Parvuz schreef:
mrazura schreef:
Owja, want hij is volmaakt en maakt natuurlijk geen fouten. Het is trouwens wel erg lullig voor Robin, ik hoorde het fluitje zelf ook niet namelijk het was dat ik de vlag zag maar die jongen heeft alleen oog op het doel en dat lijkt me logisch. Je kan trouwens aan zijn reactie ook zien dat wat hij zegt legitiem is. Hij was echt overtuigd van zijn gemiste kans.
Hahaha, hoorde jij het fluitje niet? Geluid van je tv uitstaan? Dat hij het niet kon horen, dat kan. Maar als kijker hoor je het zeker. Geluid uit je tv is anders dan geluid in het stadion zelf he.

Ik denk dat van Persie het wel door had dat hij buitenspel stond. Anders schiet je niet zo vanaf die plek. Een professionele spits voelt wel aan dat hij buitenspel staat hoor.
Haha ik ben er wel mee eens dat je het zelf voelt, maar bij twijfel altijd gaan heb ik geleerd
Haha ja was eigenlijk ook niet echt een vergelijking hoor maar ik heb serieus het fluitje niet gehoord ook haha

, misschien komt het wel door de naam joh (ik heet zelf ook Robin

)
djpatt schreef:
herinnert iemand nog het moment op het wk dat van persie ook de bal wegschoot en toen hetzelfde reageerde ??
toen kreeg hij gelukkig geen kaart want dan was het ook rood geweest
dejavu
Klopt.