Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2018 23:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gvd wat mooi :love: Heerlijke pot ook, vooral de 1e helft.

Overigens wel weer geïrriteerd aan het (wissel)beleid van Ten Hag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een mooie pot voetbal! Ging mooi heen en weer. Alleen die scheids was de weg beetje kwijt volgens mij. :P Die kon het tempo volgens mij niet aan. Lekker dat je in de laatste minuut nog de 3 punten pakt. Netjes Ajax. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man! Up up up met die coëfficiënten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo voor de neutrale kijker was het een enorm genot om naar te kijken, zulke wedstrijden zie je niet of nauwelijks in Nederland met zulke enorm hoge intensiteit. Goed van de heren dat ze het op fysiek vlak goed mee konden, daar word je in Nederland nauwelijks op getest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Frenkie de Jong, pff :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

19:00 al spelen. Wie heeft dat nou weer verzonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2018 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo goed als de gehele eerste helft missen door werk etc, wat onwijs kut dit. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste helft leuke wedstrijd gezien waarin de Spurs wel beter waren, maar er toch nog wel het e.e.a. te halen viel voor PSV mede door de sterke counter die zij kunnen overleggen. Tweede helft (tot aan de rode kaart) leek het wel alsof PSV toeschouwer was bij een training van de Spurs, kwamen er totaal niet aan te pas. Gelukkig hebben ze uiteindelijk toch nog een punt gepakt, maar ben er bang voor dat dit de enige is/blijft. Belachelijk trouwens dat die goal van Sanchez afgekeurd werd.

Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima week voor het Nederlands voetbal dit hoor! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 12:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.

Als je bij elk schouderduwtje doet alsof je een driedubbele botbreuk oploopt en daarna weer vrolijk doorspeelt lijkt het idd alsof je wel wat kan verduren ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
THArdstyler schreef:
Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.

Als je bij elk schouderduwtje doet alsof je een driedubbele botbreuk oploopt en daarna weer vrolijk doorspeelt lijkt het idd alsof je wel wat kan verduren ja.

Daar doel ik niet op. Heb al vaker zeer zware charges op hem gezien waarvan je zou verwachten dat een speler geblesseerd zou raken, maar hij niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 12:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Pommer schreef:
THArdstyler schreef:
Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.

Als je bij elk schouderduwtje doet alsof je een driedubbele botbreuk oploopt en daarna weer vrolijk doorspeelt lijkt het idd alsof je wel wat kan verduren ja.

Daar doel ik niet op. Heb al vaker zeer zware charges op hem gezien waarvan je zou verwachten dat een speler geblesseerd zou raken, maar hij niet.

Zou kunnen, blijf het een verschrikkelijke jankbal vinden. Maarja voetballen kan ie wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 23:56 
 
Hardtraxx Veteran

Deze wedstrijd :lol: :lol: :lol: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 00:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand een AED voor me... :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet best voor de hartslag zo'n wedstrijd. Overigens vond ik Ajax wel heel erg slordig gedurende de wedstrijd. Denk dat ze Bayern zelf wel 5 panklare assists hebben gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 10:24 
 
Hardtraxxer

Wat. Een. Wedstrijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 11:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Netjes van Ajax, moet ik eerlijk bekennen. Ongeslagen de poulefase door en dan nog die aantal voorrondes...
Heel fijn dat ze aan de punten werken voor de coefficiëntie ranking. Benieuwd wie ze gaan treffen en hoe ver dit team nog gaat komen. Maar dat ze nog op 3 vlakken actief zijn (Beker, CL en Ere) moet ze een keer op gaan breken, denk ik.

PSV, tsja, denk dat ik met PSV - Barcelona toch wel de wedstrijd van het seizoen gezien heb. Al was Internazionale vs PSV ook een pot om van te smullen. Qua leerschool was deze Champions League wel heel goed, aantal spelers zijn gegroeid als individu en komen er sterker uit (Angelino, Bergwijn, Dumfries, Zoet en Lozano).

Helaas ongelukkig daar waar het niet verdiend was. Jammer, maar volle focus op competitie nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2018 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax - Bayern was de leukste pot die ik in tijden heb gezien. Deze wedstrijd had echt alles; 6 goals waaronder een paar mooie goals, 2 penalty's, 2 rode kaarten, 2 leuk voetballende ploegen die hoog druk zetten en zin hadden om het spel te maken en een scheidsrechter die de wedstrijd totaaal niet in de hand had. Man wat maakte die kerel een fouten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ajax tegen Real dus. Op zich, kijkende naar de huidige vorm van Real, niet eens zo'n hele ongunstige loting. Ben wel benieuwd wat Ajax tegen een Real als dit klaar kan spelen, maar zie wel kansen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef het weinig kans eerlijk gezegd. Je zou ze met veel moeite in een wedstrijd kunnen verrassen, maar de tweede wedstrijd erbij maakt het kansloos wat mij betreft. Zeker als Real in de winterstop bij gaat kopen omdat het niet loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 14:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Geef het weinig kans eerlijk gezegd. Je zou ze met veel moeite in een wedstrijd kunnen verrassen, maar de tweede wedstrijd erbij maakt het kansloos wat mij betreft. Zeker als Real in de winterstop bij gaat kopen omdat het niet loopt.


Daarmee kom je ook maar zo ver, zoals je ziet bij United is maar even de beste spelers van het moment kopen geen goede oplossing. Ik geef ze best een kans, maar Real moet dus wel een off-day hebben en Ajax moet alles geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Ajax heeft wel meer dingen gedaan die boven mijn verwachtingen uitkwamen de laatste tijd, dus ik ben benieuwd. Verder wel dit:
Citaat:
Ik geef ze best een kans, maar Real moet dus wel een off-day hebben en Ajax moet alles geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het weekend voor Ajax - Real speelt Real tegen Atletico, het weekend voor Real - Ajax spelen ze de Classico. Dat helpt enigszins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Het weekend voor Ajax - Real speelt Real tegen Atletico, het weekend voor Real - Ajax spelen ze de Classico. Dat helpt enigszins.

Gunstig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2018 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Je had met huidige staat van spelen bijna niet beter kunnen loten.
Vorige  1 ... 176, 177, 178, 179, 180, 181, 182 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic