Gvd wat mooi
Heerlijke pot ook, vooral de 1e helft.
Overigens wel weer geïrriteerd aan het (wissel)beleid van Ten Hag.
Overigens wel weer geïrriteerd aan het (wissel)beleid van Ten Hag.
Als je bij elk schouderduwtje doet alsof je een driedubbele botbreuk oploopt en daarna weer vrolijk doorspeelt lijkt het idd alsof je wel wat kan verduren ja.THArdstyler wrote: Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.
Daar doel ik niet op. Heb al vaker zeer zware charges op hem gezien waarvan je zou verwachten dat een speler geblesseerd zou raken, maar hij niet.Pommer wrote:Als je bij elk schouderduwtje doet alsof je een driedubbele botbreuk oploopt en daarna weer vrolijk doorspeelt lijkt het idd alsof je wel wat kan verduren ja.THArdstyler wrote: Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.
Zou kunnen, blijf het een verschrikkelijke jankbal vinden. Maarja voetballen kan ie wel.THArdstyler wrote:Daar doel ik niet op. Heb al vaker zeer zware charges op hem gezien waarvan je zou verwachten dat een speler geblesseerd zou raken, maar hij niet.Pommer wrote:Als je bij elk schouderduwtje doet alsof je een driedubbele botbreuk oploopt en daarna weer vrolijk doorspeelt lijkt het idd alsof je wel wat kan verduren ja.THArdstyler wrote: Gelukkig kon Lozano verder trouwens, toen ik die overtreding in eerste instantie zag dacht ik wel dat PSV hem een tijdje kwijt zou zijn. Mannetje kan redelijk wat verduren.
Daarmee kom je ook maar zo ver, zoals je ziet bij United is maar even de beste spelers van het moment kopen geen goede oplossing. Ik geef ze best een kans, maar Real moet dus wel een off-day hebben en Ajax moet alles geven.Khadber wrote:Geef het weinig kans eerlijk gezegd. Je zou ze met veel moeite in een wedstrijd kunnen verrassen, maar de tweede wedstrijd erbij maakt het kansloos wat mij betreft. Zeker als Real in de winterstop bij gaat kopen omdat het niet loopt.
Ik geef ze best een kans, maar Real moet dus wel een off-day hebben en Ajax moet alles geven.
Gunstig!Broken Balance wrote:Het weekend voor Ajax - Real speelt Real tegen Atletico, het weekend voor Real - Ajax spelen ze de Classico. Dat helpt enigszins.