Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker, totdat ze achter komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 01:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gunde Atletico het eigenlijk wel. En dan met name Oblak, wat een baas :worship: Op dit moment is er geen betere keeper in de wereld. Groot contrast ook wel met die Adrian :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel jammer dat Liverpool het verspeeld heeft. Die keeper... vooral het contrast met die Oblak. Tering wat is die goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atletico, ja je kunt er van vinden wat je wilt, maar je ziet gewoon dat zij eigenlijk ook wel op veel verschillende manieren kunnen spelen. Zolang ze voor staan hoeven ze in principe niks, dus dan doen ze ook niks. Zodra ze achter komen te staan, zie je dat ze vol druk naar voren gaan zetten en de tegenstander echt wel de wil op kunnen leggen, tot ze scoren en voor komen te staan. Daarna is het weer rustig afwachten, want opnieuw hoeven ze niet veel te doen aangezien de tegenstander moet komen.
Vervolgens moeten ze weer, want Liverpool maakt 2-1 en dan gaan ze weer voetballen. Uiteraard moet je ook wel een beetje geluk hebben met zo'n waardeloze keeper die 2 keer gewoon in de fout gaat.
Maar Atletico is echt niet alleen maar anti-voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dat PSG en vooral die jankerd Neymar met hun sneertjes heel de avond richting Haland. Wat een ongelofelijke kleuter ben je als je de kwartfinale van de CL (voor het eerst in vier jaar, knap hoor met al die miljarden) haalt en je je alleen maar bezig kunt houden met het nadoen van een 19-jarige. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ik hoorde was dat Haaland ook aardig aan het uitdagen was geweest voor de wedstrijd? Voor de rest vind ik het ook triest dat je dan een 19-jarige moet uitdagen hoor, maar van beide kanten misschien niet slim. Weet niet precies wat er voor gevallen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij vind niemand het ook echt grappig behalve zij zelf. Normaal gaat heel social media stuk om dat soort dingen en nu zie je alleen maar dat het een beetje zielig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 09:36 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Wat ik hoorde was dat Haaland ook aardig aan het uitdagen was geweest voor de wedstrijd? Voor de rest vind ik het ook triest dat je dan een 19-jarige moet uitdagen hoor, maar van beide kanten misschien niet slim. Weet niet precies wat er voor gevallen is.


Het is slim van de partij die uiteindelijk wint
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Volgens mij vind niemand het ook echt grappig behalve zij zelf. Normaal gaat heel social media stuk om dat soort dingen en nu zie je alleen maar dat het een beetje zielig is.


Klopt. Heb nog bijna niks voorbij zien komen. Trieste bedoeling daar in Parijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

Rowanyt1309 schreef:
Wat ik hoorde was dat Haaland ook aardig aan het uitdagen was geweest voor de wedstrijd? Voor de rest vind ik het ook triest dat je dan een 19-jarige moet uitdagen hoor, maar van beide kanten misschien niet slim. Weet niet precies wat er voor gevallen is.


Hij had iets op Snapchat gezet met 'Paris is my city, not yours' ofzo. Dat is natuurlijk het teken voor Neymar om dat even extra hard aan te pakken, de opper drama queen die hij is. Volgende ronde Bayern loten en met 5-0 op hun kloten krijgen, lijkt me heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zonde dat die Neymar dat soort geintjes nodig heeft. Zo'n fantastische speler die zich als een baby gedraagt.. Heeft ie niet nodig :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2020 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Wat ik hoorde was dat Haaland ook aardig aan het uitdagen was geweest voor de wedstrijd? Voor de rest vind ik het ook triest dat je dan een 19-jarige moet uitdagen hoor, maar van beide kanten misschien niet slim. Weet niet precies wat er voor gevallen is.


Hij had iets op Snapchat gezet met 'Paris is my city, not yours' ofzo. Dat is natuurlijk het teken voor Neymar om dat even extra hard aan te pakken, de opper drama queen die hij is. Volgende ronde Bayern loten en met 5-0 op hun kloten krijgen, lijkt me heerlijk.


Dit hoop ik ook. Heb weinig met PSG. Als ze dan ook dit soort gedrag nog gaan vertonen ben ik er al helemaal klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2020 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Atletico, ja je kunt er van vinden wat je wilt, maar je ziet gewoon dat zij eigenlijk ook wel op veel verschillende manieren kunnen spelen. Zolang ze voor staan hoeven ze in principe niks, dus dan doen ze ook niks. Zodra ze achter komen te staan, zie je dat ze vol druk naar voren gaan zetten en de tegenstander echt wel de wil op kunnen leggen, tot ze scoren en voor komen te staan. Daarna is het weer rustig afwachten, want opnieuw hoeven ze niet veel te doen aangezien de tegenstander moet komen.
Vervolgens moeten ze weer, want Liverpool maakt 2-1 en dan gaan ze weer voetballen. Uiteraard moet je ook wel een beetje geluk hebben met zo'n waardeloze keeper die 2 keer gewoon in de fout gaat.
Maar Atletico is echt niet alleen maar anti-voetbal.

Mee eens ja.

Maar ben benieuwd of het überhaupt nog doorgaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2020 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bayern :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 00:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongekend dit ja, wat een genot om naar dit Bayern te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 02:15 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Ongekend dit ja, wat een genot om naar dit Bayern te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 08:44 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
wootum schreef:
Ongekend dit ja, wat een genot om barca kapot te zien gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een krachtsverschil gisteren man. Bayern, wat een team. Dat loopt als een trein. Die moeten de CL wel pakken dit seizoen. En Barca, tja, tijd voor echte verandering. Die Semedo, kan toch niet man! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er is echt helemaal niets meer over van dit Barcelona. Een beetje leedvermaak heb ik wel. En ja Bayern, ongekend hoe goed die waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 12:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Bayern :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook ontzettend genoten van Bayern. Maar mijn hart ligt nog altijd bij Barça en dit is wel een zeer pijnlijke nederlaag die werkelijk alles, maar dan ook alles blootlegt wat er mis is bij deze club de laatste jaren. Pijnlijk om te zien hoe ze zo afgegleden zijn naar een zeer bedenkelijk Barça onwaardig niveau.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 17:54 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Bayern :love:


Wat een stelletje bazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2020 22:52 
 

City eruit is ook heerlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2020 14:07 
 
Hardtraxx Elite

Welke teams zullen er in de finale gaan staan volgende week zondag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2020 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSG - Bayern is wel een hele interessante finale denk ik. Van Bayern weten we wel hoe goed ze zijn. PSG niet echt. Hebben wel de individuele kwaliteit om Bayern pijn te doen.
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic