima line-up, ik ga zeker kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Mitch schreef:
Zaterdag naar de Dutch Darts Masters in de Maaspoort :) Eerste dart event, ben benieuwd! Nog mensen van hier die er naar toe gaan of al eens zijn geweest?


Had er graag bij geweest, nog ff via ticketswap zitten kijken voor tafel kaarten maar helaas.
Op de tribune ga ik in ieder geval niet zitten. Wel een prima line-up, ik ga zeker kijken!


Nee snap ik, denk dat er bij de tribune niet zoveel sfeer is als bij de tafels vooraan. Mocht je 24 Oempa Loempa's in beeld zien, dat zijn wij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2024 11:05 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Hard4Us schreef:
Mitch schreef:
Zaterdag naar de Dutch Darts Masters in de Maaspoort :) Eerste dart event, ben benieuwd! Nog mensen van hier die er naar toe gaan of al eens zijn geweest?


Had er graag bij geweest, nog ff via ticketswap zitten kijken voor tafel kaarten maar helaas.
Op de tribune ga ik in ieder geval niet zitten. Wel een prima line-up, ik ga zeker kijken!


Nee snap ik, denk dat er bij de tribune niet zoveel sfeer is als bij de tafels vooraan. Mocht je 24 Oempa Loempa's in beeld zien, dat zijn wij xd


Haha, niet te missen lijkt me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2024 02:31 
 
Hardtraxx Elite

Mitch schreef:
Hard4Us schreef:
Mitch schreef:
Zaterdag naar de Dutch Darts Masters in de Maaspoort :) Eerste dart event, ben benieuwd! Nog mensen van hier die er naar toe gaan of al eens zijn geweest?


Had er graag bij geweest, nog ff via ticketswap zitten kijken voor tafel kaarten maar helaas.
Op de tribune ga ik in ieder geval niet zitten. Wel een prima line-up, ik ga zeker kijken!


Nee snap ik, denk dat er bij de tribune niet zoveel sfeer is als bij de tafels vooraan. Mocht je 24 Oempa Loempa's in beeld zien, dat zijn wij xd


Genoeg oempa loempas voorbij zien komen, hoe vond je het?
Ik vond t n tof toernooi om te zien en de sfeer was ook prima van wat je op tv kon zien. Relatief weinig gehaat en gefluit op spelers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2024 09:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha, was erg leuk! Je krijgt weliswaar niet veel mee van het darten, maar de sfeer was erg goed. Jammer dat Barney niet won van MvG. Maar verder een hele leuke dag gehad! Zeker voor herhaling vatbaar :)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic