je bent er mee bezig of niettomb wrote:Ja kut het valt me net in dat ik vandaag en morgenavond moet werken dus kan niks zien :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
haha wat een dag gister! En wat een resultaat! Was een mooi feestje!
Nu al zin om naar Londen te gaan
Nu al zin om naar Londen te gaan
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Kerel barca! :O wat een voetbal om van te smullen gewoon! haha 
Barcelona was heerlijk om naar te kijken.
het kon met gemak 11-1 staan, maar ze wilde het te mooi doen.
het kon met gemak 11-1 staan, maar ze wilde het te mooi doen.
Hee Machiel, gefeliciteerd met het punt!
Heel erg verdiend.
Twente!
Barca..
!
Hoe geniaal was die dubbele ééntwee en die goal van Messi!
Barca..
die tweede eentwee was fucking snel. Ik zag het niet. Ik zag alleen een paar mensen vaag doen en messi kwam uit die kudde met de bal ik dacht ' wtf hoe kan hij nou nog de bal hebben?'Parvuz wrote:Twente!![]()
Barca..!
Hahahahah dat dacht ik ook! Ineens lag de bal in het netjeoostzaner wrote:die tweede eentwee was fucking snel. Ik zag het niet. Ik zag alleen een paar mensen vaag doen en messi kwam uit die kudde met de bal ik dacht ' wtf hoe kan hij nou nog de bal hebben?'Parvuz wrote:Twente!![]()
Barca..!
Ja, sneller kan haast niet. Ze beheersen dat in de perfectie daar. Messi is weer lekker op dreef. Tegen wie zal Barca dit jaar in de finale staan?Maximize wrote:Hahahahah dat dacht ik ook! Ineens lag de bal in het netjeoostzaner wrote:
die tweede eentwee was fucking snel. Ik zag het niet. Ik zag alleen een paar mensen vaag doen en messi kwam uit die kudde met de bal ik dacht ' wtf hoe kan hij nou nog de bal hebben?'En die laatste goal van Alves, dat balletje van Messi
Twente!Parvuz wrote:Ja, sneller kan haast niet. Ze beheersen dat in de perfectie daar. Messi is weer lekker op dreef. Tegen wie zal Barca dit jaar in de finale staan?Maximize wrote:Hahahahah dat dacht ik ook! Ineens lag de bal in het netjeoostzaner wrote:
die tweede eentwee was fucking snel. Ik zag het niet. Ik zag alleen een paar mensen vaag doen en messi kwam uit die kudde met de bal ik dacht ' wtf hoe kan hij nou nog de bal hebben?'En die laatste goal van Alves, dat balletje van Messi
Hoop dat Ajax net zo kan stunten als Twente, maar zie het somber is zonder Luis en Jantje 
Hoop dat Chelsea een keer de CL wint
gun het ze wel
Hoop dat Chelsea een keer de CL wint
+1, mag onderhand wel een keer!Stokbrood wrote:
Hoop dat Chelsea een keer de CL wintgun het ze wel
-1 kut club.Maximize wrote:+1, mag onderhand wel een keer!Stokbrood wrote:
Finale Twente - Ajax.
Finale EL psv - utrecht
zag die kopstoot dan op het laatst 
mee eens, vind chelsea 10 keer niks. Alleen een club met ongelofelijk veel geld en allemaal stervensdure spelers, maar dat is nou eenmaal niet alles hèoostzaner wrote:-1 kut club.Maximize wrote:+1, mag onderhand wel een keer!Stokbrood wrote:
Finale Twente - Ajax.![]()
Finale EL psv - utrecht
en Twente
Last edited by Rawbin on 15 Sep 2010 18:00, edited 1 time in total.
Idd, die mogen ze nog wel schorsen voor een paar wedstrijden. Eto'o ook. Jansen deed verder niks toch?NoiseHunterZ wrote:zag die kopstoot dan op het laatst
Arsenal, kan net als Barca zo mooi spelen. Schitterend soms + een team met een gouden toekomst. Maar qua karakter vind ik Liverpool het mooist, is gewoon een fantastische club in een fantastisch stadion. 
Die "donkere mannen" waren volgens mij beetje geïrriteerdMaximize wrote:Idd, die mogen ze nog wel schorsen voor een paar wedstrijden. Eto'o ook. Jansen deed verder niks toch?NoiseHunterZ wrote:zag die kopstoot dan op het laatst
Torreskatamaran wrote:Arsenal, kan net als Barca zo mooi spelen. Schitterend soms + een team met een gouden toekomst. Maar qua karakter vind ik Liverpool het mooist, is gewoon een fantastische club in een fantastisch stadion.
"His armband proved he was a red, TORRES, TORRES!"Maximize wrote: Torres
Zo achterhaald... Chelsea heeft wel geld, maar geven niet zoveel uit als een R.Madrid/Barcelona/Man City. Ze hebben nu een team waar ze op bouwen en niet als een malle kopen.Robster wrote: mee eens, vind chelsea 10 keer niks. Alleen een club met ongelofelijk veel geld en allemaal stervensdure spelers, maar dat is nou eenmaal niet alles hèEngelse club voor mij is Arsenal
en Twente