het is voetbal van een andere planeetdawasiknie wrote:Het is niet alleen Messi, het is heel Barcelona... dat is geen voetbal meer, dat is puur entertainment.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
het mooie is dat het niet te leren valt. he is the chosen oneMartin wrote:Het is ook echt een genot om naar hem te kijken hoe hij soms ook gewoon uit situaties komt dan denk je echt van hoe je dat kerel?djpatt wrote:de rossi wat een falert begrijp wel dat srna geel krijgt die ging (terecht) helemaal door het lint
enjah messi word later herinnert als de beste voetballer ooit
leer mij dat ook
het geniale aan de goal is dat het lijkt dat de bal door een tegenstander word geraakt
maar de actie van iniesta en steekbal + het afwerken is allemaal pure schoonheid
Vanavond ook weer mooi voetbal kijken, grote voorkeur voor de Spurs!
volgens mij is dat van messi gewoon een mislukte stift die hij afmaakt. 
Normaal bij zo'n actie zou ik er over twisten, maar bij Messi twijfel ik er niet aan. Daar ben ik echt zeker van, ziet er ook zo naar uit.oostzaner wrote:volgens mij is dat van messi gewoon een mislukte stift die hij afmaakt.
Denk ook niet dat dat een mislukte stift is. Sowieso zou Messi als 'ie had willen stiften vast niet hebben gefaald.
In eerste instantie dacht ik dat de bal via de keeper ging. Werd helemaal gek toen ik die herhaling zag hehehe. Geniaal gewoon.
In eerste instantie dacht ik dat de bal via de keeper ging. Werd helemaal gek toen ik die herhaling zag hehehe. Geniaal gewoon.
Helemaal mee eens. Sws dat hij het bedoelt. Hij wipt de bal met de bovenkant van zn voet over de keeper. Als je stift dan doe je dat meer met de punt van je schoen.hidde wrote:Denk ook niet dat dat een mislukte stift is. Sowieso zou Messi als 'ie had willen stiften vast niet hebben gefaald.
Het was idd echt zo'n goal waar je bij de herhaling weer
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
LOLoostzaner wrote:volgens mij is dat van messi gewoon een mislukte stift die hij afmaakt.
je ziet hem duidelijk even kijken naar de keeper, je ziet hem een klein tikje aan de bal mee geven om hem eroverheen te wippen. De balcontrole die een speler van zijn kaliber heeft kan die een stiftje niet zo verneuken, pure klasse dit!
Owja, want hij is volmaakt en maakt natuurlijk geen fouten. Het is trouwens wel erg lullig voor Robin, ik hoorde het fluitje zelf ook niet namelijk het was dat ik de vlag zag maar die jongen heeft alleen oog op het doel en dat lijkt me logisch. Je kan trouwens aan zijn reactie ook zien dat wat hij zegt legitiem is. Hij was echt overtuigd van zijn gemiste kans.Skedoedelefloeps wrote:LOLoostzaner wrote:volgens mij is dat van messi gewoon een mislukte stift die hij afmaakt.
je ziet hem duidelijk even kijken naar de keeper, je ziet hem een klein tikje aan de bal mee geven om hem eroverheen te wippen. De balcontrole die een speler van zijn kaliber heeft kan die een stiftje niet zo verneuken, pure klasse dit!
Last edited by mrazura on 09 Mar 2011 16:21, edited 1 time in total.
helemaal mee eensSkedoedelefloeps wrote:LOLoostzaner wrote:volgens mij is dat van messi gewoon een mislukte stift die hij afmaakt.
Hahaha, hoorde jij het fluitje niet? Geluid van je tv uitstaan? Dat hij het niet kon horen, dat kan. Maar als kijker hoor je het zeker. Geluid uit je tv is anders dan geluid in het stadion zelf he.mrazura wrote: Owja, want hij is volmaakt en maakt natuurlijk geen fouten. Het is trouwens wel erg lullig voor Robin, ik hoorde het fluitje zelf ook niet namelijk het was dat ik de vlag zag maar die jongen heeft alleen oog op het doel en dat lijkt me logisch. Je kan trouwens aan zijn reactie ook zien dat wat hij zegt legitiem is. Hij was echt overtuigd van zijn gemiste kans.
herinnert iemand nog het moment op het wk dat van persie ook de bal wegschoot en toen hetzelfde reageerde ??
toen kreeg hij gelukkig geen kaart want dan was het ook rood geweest
dejavu
dejavu
Haha ik ben er wel mee eens dat je het zelf voelt, maar bij twijfel altijd gaan heb ik geleerdParvuz wrote:Hahaha, hoorde jij het fluitje niet? Geluid van je tv uitstaan? Dat hij het niet kon horen, dat kan. Maar als kijker hoor je het zeker. Geluid uit je tv is anders dan geluid in het stadion zelf he.mrazura wrote: Owja, want hij is volmaakt en maakt natuurlijk geen fouten. Het is trouwens wel erg lullig voor Robin, ik hoorde het fluitje zelf ook niet namelijk het was dat ik de vlag zag maar die jongen heeft alleen oog op het doel en dat lijkt me logisch. Je kan trouwens aan zijn reactie ook zien dat wat hij zegt legitiem is. Hij was echt overtuigd van zijn gemiste kans.Ik denk dat van Persie het wel door had dat hij buitenspel stond. Anders schiet je niet zo vanaf die plek. Een professionele spits voelt wel aan dat hij buitenspel staat hoor.
Haha ja was eigenlijk ook niet echt een vergelijking hoor maar ik heb serieus het fluitje niet gehoord ook haha
Klopt.djpatt wrote:herinnert iemand nog het moment op het wk dat van persie ook de bal wegschoot en toen hetzelfde reageerde ??
dejavu
Als 99.354 man tegelijk schreeuwen: MESSI..MESSI..MESSI..
Dan kan het zijn dat je het fluitje niet hoort.
Wat moet dat kippenvel zijn geweest voor Messi, de eerste keer dat ze dat deden.
Dan kan het zijn dat je het fluitje niet hoort.
Wat moet dat kippenvel zijn geweest voor Messi, de eerste keer dat ze dat deden.
Bijna wel ja.mrazura wrote:Owja, want hij is volmaakt en maakt natuurlijk geen fouten.
come on Spurs!
verneder dat walgelijke team alsjeblieft!
verneder dat walgelijke team alsjeblieft!
Als je vanavond bij het kijken van de samenvatting van Spurs - Milan denkt, "goh wat kraakt mijn tv", dan hoor je de spelers van Milan lopen. 
of peter crouch die een actie maaktParvuz wrote:Als je vanavond bij het kijken van de samenvatting van Spurs - Milan denkt, "goh wat kraakt mijn tv", dan hoor je de spelers van Milan lopen.
ik kijk de samenvatting niet, maar live @ Sport1 
Of je oma is uit een zak chips aan het vreten of het is sinterklaas en iedereen maakt cadeautjes open.
Btw: Ik hoop en gok op nog een 1-0 voor Spurs, maar makkelijk gaan ze het niet krijgen tegen de nummer 1 uit Italie. Maar hij wil er maar niet in voor Milan, en in de tweede helft slaat Defoe toe.
Zeker sopcast opzetten hier!
Btw: Ik hoop en gok op nog een 1-0 voor Spurs, maar makkelijk gaan ze het niet krijgen tegen de nummer 1 uit Italie. Maar hij wil er maar niet in voor Milan, en in de tweede helft slaat Defoe toe.