Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:35 

Donateur

dawasiknie schreef:
Het is niet alleen Messi, het is heel Barcelona... dat is geen voetbal meer, dat is puur entertainment.

het is voetbal van een andere planeet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:10 

Hardtraxx Veteran

Martin schreef:
djpatt schreef:
de rossi wat een falert begrijp wel dat srna geel krijgt die ging (terecht) helemaal door het lint :P

enjah messi word later herinnert als de beste voetballer ooit :worship:

Het is ook echt een genot om naar hem te kijken hoe hij soms ook gewoon uit situaties komt dan denk je echt van hoe je dat kerel?
leer mij dat ook :D

het mooie is dat het niet te leren valt. he is the chosen one
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:19 

Hardtraxx Veteran

:worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:

:worship: :worship: :worship: :worship:

het geniale aan de goal is dat het lijkt dat de bal door een tegenstander word geraakt

maar de actie van iniesta en steekbal + het afwerken is allemaal pure schoonheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

Vanavond ook weer mooi voetbal kijken, grote voorkeur voor de Spurs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:24 

Hardtraxx Veteran

volgens mij is dat van messi gewoon een mislukte stift die hij afmaakt. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

Normaal bij zo'n actie zou ik er over twisten, maar bij Messi twijfel ik er niet aan. Daar ben ik echt zeker van, ziet er ook zo naar uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:04 

Hardtraxx Addict

Denk ook niet dat dat een mislukte stift is. Sowieso zou Messi als 'ie had willen stiften vast niet hebben gefaald.

In eerste instantie dacht ik dat de bal via de keeper ging. Werd helemaal gek toen ik die herhaling zag hehehe. Geniaal gewoon. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:08 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Denk ook niet dat dat een mislukte stift is. Sowieso zou Messi als 'ie had willen stiften vast niet hebben gefaald.

In eerste instantie dacht ik dat de bal via de keeper ging. Werd helemaal gek toen ik die herhaling zag hehehe. Geniaal gewoon. :worship:

Helemaal mee eens. Sws dat hij het bedoelt. Hij wipt de bal met de bovenkant van zn voet over de keeper. Als je stift dan doe je dat meer met de punt van je schoen.
Het was idd echt zo'n goal waar je bij de herhaling weer :oh: voor de tv zit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Was gewoon geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:10 

Artiest

oostzaner schreef:

LOL
je ziet hem duidelijk even kijken naar de keeper, je ziet hem een klein tikje aan de bal mee geven om hem eroverheen te wippen. De balcontrole die een speler van zijn kaliber heeft kan die een stiftje niet zo verneuken, pure klasse dit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
oostzaner schreef:

LOL
je ziet hem duidelijk even kijken naar de keeper, je ziet hem een klein tikje aan de bal mee geven om hem eroverheen te wippen. De balcontrole die een speler van zijn kaliber heeft kan die een stiftje niet zo verneuken, pure klasse dit! :worship:

Owja, want hij is volmaakt en maakt natuurlijk geen fouten. Het is trouwens wel erg lullig voor Robin, ik hoorde het fluitje zelf ook niet namelijk het was dat ik de vlag zag maar die jongen heeft alleen oog op het doel en dat lijkt me logisch. Je kan trouwens aan zijn reactie ook zien dat wat hij zegt legitiem is. Hij was echt overtuigd van zijn gemiste kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
oostzaner schreef:

LOL

helemaal mee eens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Owja, want hij is volmaakt en maakt natuurlijk geen fouten. Het is trouwens wel erg lullig voor Robin, ik hoorde het fluitje zelf ook niet namelijk het was dat ik de vlag zag maar die jongen heeft alleen oog op het doel en dat lijkt me logisch. Je kan trouwens aan zijn reactie ook zien dat wat hij zegt legitiem is. Hij was echt overtuigd van zijn gemiste kans.

Hahaha, hoorde jij het fluitje niet? Geluid van je tv uitstaan? Dat hij het niet kon horen, dat kan. Maar als kijker hoor je het zeker. Geluid uit je tv is anders dan geluid in het stadion zelf he. :P Ik denk dat van Persie het wel door had dat hij buitenspel stond. Anders schiet je niet zo vanaf die plek. Een professionele spits voelt wel aan dat hij buitenspel staat hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

herinnert iemand nog het moment op het wk dat van persie ook de bal wegschoot en toen hetzelfde reageerde ??
toen kreeg hij gelukkig geen kaart want dan was het ook rood geweest

dejavu
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
mrazura schreef:

Hahaha, hoorde jij het fluitje niet? Geluid van je tv uitstaan? Dat hij het niet kon horen, dat kan. Maar als kijker hoor je het zeker. Geluid uit je tv is anders dan geluid in het stadion zelf he. :P Ik denk dat van Persie het wel door had dat hij buitenspel stond. Anders schiet je niet zo vanaf die plek. Een professionele spits voelt wel aan dat hij buitenspel staat hoor.

Haha ik ben er wel mee eens dat je het zelf voelt, maar bij twijfel altijd gaan heb ik geleerd :P
Haha ja was eigenlijk ook niet echt een vergelijking hoor maar ik heb serieus het fluitje niet gehoord ook haha :D , misschien komt het wel door de naam joh (ik heet zelf ook Robin :lol: )

djpatt schreef:
herinnert iemand nog het moment op het wk dat van persie ook de bal wegschoot en toen hetzelfde reageerde ??
toen kreeg hij gelukkig geen kaart want dan was het ook rood geweest

dejavu

Klopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 17:36 

Hardtraxx Veteran

Als 99.354 man tegelijk schreeuwen: MESSI..MESSI..MESSI..
Dan kan het zijn dat je het fluitje niet hoort. :P
Wat moet dat kippenvel zijn geweest voor Messi, de eerste keer dat ze dat deden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Owja, want hij is volmaakt en maakt natuurlijk geen fouten.

Bijna wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:29 

Bierkoning

come on Spurs! :woot:
verneder dat walgelijke team alsjeblieft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

Als je vanavond bij het kijken van de samenvatting van Spurs - Milan denkt, "goh wat kraakt mijn tv", dan hoor je de spelers van Milan lopen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Als je vanavond bij het kijken van de samenvatting van Spurs - Milan denkt, "goh wat kraakt mijn tv", dan hoor je de spelers van Milan lopen. :x

of peter crouch die een actie maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:14 

Hardtraxx Veteran

of je tv kraakt gewoon serieus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:20 

Bierkoning

ik kijk de samenvatting niet, maar live @ Sport1 :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:20 

Hardtraxx Veteran

Of je oma is uit een zak chips aan het vreten of het is sinterklaas en iedereen maakt cadeautjes open.

Btw: Ik hoop en gok op nog een 1-0 voor Spurs, maar makkelijk gaan ze het niet krijgen tegen de nummer 1 uit Italie. Maar hij wil er maar niet in voor Milan, en in de tweede helft slaat Defoe toe. :thumbsup: Zeker sopcast opzetten hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

Gaan we nou grappig lopen zijn met zn allen. :P Haha. Ik bedoel gewoon dat er spelers bij Milan spelen die echt niet meer kunnen. :P
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic