Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 28 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 hour ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Gvd wat mooi :love: Heerlijke pot ook, vooral de 1e helft.

Overigens wel weer geïrriteerd aan het (wissel)beleid van Ten Hag.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Was een mooie pot voetbal! Ging mooi heen en weer. Alleen die scheids was de weg beetje kwijt volgens mij. :P Die kon het tempo volgens mij niet aan. Lekker dat je in de laatste minuut nog de 3 punten pakt. Netjes Ajax. :D
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 7 minutes ago
Lekker man! Up up up met die coëfficiënten!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Zo voor de neutrale kijker was het een enorm genot om naar te kijken, zulke wedstrijden zie je niet of nauwelijks in Nederland met zulke enorm hoge intensiteit. Goed van de heren dat ze het op fysiek vlak goed mee konden, daar word je in Nederland nauwelijks op getest.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Frenkie de Jong, pff :woot:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
19:00 al spelen. Wie heeft dat nou weer verzonnen?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Zo goed als de gehele eerste helft missen door werk etc, wat onwijs kut dit. :lol:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Eerste helft leuke wedstrijd gezien waarin de Spurs wel beter waren, maar er toch nog wel het e.e.a. te halen viel voor PSV mede door de sterke counter die zij kunnen overleggen. Tweede helft (tot aan de rode kaart) leek het wel alsof PSV toeschouwer was bij een training van de Spurs, kwamen er totaal niet aan te pas. Gelukkig hebben ze uiteindelijk toch nog een punt gepakt, maar ben er bang voor dat dit de enige is/blijft. Belachelijk trouwens dat die goal van Sanchez afgekeurd werd.

Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Prima week voor het Nederlands voetbal dit hoor! :worship:
Bierkoning
last seen 14 days ago
THArdstyler wrote: Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.
Als je bij elk schouderduwtje doet alsof je een driedubbele botbreuk oploopt en daarna weer vrolijk doorspeelt lijkt het idd alsof je wel wat kan verduren ja.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Pommer wrote:
THArdstyler wrote: Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.
Als je bij elk schouderduwtje doet alsof je een driedubbele botbreuk oploopt en daarna weer vrolijk doorspeelt lijkt het idd alsof je wel wat kan verduren ja.
Daar doel ik niet op. Heb al vaker zeer zware charges op hem gezien waarvan je zou verwachten dat een speler geblesseerd zou raken, maar hij niet.
Bierkoning
last seen 14 days ago
THArdstyler wrote:
Pommer wrote:
Daar doel ik niet op. Heb al vaker zeer zware charges op hem gezien waarvan je zou verwachten dat een speler geblesseerd zou raken, maar hij niet.
Zou kunnen, blijf het een verschrikkelijke jankbal vinden. Maarja voetballen kan ie wel.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Deze wedstrijd :lol: :lol: :lol: :worship: :worship: :worship:
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Heeft iemand een AED voor me... :woot:
Hardtraxx Veteran
3812 posts member since 2010
last seen 7 minutes ago
Niet best voor de hartslag zo'n wedstrijd. Overigens vond ik Ajax wel heel erg slordig gedurende de wedstrijd. Denk dat ze Bayern zelf wel 5 panklare assists hebben gegeven
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Wat. Een. Wedstrijd!
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Netjes van Ajax, moet ik eerlijk bekennen. Ongeslagen de poulefase door en dan nog die aantal voorrondes...
Heel fijn dat ze aan de punten werken voor de coefficiëntie ranking. Benieuwd wie ze gaan treffen en hoe ver dit team nog gaat komen. Maar dat ze nog op 3 vlakken actief zijn (Beker, CL en Ere) moet ze een keer op gaan breken, denk ik.

PSV, tsja, denk dat ik met PSV - Barcelona toch wel de wedstrijd van het seizoen gezien heb. Al was Internazionale vs PSV ook een pot om van te smullen. Qua leerschool was deze Champions League wel heel goed, aantal spelers zijn gegroeid als individu en komen er sterker uit (Angelino, Bergwijn, Dumfries, Zoet en Lozano).

Helaas ongelukkig daar waar het niet verdiend was. Jammer, maar volle focus op competitie nu.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ajax - Bayern was de leukste pot die ik in tijden heb gezien. Deze wedstrijd had echt alles; 6 goals waaronder een paar mooie goals, 2 penalty's, 2 rode kaarten, 2 leuk voetballende ploegen die hoog druk zetten en zin hadden om het spel te maken en een scheidsrechter die de wedstrijd totaaal niet in de hand had. Man wat maakte die kerel een fouten :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 days ago
Ajax tegen Real dus. Op zich, kijkende naar de huidige vorm van Real, niet eens zo'n hele ongunstige loting. Ben wel benieuwd wat Ajax tegen een Real als dit klaar kan spelen, maar zie wel kansen!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Geef het weinig kans eerlijk gezegd. Je zou ze met veel moeite in een wedstrijd kunnen verrassen, maar de tweede wedstrijd erbij maakt het kansloos wat mij betreft. Zeker als Real in de winterstop bij gaat kopen omdat het niet loopt.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Khadber wrote:Geef het weinig kans eerlijk gezegd. Je zou ze met veel moeite in een wedstrijd kunnen verrassen, maar de tweede wedstrijd erbij maakt het kansloos wat mij betreft. Zeker als Real in de winterstop bij gaat kopen omdat het niet loopt.
Daarmee kom je ook maar zo ver, zoals je ziet bij United is maar even de beste spelers van het moment kopen geen goede oplossing. Ik geef ze best een kans, maar Real moet dus wel een off-day hebben en Ajax moet alles geven.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ajax heeft wel meer dingen gedaan die boven mijn verwachtingen uitkwamen de laatste tijd, dus ik ben benieuwd. Verder wel dit:
Ik geef ze best een kans, maar Real moet dus wel een off-day hebben en Ajax moet alles geven.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het weekend voor Ajax - Real speelt Real tegen Atletico, het weekend voor Real - Ajax spelen ze de Classico. Dat helpt enigszins.
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Broken Balance wrote:Het weekend voor Ajax - Real speelt Real tegen Atletico, het weekend voor Real - Ajax spelen ze de Classico. Dat helpt enigszins.
Gunstig!
Hardtraxx Elite
2966 posts member since 2011
online now
Je had met huidige staat van spelen bijna niet beter kunnen loten.