En hoe! Fantastisch werk van Ozil, mooi driehoekje en prachtig rustig afgemaakt, door de benen.
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
nice iddParvuz wrote:Goooaaal Gooaaal Gooaaaal!
Hopen dat het 2-1 wordt, is mooiste voor de 2e wedstrijd. 
Aai, tegen de man met de blokker-aansteker aan. 
ik ben de 4e man @ parenclubParvuz wrote:Aai, tegen de man met de blokker-aansteker aan.
Nee, die bal ging tegen de 5e man aan. Die altijd naar de gaybar gaat.djpatt wrote:ik ben de 4e man @ parenclubParvuz wrote:Aai, tegen de man met de blokker-aansteker aan.
Ach 1-1, kan nog wel enigszins leuk worden! Het is tenminste nog niet beslist. 
slechte wedstrijd, kan ook niet echt een motm aanwijzen
als ik zou moeten kiezen werd het denk ik Toulalan of Alonso, maarja het was niet al te best
morgen hopelijk een leukere wedstrijd, met m'n held Cambiasso
als ik zou moeten kiezen werd het denk ik Toulalan of Alonso, maarja het was niet al te best
Ronald de Boer: "Je kan er niks aan doen John, we zijn geboren met handen"

goeie keeper die Wiland van Kopenhagen
Kerel, Cambiasso ben ik ook fan van, zo onderschat als voetballer. Die man haalt er zoveel aanvallen uit, en is ook altijd te vinden in een aanval. Echt de motor van inter.Pommer wrote:slechte wedstrijd, kan ook niet echt een motm aanwijzen![]()
Ik maak geen grapje trouwens, puur toeval dat het ook mijn favoriete voetballer van Inter is.
Man of the Match van Lyon - Real was trouwens Di Maria of Cris. Of misschien Toulalan wel. Maar was aardig lastig te kiezen.
Hahahkatamaran wrote:Kerel, Cambiasso ben ik ook fan van, zo onderschat als voetballer. Die man haalt er zoveel aanvallen uit, en is ook altijd te vinden in een aanval. Echt de motor van inter.Pommer wrote:slechte wedstrijd, kan ook niet echt een motm aanwijzen![]()
morgen hopelijk een leukere wedstrijd, met m'n held Cambiasso![]()
Ik maak geen grapje trouwens, puur toeval dat het ook mijn favoriete voetballer van Inter is.
Jah ik vond Di Maria in de tweede helft wat wegzakken, Cris was idd wel redelijk goed maar dat waren eigenlijk bijna alle verdedigers wel.katamaran wrote:Man of the Match van Lyon - Real was trouwens Di Maria of Cris. Of misschien Toulalan wel. Maar was aardig lastig te kiezen.
Maarja was idd lastig bij deze wedstrijd
Updated 
heb zelf niks van de wedstrijden gezien vannacht maar ff in bed ff samenvatting kijken ofzo
heb zelf niks van de wedstrijden gezien vannacht maar ff in bed ff samenvatting kijken ofzo
Haha mooie opmerking ja. Ik dacht Ronald meen je dat nou?!Pommer wrote:Ronald de Boer: "Je kan er niks aan doen John, we zijn geboren met handen"
Ook leuk dat hij begon over Gomis. Dat hij niet gecharmeerd van hem is en hij later zei ik zou het maar niet te hard zeggen want straks scoort hij nog. En ja hoor wie scoorde er
kan alleen de 2e helft zien, als ik geluk heb 
mn clubbie zo tegen louis
hopelijk word het niet zo'n saaie wedstrijd als die van real
hopelijk word het niet zo'n saaie wedstrijd als die van real
heb de 1e helft gemist, maar kzie dat het nog 0-0 staat 
was wel leuke 1e helft alleen geen goalsPommer wrote:heb de 1e helft gemist, maar kzie dat het nog 0-0 staat