Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 197  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zouden beide Nederlandse ploegen bij plaatsing in pot 3 terecht komen, hetgeen ervoor zorgt dat ze eigenlijk minstens 1 mindere tegenstander moeten loten. Laten we hopen dat ze het beiden redden, kan Nederland inderdaad wel goed gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien hadden Ajax wel mazzel, andere seeded tegenstander was Benfica en die schat ik toch hoger in.
Fantazoo schreef:
Volgens mij zouden beide Nederlandse ploegen bij plaatsing in pot 3 terecht komen, hetgeen ervoor zorgt dat ze eigenlijk minstens 1 mindere tegenstander moeten loten. Laten we hopen dat ze het beiden redden, kan Nederland inderdaad wel goed gebruiken :)


Als ik deze website mag geloven (en die is altijd erg accuraat, aanrader!) klopt dat inderdaad. PSV net aan in de derde pot. https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... l2018.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2018 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voorlopige pot 4:
Valencia
Viktoria Plzen
Club Brugge
Galatasaray
Young Boys (play-offs)
Internazionale
TSG Hoffenheim
AEK Athene (play-offs)

Ik zou niet graag een Valencia, Inter of Hoffenheim loten. Sowieso is het vanuit Nederlands perspectief lastig om over mindere tegenstanders te praten als we er al uit vliegen tegen Kazachen en Slowaken. Mochten Ajax en PSV zich plaatsen, dan is het al heel wat om 3e in de poule te worden denk ik. Laten we voor nu in ieder geval maar even hopen dat ze zich plaatsen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volle bak duimen voor PSV en Ajax! Laten we hopen op twee champions league teams!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn ja, al hebben ze er beide wel een zware kluif aan denk ik. Morgen eerst Amsterdam in met een paar vrienden en dan naar het stadion, hopen op net zo'n pot als vorige week :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:23 
 
Hardtraxx Elite

Vanavond lekker met ons vaste groepje "away-day supportertjes" met z'n alle gaan kijken. Helaas niet de mogelijkheid gehad om af te reizen naar Wit-Rusland, zou een leuk tripje zijn geweest. Hopen op minimaal een gelijkspel en uit doelpunt. Zodat we in eigen huis het af kunnen maken. Zal een lastige opgave worden, maar schat PSV toch wel hoger in dan Bate.
Over Ajax ga ik niks meer zeggen voordat ik de hoon weer over me heen krijg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook wel weer zin in de CL trouwens. Ook leuk dat het met de heren van VI is + Helene Hendriks. Met serieuze voetbal mensen aan tafel en niet Sander Lantinga of Rob Geus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 11:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Heeft Rob Geus er ook gezeten? Man man man dat heb ik dan gemist.

Ik acht de kans trouwens groot dat ik alles op Ziggo Sport ga kijken, daar heb je tenminste nog echt een analyse in de rust ipv 14 minuten reclame in 1 minuut analyse. Ook wel afhankelijk van wie er commentaar geeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij wel, en zo niet, dan toch. Moet zeggen dat ik liever wat meer reclame heb en geen Jack van Gelder. Vond ik vorige week ook weer verschrikkelijk pijnlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet trouwens waarom Lokomotiv Moskou in pot 1 voor de loting van de CL zit terwijl ze superweinig coefficient punten hebben? Finale in dat stadion ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 12:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Weet trouwens waarom Lokomotiv Moskou in pot 1 voor de loting van de CL zit terwijl ze superweinig coefficient punten hebben? Finale in dat stadion ofzo?

Kampioen van Rusland denk ik? Alle kampioenen van de top 6 van de UEFA ranking zitten in pot 1 + de CL en EL winnaars
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 13:46 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Khadber schreef:
Weet trouwens waarom Lokomotiv Moskou in pot 1 voor de loting van de CL zit terwijl ze superweinig coefficient punten hebben? Finale in dat stadion ofzo?

Kampioen van Rusland denk ik? Alle kampioenen van de top 6 van de UEFA ranking zitten in pot 1 + de CL en EL winnaars

Dat is correct.

Ik denk dat PSV vanavond blij moet zijn als ze gelijkspel pakken in Wit-Rusland. Volgens mij heeft BATE in de afgelopen 10 jaar geen één thuiswedstrijd verloren tijdens de kwalificatie. Ook Atletico kon er niet winnen. Hopelijk kan PSV daar een gelijkspel pakken en dan thuis afmaken. Ik weet niet hoe ik Kiev moet inschatten. Altijd een prima ploeg, maar nu echt 0 bekende daar. Zal ook wel lastig worden, toch schat ik de kans reëel in dat ze beide doorgaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 08:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima uitslag gisteravond, nu vanavond nog :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste stuk op de radio geluisterd, bizar einde. Gelukkig goed resultaat voor PSV. Vanavond hopen op een goed resultaat voor Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 09:22 
 
Hardtraxx Elite

Zeer slecht eerste kwartaal van PSV. Geen kans gecreëerd. Tot die penalty kwam, toen begonnen ze Bate tot de rust goed onder druk te zetten en begonnen de Russen de schoppen om de storm van PSV tegen te houden. 2e helft was PSV wat beter omdat Bate moest voetballen, dat kunnen ze niet dus kon PSV loeren op de counter. Uit die kansen had minstens de genadeklap mogen vallen. Man, wat baalde ik na die 2-2 (fout van Zoet overigens). Maar lang tijd om te balen was er niet want wat een veerkracht weer.

Moet zeggen dat de "belangrijke" spelers het bij PSV deze wedstrijd toch wel lieten af weten, Zoet, De Jong en Hendrix. Dumfries was zenuwachtig ofzo? Lozano, Bergwijn en Pereiro eigenlijk ook te weinig gebracht. Angeliño vond ik dan wel weer goed spelen, wat een verademing op linksback na de periode Brenet.

Benieuwd hoe Ajax vanavond voor de dag komt, minstens een goal maken en de 0 houden is toch wel het belangrijkste in deze thuiswedstrijd, waar PSV al op zich blij mocht zijn met een gelijkspel, zou dat voor Ajax ongunstig zijn in dit geval. Verder maakt het me echt niet uit of ze nu winnen of verliezen tbh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 21:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ajax is weer lekker bezig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff man, zit al 45 minuten met spanning te kijken en daar komen er nog 45 van bij. Verdedigend vind ik het nog wel zwak hoor, vooral in de omschakeling. Kost me weer wat druppels zweet en een hoge bloeddruk >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2018 23:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aardige eerste helft. 2de helft had er zker nog 1 bij gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
aardige eerste helft. 2de helft had er zker nog 1 bij gemogen.

Eens. Al raak je wel de lat en de paal dus met beetje meer geluk zijn dat gewoon 2 goals. Wel vreemd dat Ajax op dit soort avonden bij vlagen echt genieten is en in de competitie zo gezapig. Nou snap ik dat tegen Heracles wel maar VVV... :x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 08:28 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
pim__ schreef:
aardige eerste helft. 2de helft had er zker nog 1 bij gemogen.

Eens. Al raak je wel de lat en de paal dus met beetje meer geluk zijn dat gewoon 2 goals. Wel vreemd dat Ajax op dit soort avonden bij vlagen echt genieten is en in de competitie zo gezapig. Nou snap ik dat tegen Heracles wel maar VVV... :x :P

Dit heeft ook te maken met de veld. Zei Gijp ook al bij VI. Als die jongens in de bus zitten, dan denken ze alleen maar ah kan je weer op dat kut veld spelen waar de korrels je om de oren vliegen. VVV uit is vaak kut voor Ajax. Bij dat soort wedstrijden maakt het spel niet uit alleen die 3 punten.

Gisteren was weer genieten. Ik ben er nog niet helemaal gerust op. Kiev zag je af en toe echt goed druk zetten en had Ajax best moeite mee. Ik verwacht dit volgende week 90 minuten lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
pim__ schreef:
aardige eerste helft. 2de helft had er zker nog 1 bij gemogen.

Eens. Al raak je wel de lat en de paal dus met beetje meer geluk zijn dat gewoon 2 goals. Wel vreemd dat Ajax op dit soort avonden bij vlagen echt genieten is en in de competitie zo gezapig. Nou snap ik dat tegen Heracles wel maar VVV... :x :P


Zeker waar. Huntelaar en schone trouwens erg matig. Merk je toch dat het lastig te belopen is, al is het wel pure klasse hoe vaak klaas-jan de longen uit zn lijf rent om mee te verdedigen. Ziyech en tagliafico beste van het veld imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Parvuz schreef:
pim__ schreef:
aardige eerste helft. 2de helft had er zker nog 1 bij gemogen.

Eens. Al raak je wel de lat en de paal dus met beetje meer geluk zijn dat gewoon 2 goals. Wel vreemd dat Ajax op dit soort avonden bij vlagen echt genieten is en in de competitie zo gezapig. Nou snap ik dat tegen Heracles wel maar VVV... :x :P


Zeker waar. Huntelaar en schone trouwens erg matig. Merk je toch dat het lastig te belopen is, al is het wel pure klasse hoe vaak klaas-jan de longen uit zn lijf rent om mee te verdedigen. Ziyech en tagliafico beste van het veld imo.


Schone matig? Welke pot heb jij gekeken dan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2018 12:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vond jij frenkie de jong ook goed zekeer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 09:39 
 
Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
vond jij frenkie de jong ook goed zekeer?


Gister wel ja :P
Ajax verzuimde gister om het af te maken, speelde voor de rest wel een goeie pot voetbal.
Hopen dat PSV minstens hetzelfde resultaat haalt, een 0-0 en ik ben dolblij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2018 10:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat heb ik genoten van het spel van Ajax gister zeg! Ziyech wat een klasbak :surrender: Verder was eigenlijk iedereen wel bovengemiddeld goed aan het spelen! Alleen die kansen... :x Maar goed mooi resultaat en hopelijk lukt het PSV ook! :)
Vorige  1 ... 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177 ... 197  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic