Zou kunnen, maar ik vroeg het aan die andere pilootdjpatt wrote:misschien meerdere wedstrijden ingezetMachiel wrote:Hoe win je daar 400 ui mee dan? Wanneer heb je ingezet en met welke quotes?
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
De quote was 4,50Machiel wrote:Hoe win je daar 400 ui mee dan? Wanneer heb je ingezet en met welke quotes?
Ik had net 100 euro gewonnen met BlackJack op Unibet , dus ik dacht schijt 95 euro op Arsenal!!!
en jahooooooooorrr
dure gokKevin-Raw wrote:De quote was 4,50Machiel wrote:Hoe win je daar 400 ui mee dan? Wanneer heb je ingezet en met welke quotes?en ik ben dik Arsenal fan, en wist gewoon dat ze tijd in de vorm gingen stunten.
Ik had net 100 euro gewonnen met BlackJack op Unibet , dus ik dacht schijt 95 euro op Arsenal!!!![]()
en jahooooooooorrr
kga er weer voor zitten
Jammer dat Lisandro Lopez niet meedoet
geweldige speler is dat
Jammer dat Lisandro Lopez niet meedoet
Ramos is alweer lekker bezig
Waardeloze verdediger, en een eerste klas aansteller
zeker van het merk: van beukering ???Project 141 wrote:deze laptop is te traag voor sobcast
Idd. haha, wat een prutser is dat.Pommer wrote:Ramos is alweer lekker bezigWaardeloze verdediger, en een eerste klas aansteller
"Die kan er hé-le-maal niks van!"
Betere kwaliteit bij sopcast dan vorige week dinsdag
!
Maar nog niet echt heel boeiende wedstrijd..
sport 1 hd werkt anders primaSquirrie wrote:Betere kwaliteit bij sopcast dan vorige week dinsdag!
Dat stadion van Lyon is ook niet mooi om naar zo'n wedstrijd te kijken. 
Ik heb sport 1 LDdjpatt wrote:sport 1 hd werkt anders primaSquirrie wrote:Betere kwaliteit bij sopcast dan vorige week dinsdag!
Je moet wat hé
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Lijken wel kerkbankjes die in dat stadion staan :pParvuz wrote:Dat stadion van Lyon is ook niet mooi om naar zo'n wedstrijd te kijken.
Op gebied van voetbal ben ik het vaak met je eens zeg, wat een prutser is dat. Kan niet verdedigen noch aanvallen. Met zijn mislukte voorzetten.Pommer wrote:Ramos is alweer lekker bezigWaardeloze verdediger, en een eerste klas aansteller
Is het een vliegtuig?katamaran wrote:Op gebied van voetbal ben ik het vaak met je eens zeg, wat een prutser is dat. Kan niet verdedigen noch aanvallen. Met zijn mislukte voorzetten.Pommer wrote:Ramos is alweer lekker bezigWaardeloze verdediger, en een eerste klas aansteller
Is het een vogel?
Is het megamindy?
Nee, het is een voorzet van Ramos. :')
We moeten maar eens samen een team gaan coachenkatamaran wrote:Op gebied van voetbal ben ik het vaak met je eens zeg, wat een prutser is dat. Kan niet verdedigen noch aanvallen. Met zijn mislukte voorzetten.Pommer wrote:Ramos is alweer lekker bezigWaardeloze verdediger, en een eerste klas aansteller
Inderdaad, met Lisandro Lopez, Wilshere en zeker geen Ramos.Pommer wrote:We moeten maar eens samen een team gaan coachenkatamaran wrote:Op gebied van voetbal ben ik het vaak met je eens zeg, wat een prutser is dat. Kan niet verdedigen noch aanvallen. Met zijn mislukte voorzetten.Pommer wrote:Ramos is alweer lekker bezigWaardeloze verdediger, en een eerste klas aansteller
http://rojadirecta.es/ ?Project 141 wrote:Kan het kanaal nie tmeer vinden op sopcast, what to do? hij staat er niet tussen
EDIT nvm, nu opeens wel
Adebayor, zou die alles voor het geld doen? :')
Ik mag die vent niet.
Ik mag die vent niet.
Kun je gewoon op play drukken bij 13th Stream nl, dan opent hij via sopcast de stream.Project 141 wrote:? download?katamaran wrote:http://rojadirecta.es/ ?Project 141 wrote:Kan het kanaal nie tmeer vinden op sopcast, what to do? hij staat er niet tussen
EDIT nvm, nu opeens wel
Haha, Adebayor is er ook 10 sec uit. En wie doet het, Benzema zelf.