Messi lijkt echt 40 btw 
Scheids heeft de wedstrijd kapotgefloten.
Van Persie verdiende geen rood, en de penalty had ook niet gehoeven, Pedro zocht namelijk het been op.
van persie had al een direkte moeten krijgen hoorDaveytl wrote:Scheids heeft de wedstrijd kapotgefloten.
Van Persie verdiende geen rood, en de penalty had ook niet gehoeven, Pedro zocht namelijk het been op.
Srna geel :') Wat een vies mannetje die De Rossi.Pommer wrote:De Rossi, wat een kwal, geef die vent is 20 europese wedstrijden schorsing ofzo
Wie haat er hier Barca dan?dawasiknie wrote:Hoe kan je Barcelona nou in godsnaam haten? Echt voetbal van een andere planeet, niet normaal...
Jah dat ook haha, ben vaak voor de underdogkatamaran wrote:Ik was ook licht voor Arsenal, maar dat ben ik eigenlijk gewoon omdat ik wel van een verrassing hou.
watskebeurt?Pommer wrote:De Rossi, wat een kwal, geef die vent is 20 europese wedstrijden schorsing ofzo
tegen shaktar geef die een eleboog aan srna en de scheids staat er naast en geeftt srna geelMartin wrote:watskebeurt?Pommer wrote:De Rossi, wat een kwal, geef die vent is 20 europese wedstrijden schorsing ofzo
Het is ook echt een genot om naar hem te kijken hoe hij soms ook gewoon uit situaties komt dan denk je echt van hoe je dat kerel?djpatt wrote:de rossi wat een falert begrijp wel dat srna geel krijgt die ging (terecht) helemaal door het lint
enjah messi word later herinnert als de beste voetballer ooit