Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
met allemaal arrogante spelers, die ook niks uitstralen.

ik zou voor geen 1 speler van chelsea naar het stadion komen, zelfs niet voor drogba

nani, rooney, chamakh, van persie, fabregas daar kom ik speciaal voor naar engeland
Last edited by djpatt on 15 Sep 2010 18:40, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
djpatt wrote:met allemaal arrogante spelers, die ook niks uitstralen.

ik zou voor geen 1 speler van chelsea naar het stadion komen, zelfs niet voor drogba
+1, heb echt helemaal niks met die club.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 58 minutes ago
wootum wrote:

+1, heb echt helemaal niks met die club.
Mee eens, geen goede uitstraling, al jaren niet. Ik weet niet waarom, maar bij Man City is dat veel minder. Terwijl dat eigenlijk precies het zelfde is. Of het komt omdat Chelsea altijd alle talentjes van 13 tot 17 jaar weghaalt bij andere clubs. Ik weet niet, maar ik mag die club niet.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Stokbrood wrote:
Robster wrote: mee eens, vind chelsea 10 keer niks. Alleen een club met ongelofelijk veel geld en allemaal stervensdure spelers, maar dat is nou eenmaal niet alles hè :P Engelse club voor mij is Arsenal ^^

en Twente :worship:
Zo achterhaald... Chelsea heeft wel geld, maar geven niet zoveel uit als een R.Madrid/Barcelona/Man City. Ze hebben nu een team waar ze op bouwen en niet als een malle kopen.
+1
Die koopdrift bij Chelsea is alweer verleden tijd. Dat was in de tijd van aankopen als Ballack, Deco, Crespo, Kalou, Shevchenko enzo. Maar dat is de laatste 2 jaar sterk verminderd, ze spelen nu leuk voetbal en geven ook de jeugd de kans. ^^ Het is gewoon niet mijn favoriete ploeg omdat de enige speler die me kan boeien Lampard is.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Maximize wrote:
NoiseHunterZ wrote:zag die kopstoot dan op het laatst :huh:
Idd, die mogen ze nog wel schorsen voor een paar wedstrijden. Eto'o ook. Jansen deed verder niks toch?
was met de laatste corner beetje gedruk en ineens geeft die neger hem een kopstoot en daarna stompt etoo hem ook nog een keer ....
Hardtraxx Veteran
last seen 58 minutes ago
katamaran wrote: +1
Die koopdrift bij Chelsea is alweer verleden tijd. Dat was in de tijd van aankopen als Ballack, Deco, Crespo, Kalou, Shevchenko enzo. Maar dat is de laatste 2 jaar sterk verminderd, ze spelen nu leuk voetbal en geven ook de jeugd de kans. ^^ Het is gewoon niet mijn favoriete ploeg omdat de enige speler die me kan boeien Lampard is.
De jeugd die eigenlijk bij Feyenoord, Ajax, PSV en andere Nederlandse clubs horen te spelen.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Parvuz wrote:
katamaran wrote: +1
De jeugd die eigenlijk bij Feyenoord, Ajax, PSV en andere Nederlandse clubs horen te spelen.
alleen Van Aanholt & Bruma ja. Maar de jeugdopleiding van Chelsea schijnt ook op te komen, alleen is het nog lang niet zo groot als die van Arsenal (Wilshere, Ramsey, Freeman enz.) Maar er zit wel degelijk groei in, sterke verbetering laatste jaren. Everton is qua jeugdopleiding nog het beste.
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
mag ik u er aan herinneren dat ramsey en wilshere ook niet zijn opgeleid bij arsenal.

engeland en jeugd opleiden :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
djpatt wrote:mag ik u er aan herinneren dat ramsey en wilshere ook niet zijn opgeleid bij arsenal.

engeland en jeugd opleiden :lol:
Ik bedenk me net ja. Mijn fout. Engeland is inderdaad zwak in jeugd opleiden, ook zijn er veel jongere spelers bij topclubs in engeland Schots. Vind Everton wel een fatsoenlijke jeugdopleiding, daar zie je nog eens een talent opstaan.
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026

nani, rooney, chamakh, van persie, fabregas daar kom ik speciaal voor naar engeland
Niet voor Lampard of Terry en eventueel nog Cech. Dat vind ik persoonlijk wel echt helden.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Kut! :mad: 1-0
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Ajax komt niet aan zn eigen spel toe! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Nee idd hopelijk gaat t in de tweede helft beter.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Real moet wel beter in de 2e helft idd.
Hardtraxx Veteran
last seen 58 minutes ago
Ik vind dat Santiago Bernabeu niet echt een sfeervol stadion. :( Als je ploeg zo veel beter is, dan moet de sfeer toch mooi zijn?
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
dawasiknie wrote:Real moet wel beter in de 2e helft idd.
U bent zeker een jaloerse feyenoordert?
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
oostzaner wrote:
of hij houd gewoon niet van arrogante clubs
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Dan houdt hij ook niet van psv
Hardtraxx Veteran
last seen 58 minutes ago
Oxbow wrote:
oostzaner wrote:
of van mooi voetbal? Ajax gaat geen mooi voetbal laten zien, dus dan Real maar?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Oxbow wrote:
oostzaner wrote:
Ik blijf het maar zeggen, ik vind het bizar dat als in Europa een nederlandse club speelt je voor de andere bent. Je bent een Nederlander toch? Support your own country. Dat lijkt me toch vrij logisch.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
+1 @ katamaran
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ajax gaat eraan...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
katamaran wrote: Ik blijf het maar zeggen, ik vind het bizar dat als in Europa een nederlandse club speelt je voor de andere bent. Je bent een Nederlander toch? Support your own country. Dat lijkt me toch vrij logisch.
Dat.

Maar wat een dramatische wedstrijd zeg. Het gemis van Suarez is te zien, Ooijer speelt nog aardig. Anita word finaal omver gebeukt en als Real Madrid echt zin had om te scoren stond het nu al 5-0 ofzo.

Ik hoop van harte dat het beter word, maar ik gok van niet. Ik vond Twente gisteren geniaal.
Hardtraxx Veteran
last seen 58 minutes ago
over en uit. :(
A
Kut FC Hollywood :(