Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 18:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Had eigenlijk ook al gehoopt op Real, hopeloos uit vorm en ik heb het idee dat de motivatie ook een beetje ontbreekt. Maar goed het blijven wereldspelers die in belangrijke wedstrijden net iets meer kunnen geven, en wie weet komen er nog grote spelers bij in de winter.

Kijk er enorm naar uit in ieder geval!

Liverpool - Bayern, Lyon - Barca en Spurs - Dortmund kunnen ook wel eens heerlijke potten worden trouwens. Altijd mooi zulke aanvallende teams tegen elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 18:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap dat iedereen het positief bekijkt dat Ajax aan Real Madrid is gelinkt, maar die wedstrijd is pas in februari. Het kan echt nog alle kanten op. In principe zie ik Real Madrid nog wel een aankoop doen om in iedergeval de voorhoede te versterken. Icardi? Hazard? Ik geef Ajax in deze vorm zeker een kans, maar dan moet alles meezitten. Zeker over twee wedstrijden..

Maar om nu al zo arrogant te gaan vertellen dat Ajax Real Madrid wel even oprolt, laat me niet lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 19:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PEPii schreef:

Maar om nu al zo arrogant te gaan vertellen dat Ajax Real Madrid wel even oprolt, laat me niet lachen :lol:

Niemand zegt dat toch? Ik lees alleen maar dat het geen ongunstige loting is gezien de andere mogelijke tegenstanders, maar dat het nog steeds een helse opgave gaat worden, waar ik het ook mee eens ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 19:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
PEPii schreef:

Maar om nu al zo arrogant te gaan vertellen dat Ajax Real Madrid wel even oprolt, laat me niet lachen :lol:

Niemand zegt dat toch? Ik lees alleen maar dat het geen ongunstige loting is gezien de andere mogelijke tegenstanders, maar dat het nog steeds een helse opgave gaat worden, waar ik het ook mee eens ben.


Oh vergeten toe te voegen dat ik dat de hele dag heb moeten aanhoren op school in Amsterdam vandaag. Daar waren ze nogal arrogant, hier op het forum niet. Mijn excuses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 19:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geef Ajax in huidige vorm tegen dit Real een aardige kans. Ze hebben al van de nodige clubs verloren dit seizoen die ik toch een stuk minder inschat dan Ajax.
Neemt niet weg dat je tegen Real speelt en dat als ze na de winterstop in vorm zijn Ajax het meer dan moeilijk zal krijgen, waarschijnlijk te moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Pommer schreef:
PEPii schreef:

Maar om nu al zo arrogant te gaan vertellen dat Ajax Real Madrid wel even oprolt, laat me niet lachen :lol:

Niemand zegt dat toch? Ik lees alleen maar dat het geen ongunstige loting is gezien de andere mogelijke tegenstanders, maar dat het nog steeds een helse opgave gaat worden, waar ik het ook mee eens ben.


Oh vergeten toe te voegen dat ik dat de hele dag heb moeten aanhoren op school in Amsterdam vandaag. Daar waren ze nogal arrogant, hier op het forum niet. Mijn excuses.


Je lijkt verrast
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 22:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha lijkt het op hé. Als je in een klas van 20 met 16 Ajacieden zit, zou je het normaal gesproken niet meer moeten verbazen. Maar ik als nuchter iemand uit de kop van Noord Holland kan me er nog steeds over verbazen hoor, dat je zo vol van je club of van jezelf kan zijn :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Ik snap dat iedereen het positief bekijkt dat Ajax aan Real Madrid is gelinkt, maar die wedstrijd is pas in februari. Het kan echt nog alle kanten op. In principe zie ik Real Madrid nog wel een aankoop doen om in iedergeval de voorhoede te versterken. Icardi? Hazard? Ik geef Ajax in deze vorm zeker een kans, maar dan moet alles meezitten. Zeker over twee wedstrijden..

Icardi en Hazard zouden niet mogen spelen voor Real in de CL, dus dat is het probleem niet. Misschien dat ze spelers van buiten Europa halen, maar die zijn waarschijnlijk nog niet van Europees topniveau. Ik denk als Ajax-fan nog steeds dat de kans om door te gaan nihil is, maar van de afgelopen 10 jaar is dit wel het gunstigste seizoen om Real te treffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

PEPii schreef:
Ik snap dat iedereen het positief bekijkt dat Ajax aan Real Madrid is gelinkt, maar die wedstrijd is pas in februari. Het kan echt nog alle kanten op. In principe zie ik Real Madrid nog wel een aankoop doen om in iedergeval de voorhoede te versterken. Icardi? Hazard? Ik geef Ajax in deze vorm zeker een kans, maar dan moet alles meezitten. Zeker over twee wedstrijden..

Maar om nu al zo arrogant te gaan vertellen dat Ajax Real Madrid wel even oprolt, laat me niet lachen :lol:

Alle aankopen die ze doen die al in Europa hebben gespeeld zijn niet speelgerechtigd. Vorige jaar speelde Coutinho de pannen van het dak de poulefase voor Liverpool, maar mocht daarna bij Barca lekker toekijken.
Er zijn zeker kansen voor Ajax tegen dit kwakkelende Madrid
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 10:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zou Madrid niet gelijk kwakkelend noemen.

De wedstrijd tegen CSKA was slecht maar wel meer een formaliteit en ze hebben de laatste 3 wedstrijden gewoon gewonnen in de liga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 11:29 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
PEPii schreef:
Ik snap dat iedereen het positief bekijkt dat Ajax aan Real Madrid is gelinkt, maar die wedstrijd is pas in februari. Het kan echt nog alle kanten op. In principe zie ik Real Madrid nog wel een aankoop doen om in iedergeval de voorhoede te versterken. Icardi? Hazard? Ik geef Ajax in deze vorm zeker een kans, maar dan moet alles meezitten. Zeker over twee wedstrijden..

Maar om nu al zo arrogant te gaan vertellen dat Ajax Real Madrid wel even oprolt, laat me niet lachen :lol:

Alle aankopen die ze doen die al in Europa hebben gespeeld zijn niet speelgerechtigd. Vorige jaar speelde Coutinho de pannen van het dak de poulefase voor Liverpool, maar mocht daarna bij Barca lekker toekijken.
Er zijn zeker kansen voor Ajax tegen dit kwakkelende Madrid


Nieuwe regel;
Een speler die Europa League heeft gespeeld mag bij een andere club in de Champions League spelen, de club die Champions League speelt mag dat dan wel met max. 1 speler doen.
Hazard zou dus naar Real kunnen én Champions League kunnen spelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2018 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
hebben de laatste 3 wedstrijden gewoon gewonnen in de liga.

Fair enough, 2-0 tegen Valencia (nr 14) en 1-0 tegen Huesca (nr 20) en Rayo (nr 19) is dat wel een maatstaf te noemen? :P Maar goed, het team van Real zit zo vol met ervaring en is zo geslepen. Die staan er echt wel tijdens het tweeluik met Ajax. Desalniettemin wel benieuwd wat Ajax kan klaarspelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2019 21:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, ik zit klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 09:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een wedstrijd van Ajax zeg :surrender: Compleet een ander Ajax dan tegen Heracles.. Ze hebben zichzelf enorm tekort gedaan helaas :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Wat een wedstrijd van Ajax zeg :surrender: Compleet een ander Ajax dan tegen Heracles.. Ze hebben zichzelf enorm tekort gedaan helaas :thumbdown:


Je bedoelt de VAR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 20:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gvd wat jammer van de uitslag, maar wat een wedstrijd :worship: Eigenlijk nog beter dan tegen Bayern en Benfica thuis (mss was Bayern uit nog ietsje beter). Maarre, ben ik de enige die nog wel vertrouwen heeft dat Ajax nog best door kan gaan, of ben ik dan echt te subjectief :P Zeg niet dat de kans groot is, maar gezien deze wedstrijd en het feit dat Real thuis al een aantal keer geklopt is dit jaar en ook Ramos niet mee doet, zie ik nog best een kansje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doorgaan na 1-2 thuisverlies is nog nooit gebeurd in de Champions League en denk ook niet dat het gaat lukken.
Maar Ajax speelde wel lekker zeg. Als ze zo spelen als gisteren, maken ze zeker kans. Maar ben dus bang dat het niet gaat lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2019 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Doorgaan na 1-2 thuisverlies is nog nooit gebeurd in de Champions League

Er was ook nog nooit een doelpunt afgekeurd door de VAR in de CL, dus wie weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Tadic :worship:
Neres :worship:
Ziyech :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2019 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die linker trigger rechterpookje spin FIFA move van Tadic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2019 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Tadic :worship:
Neres :worship:
Ziyech :worship:


Blind ook :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2019 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

En Schöne :lol: :lol: :lol: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2019 23:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt een wereldprestatie dit zeg, heel knap!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 00:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wat de fuck was dit zeg joh.. Nog aan het bijkomen :corn: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2019 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pot zeg, hier in de Iokale Irish pub gekeken. Dit zijn de wedstrijden die het mooiste zijn, wat een sfeer vanavond echt genoten
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic