Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Ik gooi zelf met Winmau Blackout 23GR met de Target K-Flexjes inbetween. Moet zeggen dat na een weekje smijten en een aangepaste worp, mij de pijlen wel aardig bevallen.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 16 days ago
https://www.dartfreakz.nl/pdc2/darten-w ... nd-januari

Ben benieuwd wat Viaplay de rest van het jaar doet
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 47 minutes ago
Mitch wrote:https://www.dartfreakz.nl/pdc2/darten-weer-terug-op-rtl-7-eerste-live-uitzending-pdc-toernooi-eind-januari

Ben benieuwd wat Viaplay de rest van het jaar doet
Hopppaaa, dit is heugelijk nieuws makker.
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
mn buurman heeft darten ontdekt tering irritant gast
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
UptempoSoldaat0411 wrote:mn buurman heeft darten ontdekt tering irritant gast
Vraag of dat ie deze wilt ophangen:

WINMAU WISPA SOUND REDUCTION SYSTEM
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Hard4Us wrote: WINMAU WISPA SOUND REDUCTION SYSTEM
Heb hier ook naar gekeken, maar vind die prijs echt belachelijk. Dan maak ik nog liever elke keer een euro over naar de buurman ter compensatie..
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Wat is gerrie wisselvallig zeg
Hardtraxx Elite
last seen 16 days ago
Zaterdag naar de Dutch Darts Masters in de Maaspoort :) Eerste dart event, ben benieuwd! Nog mensen van hier die er naar toe gaan of al eens zijn geweest?
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Mitch wrote:Zaterdag naar de Dutch Darts Masters in de Maaspoort :) Eerste dart event, ben benieuwd! Nog mensen van hier die er naar toe gaan of al eens zijn geweest?
Had er graag bij geweest, nog ff via ticketswap zitten kijken voor tafel kaarten maar helaas.
Op de tribune ga ik in ieder geval niet zitten. Wel een prima line-up, ik ga zeker kijken!
Hardtraxx Elite
last seen 16 days ago
Hard4Us wrote:
Mitch wrote:Zaterdag naar de Dutch Darts Masters in de Maaspoort :) Eerste dart event, ben benieuwd! Nog mensen van hier die er naar toe gaan of al eens zijn geweest?
Had er graag bij geweest, nog ff via ticketswap zitten kijken voor tafel kaarten maar helaas.
Op de tribune ga ik in ieder geval niet zitten. Wel een prima line-up, ik ga zeker kijken!
Nee snap ik, denk dat er bij de tribune niet zoveel sfeer is als bij de tafels vooraan. Mocht je 24 Oempa Loempa's in beeld zien, dat zijn wij xd
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Mitch wrote:
Hard4Us wrote:
Nee snap ik, denk dat er bij de tribune niet zoveel sfeer is als bij de tafels vooraan. Mocht je 24 Oempa Loempa's in beeld zien, dat zijn wij xd
Haha, niet te missen lijkt me!
H
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Mitch wrote:
Hard4Us wrote:
Genoeg oempa loempas voorbij zien komen, hoe vond je het?
Ik vond t n tof toernooi om te zien en de sfeer was ook prima van wat je op tv kon zien. Relatief weinig gehaat en gefluit op spelers.
Hardtraxx Elite
last seen 16 days ago
Haha, was erg leuk! Je krijgt weliswaar niet veel mee van het darten, maar de sfeer was erg goed. Jammer dat Barney niet won van MvG. Maar verder een hele leuke dag gehad! Zeker voor herhaling vatbaar :)
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Stephen Bunting tegengekomen in random kroeg in Den Bosch. Mooie gozer
Hardtraxx Elite
last seen 16 days ago
Mooie Premier League finale was het afgelopen donderdag! :D
Hardtraxx Elite
last seen 16 days ago
Wordt er nog een beetje gedart hier?
Dit weekend het EK en over een week of 7 begint het WK :cool:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Ingelogd op de Viaplay van een vriend maar volgens mij heeft hij z´n abonnement stopgezet want ik kon niet kijken. :cry:
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
online now
Remi wrote:Ingelogd op de Viaplay van een vriend maar volgens mij heeft hij z´n abonnement stopgezet want ik kon niet kijken. :cry:
Je kunt tegenwoordig ook niet meer op Viaplay op verschillende IP-adressen naar dezelfde wedstrijd kijken. Dus als je voor F1 een gedeeld account had kan dat niet meer en datzelfde geldt nu dus ook voor darts.
Dus wellicht dat hij ook aan het kijken was.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Mitch wrote:Wordt er nog een beetje gedart hier?
Dit weekend het EK en over een week of 7 begint het WK :cool:
Af en toe, volg het nog zeker wel. Partij van vorige week van gerrie tegen nuke. Bizar met zo'n gemiddede verliezen
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Deze tijd van het jaar sta ik wel weer te popelen voor het WK Darts, kan daar echt naar uitkijken :drool:

Zit ook zwaar te twijfelen een keer die kant op te gaan.
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Yeeeesss langzaam begint de hype wel wat te komen.
We hebben Viaplay al even opgezegd. Is het nog op een andere manier (il)legaal ergens te zien?
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 47 minutes ago
Jordi wrote:Deze tijd van het jaar sta ik wel weer te popelen voor het WK Darts, kan daar echt naar uitkijken :drool:

Zit ook zwaar te twijfelen een keer die kant op te gaan.
Helemaal eens boss. Wij zitten ook elk jaar klaar met de vriendengroep, vorig jaar de finaledag mooi beleefd met een stevig dagje bierdrinken incl. diner bij iemand thuis.
Hardtraxx Elite
last seen 16 days ago
Yess, de hype begint ook te komen! Zin in! :cool:
Barney een wat mindere loting, zal er snel uit gaan als hij tegen Humphries moet.

Hier nog mensen interesse in een Scorito poule? Aanstaande donderdag online!
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Remi wrote:Yeeeesss langzaam begint de hype wel wat te komen.
We hebben Viaplay al even opgezegd. Is het nog op een andere manier (il)legaal ergens te zien?
Ik meen te hebben gelezen dat Viaplay een kanaal open gaat zetten binnen het reguliere tv-aanbod.
Hardtraxx Elite
2619 posts member since 2015
last seen 4 days ago
Eerste 2 rondes zijn gratis te kijken ja