Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 23:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haaland gaat lekker door waar ie gebleven was, wat een baas :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2020 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Haaland gaat lekker door waar ie gebleven was, wat een baas :worship:


Ongekend. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 00:22 
 

Echt niet normaal zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gek man. Die sprint nadat hij die corner uit de eigen 16 weg kopt ook, ongekend :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 14:38 
 
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Pommer schreef:
Haaland gaat lekker door waar ie gebleven was, wat een baas :worship:


Ongekend. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 14:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pffff die 2e goal ook, dat geluid van dat net klonk als muziek in mn oren. Snoeihard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best wel een talentje ja, kon wel eens een goede spits worden.

De tering. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Wat een gek man. Die sprint nadat hij die corner uit de eigen 16 weg kopt ook, ongekend :surrender:


Vorig seizoen in de CL deden van Dijk & Wijnaldum (De jong, De ligt etc. etc.) dit soort acties ook, ver in de wedstrijd (misschien dan wel vanuit de aanval terug naar de verdediging). Het komt wel veel vaker voor.


Vond de wedstrijd Atletico Madrid - Liverpool maar erg saai, verdedigend werk van Atletico daarentegen is wel gaaf, gewoon 85 min lang volhouden. Alleen maakt het de wedstrijd wel dood.
Liverpool had hier veel moeite mee, ben benieuwd of ze het om kunnen draaien in Anfield.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Wat een gek man. Die sprint nadat hij die corner uit de eigen 16 weg kopt ook, ongekend :surrender:


Deze opmerking doet me denken aan de sprint van Van Bronckhorst tijdens Nederland - Italië op het EK van 2008. Bal van je eigen doellijn redden en dan die sprint naar voren om zijn bijdrage aan de 2-0 te leveren, om vervolgens zelf nog de 3-0 te maken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn nog wel meer voorbeelden van dat soort legendarische sprints:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 19:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Pffff die 2e goal ook, dat geluid van dat net klonk als muziek in mn oren. Snoeihard :worship:

Dat was niet het geluid van het net. Dat was het hek achter het net. Dat hoorde je ook bij de goal van Neymar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tering wat was Juve slecht zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2020 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Solis schreef:
Tering wat was Juve slecht zeg...


Ik heb Real - City gekeken. Dat was echt een leuke wedstrijd. Wat kon ik genieten van de Bruyne en Jesus zeg. Niet normaal. :drool: Over de gehele wedstrijd gezien heeft City verdiend gewonnen. Denk dat ze nu ook wel door zijn. Zie Real niet bij City met 0-2 winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 09:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond je City echt de betere over de hele wedstrijd? Eerste helft was sowieso niet al te best, tweede helft was wel echt leuk. Ik vond Real itt de laatste paar wedstrijden van ze juist ontzettend goed.
Verder liet Ramos zich ook weer eens van zijn goede kant zien, wat is dat af en toe een oerdomme verdediger zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste helft was niet heel indrukwekkend. Tweedehelft een stuk leuker. Maar ook niet een wedstrijd die ik me over een tijdje nog zal herinneren. Dat zal bij de return wel komen. Toch altijd de leukste potjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een speler is KdB trouwens he. Jammer dat hij net als Xavi en Iniesta in een tijdperk op het veld staat dat Messi en Ronaldo ook voetballen, anders had hij ook al minimaal 1 gouden bal gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2020 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Wat een speler is KdB trouwens he. Jammer dat hij net als Xavi en Iniesta in een tijdperk op het veld staat dat Messi en Ronaldo ook voetballen, anders had hij ook al minimaal 1 gouden bal gewonnen.

City moet gewoon ff de finale halen en België op het EK uitblinken en dan krijgt ie 'm wel.. (Effe wat chauvinisme mag wel voor de beste middenvelder op het moment) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Vond je City echt de betere over de hele wedstrijd? Eerste helft was sowieso niet al te best, tweede helft was wel echt leuk. Ik vond Real itt de laatste paar wedstrijden van ze juist ontzettend goed.
Verder liet Ramos zich ook weer eens van zijn goede kant zien, wat is dat af en toe een oerdomme verdediger zeg :lol:


Doel je hiermee op de rooie kaart van Ramos? Nog even terugkomend op je vraag vond ik City inderdaad de betere. Vooral qua kansen gezien waren ze beter als Real, maar ook het veldspel. Real had niet echt veel in te brengen en kwamen een beetje gelukkig op voorsprong. Na de voorsprong van Real ging City nog veel beter voetballen en dan zie je toch echt wel een groot verschil vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kaarten pakt ramos vaak bewust om zo de 2e wedstrijd niet mee te hoeven doen maar de wedstrijden daarna (als ze doorgaan) met een schone lei kan beginnen.

Dit deed hij ook met Ajax. Niet persee dom maar deze dit keer dus wel.
Buiten dat is het verder wel een vieze speler in de zin van overtredingen en kaarten etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2020 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op zich ben ik hier wel niet mee met de 'domme' rode kaart. Hij moet die kaart wel nemen. Met 1-3 kon Real het wel helemaal schudden. + Varane liet zich daar wel lekker aftroeven, hij mag gerust die kaart op zich nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 17:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil eigenlijk weer betje zetten voor vanavond, zit alleen te twijfelen of atletico niet gewoon lucky gaat winnen of gelijk gaan spelen. en PSG zal thuis wel winnen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat het vanavond echt alle kanten op kan vallen dus je eigenlijk geen veilige betjes kunt gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atletico :bomb: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 00:39 
 
Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Atletico :bomb: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2020 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas wint het anti-voetbal vanavond.
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic