Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er geen seconde van gezien helaas omdat ik zelf moest voetballen, maar klasse dat ze zich via 3 voorronden geplaatst hebben :thumbsup: Nu PSV nog, en we hebben eindelijk weer 2 ploegen in de CL! Op naar die coëfficiënten :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 11:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heerlijk gespeeld weer gister! Al met al geeft de hele voorronde CL wel hoop voor de poulefase, met een beetje gunstige loting zou ik er niet van op kijken als we een rondetje verder kunnen komen. Maarja alles valt of staat met die loting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg mooi voor het Nederlandse voetbal dit. Als Ajax dit niveau vast kan houden, Tagliafico er weer bij is (Wöber is duidelijk geen moderne linksback) en Dolberg weer fit is en z'n niveau haalt zie ik ze ook wel door de poulefase komen :) Ik heb onwijs veel respect voor Huntelaar en an sich spreken z'n statistieken nog altijd voor hem, maar gisteren werd toch wel pijnlijk duidelijk dat het niet meer de Huntelaar van een paar jaar terug is.

PSV is het eigenlijk wel aan z'n stand verplicht het vanavond in eigen huis af te maken, echter zie ik het wel weer misgaan, zoals wel vaker het geval is in Eindhoven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste club is binnen, nu hopen dat PSV het ook voor elkaar krijgt. Ajax mag echter wel de kansen af gaan maken, want dit was wel extreem. Penalty, meerdere vrije trappen, genoeg kansen voor Huntelaar.. Als ze er gewoon 1 of 2 maken laat je meteen merken dat er niets te halen valt. Zullen ze hard nodig hebben in de CL.

https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... l2018.html

In iedere pot zit wel een mindere tegenstander, maar ook meerdere goede. Hopen dat de loting meevalt en er een poule des doods ontweken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 14:38 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Best denkbare poule qua tegenstand zou ongeveer zo zijn:
Lokomotiv Moskou
AS Roma of Shaktar
Ajax
Young Boys

En de moeilijkste:
Iedereen behalve Lokomotiv
Tottenham Hotspur
Ajax
Internazionale (erg sterk team dit jaar en Valencia is niet best begonnen aan het seizoen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Best denkbare poule qua tegenstand zou ongeveer zo zijn:
Lokomotiv Moskou
AS Roma of Shaktar
Ajax
Young Boys

En de moeilijkste:
Iedereen behalve Lokomotiv
Tottenham Hotspur
Ajax
Internazionale (erg sterk team dit jaar en Valencia is niet best begonnen aan het seizoen)

Ik loot liever Porto/Benfica(wanneer ze doorgaan) dan As Roma. Shaktar heeft volgens mij wel wat ingeleverd, dus dat is wel te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Bots, en alweer 1-0 :D

Edit: 2-0 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 22:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die Bergwijn wordt ook met de week beter lijkt het wel. Eeuwig zonde dat ie niet meer bij Ajax speelt, toch wel een klasse beter dan Neres die ze voor een vermogen gekocht hebben.

PSV speelt goed, maar wat is dat BATE ook dramatisch slecht. En dan ook nog eens je spits eraf halen terwijl je 2-0 achter staat.

Maar goed, mooi voor het NLs voetbal dat beide in de CL spelen. Nu hopen dat ze niet beide 4e worden zodat er voor de winterstop al geen enkele Nederlandse ploeg meer in Europa actief is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 22:20 
 
Hardtraxx Veteran

Lozano :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man, eindelijk weer met twee ploegen in de CL. Overigens mooie slag voor PSV met die beste vriend van Lozano. Die schijnt wel wat te kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV tegen Barcelona, Spurs en Inter (succes :lol: )
Ajax tegen Bayern, Benfica en AEK Athene
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 20:19 
 
Hardtraxx Veteran

Erger kan het niet :lol:

Maar goed, met koning Schwaab kunnen Suarez en Kane lekker gras gaan happen. We pakken ze allemaal :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 20:21 
 
Hardtraxx Elite

Pff gaat een hele lastige pot worden, ik denk dat het EL gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Erger kan het niet :lol:

Maar goed, met koning Schwaab kunnen Suarez en Kane lekker gras gaan happen. We pakken ze allemaal :woot:


Altijd leuk om een wedstrijd van Barça te bezoeken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rip PSV :lol:

Ajax moet wel kunnen overwinteren. Plek lijkt me het minimale streven. Plek 2 zou mooi zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2018 23:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
En de moeilijkste:
Iedereen behalve Lokomotiv
Tottenham Hotspur
Ajax
Internazionale

:lol:

Ajax toch wel kansen hoor! Benfica is natuurlijk normaal gezien wel ietsje sterker, maar Ajax in deze vorm en Benfica die niet meer zo goed zijn als een aantal jaar terug, je weet maar nooit. Ook het schema is gunstig met de laatste wedstrijd thuis tegen Bayern, die dan wellicht al geplaatst zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 08:08 
 
Hardtraxx Veteran

Benfica vorig jaar in de Poule 0 punten gepakt. 2x een goede dag tegen de Portugezen en je kan gewoon punten pakken. Ook tegen PAOK was Benfica niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel prachtige potjes voor PSV natuurlijk. Met beetje mazzel kun je nog 3e worden. Heb je 6 mooie wedstrijden gehad en daarna verder in de EL. Niets mis mee. Ajax is het aan z'n stand verplicht om minimaal 3e te worden. Ben wel benieuwd naar dit CL seizoen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh zware loting voor PSV. Hopen dat ze plek 3 er uit kunnen slepen, maar zelfs dat zal moeilijk worden. Ajax heeft geen ongunstige loting. Plek 2-3 moet haalbaar zijn in ieder geval, schat AEK toch lager in
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 09:07 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijke loting voor PSV, niet waar ik echt op hoopte. Hoopte vooral op Dortmund, Hoffenheim of Brugge. Lekker dichtbij een awayday. Maar ik moet zeggen dat Milaan en Londen ook hele mooie tripjes gaan worden.
Wat betreft het sportieve aspect zal het een lastige opgave worden om 3e te worden, maar goed, we hebben het United en Atletico voorgaande jaren ook al eens lastig kunnen maken, dus ik sluit niets uit.

Ajax moet gewoon 3e worden, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

edit laat ook maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
PSV tegen Barcelona, Spurs en Inter (succes :lol: )

Heel blij met de loting, schitterende teams om te zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2018 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja daar worden we wel even krom gezet met die loting haha.
Maar wat kijk ik er naar uit zeg, passepartout is binnen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2018 10:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

RvD schreef:
passepartout is binnen :woot:

Hier ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2018 11:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal wel weer een uittripje worden naar barca en/of londen... Wat een gedoe om in Nederland aan tickets te komen zeg voor de wedstrijd psv - tottenham. Iemand nog tips?
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic