Haaland gaat lekker door waar ie gebleven was, wat een baas 
Ongekend.Pommer wrote:Haaland gaat lekker door waar ie gebleven was, wat een baas
Ongekend.Pommer wrote:Haaland gaat lekker door waar ie gebleven was, wat een baas
chas1n wrote:Ongekend.Pommer wrote:Haaland gaat lekker door waar ie gebleven was, wat een baas
Vorig seizoen in de CL deden van Dijk & Wijnaldum (De jong, De ligt etc. etc.) dit soort acties ook, ver in de wedstrijd (misschien dan wel vanuit de aanval terug naar de verdediging). Het komt wel veel vaker voor.Justinhafc wrote:Wat een gek man. Die sprint nadat hij die corner uit de eigen 16 weg kopt ook, ongekend
Deze opmerking doet me denken aan de sprint van Van Bronckhorst tijdens Nederland - Italië op het EK van 2008. Bal van je eigen doellijn redden en dan die sprint naar voren om zijn bijdrage aan de 2-0 te leveren, om vervolgens zelf nog de 3-0 te makenJustinhafc wrote:Wat een gek man. Die sprint nadat hij die corner uit de eigen 16 weg kopt ook, ongekend
Dat was niet het geluid van het net. Dat was het hek achter het net. Dat hoorde je ook bij de goal van Neymar.Goldenstyle wrote:Pffff die 2e goal ook, dat geluid van dat net klonk als muziek in mn oren. Snoeihard
Ik heb Real - City gekeken. Dat was echt een leuke wedstrijd. Wat kon ik genieten van de Bruyne en Jesus zeg. Niet normaal.Solis wrote:Tering wat was Juve slecht zeg...
City moet gewoon ff de finale halen en België op het EK uitblinken en dan krijgt ie 'm wel.. (Effe wat chauvinisme mag wel voor de beste middenvelder op het moment)Unknown wrote:Wat een speler is KdB trouwens he. Jammer dat hij net als Xavi en Iniesta in een tijdperk op het veld staat dat Messi en Ronaldo ook voetballen, anders had hij ook al minimaal 1 gouden bal gewonnen.
Doel je hiermee op de rooie kaart van Ramos? Nog even terugkomend op je vraag vond ik City inderdaad de betere. Vooral qua kansen gezien waren ze beter als Real, maar ook het veldspel. Real had niet echt veel in te brengen en kwamen een beetje gelukkig op voorsprong. Na de voorsprong van Real ging City nog veel beter voetballen en dan zie je toch echt wel een groot verschil vind ik.Unknown wrote:Vond je City echt de betere over de hele wedstrijd? Eerste helft was sowieso niet al te best, tweede helft was wel echt leuk. Ik vond Real itt de laatste paar wedstrijden van ze juist ontzettend goed.
Verder liet Ramos zich ook weer eens van zijn goede kant zien, wat is dat af en toe een oerdomme verdediger zeg
Unknown wrote:Atletico![]()