Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 00:20 

:sleep: wordt steeds moeilijker voor me om live wedstrijden te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 00:40 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Mooi, de laatste nietszeggende club uit Italië ligt er ook uit :cool:

kom der maar in italië-fans
:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 00:56 

Clubs die de CL zo vaak winnen zijn inderdaad nietszeggend ja.

Maar het is gewoon zo dat Italiaanse clubs even niet tegen het geld van andere clubs kunnen opboksen ja. Italië loopt nog een jaar of 10 achter. Hopelijk kunnen ze dat in een minder tijdsbestek herstellen. Want in potentie is het nog steeds voetballand numero 1. Kijk maar naar wat eraan zit te komen qua talent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 02:18 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is Atletico Madrid nou niet bepaald een club van het geld, maar ik kan het mis hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 04:35 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Clubs die de CL zo vaak winnen zijn inderdaad nietszeggend ja.

Maar het is gewoon zo dat Italiaanse clubs even niet tegen het geld van andere clubs kunnen opboksen ja. Italië loopt nog een jaar of 10 achter. Hopelijk kunnen ze dat in een minder tijdsbestek herstellen. Want in potentie is het nog steeds voetballand numero 1. Kijk maar naar wat eraan zit te komen qua talent.

http://www.transfermarkt.co.uk/en/ac-mi ... ein_5.html
http://www.transfermarkt.co.uk/en/atlet ... in_13.html

Als ik zo de bedragen snel vergelijk zie ik dat er bij ac milan een hoop meer geld is uitgegeven aan (top)spelers dan bij atletico… dus dikke zever dat ze het financieel even moeilijker hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 08:28 

Hardtraxx Crew

Ik begin de laatste tijd echt fan te worden van Atletico Madrid. Wat een heerlijk team, schitterend stadion (helaas spelen ze daar niet heel lang meer).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 10:36 

Kraak... Piep...

Haha die nutshot van Balotelli op Diego Costa was ook geniaal om te zien :lol:
En dan word Balotelli nog boos ook. Geniaal figuur die gast.

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 11:24 

Hardtraxx Veteran

Ergens in Nederland was ook weer iemand aan het stofzuigen tijdens een wedstrijd van Arjen Robben. Terwijl het nog zo gezegd is: Ga niet stofzuigen tijdens een wedstrijd van Arjen Robben, want als je de tv aanstoot valt hij om.

Man man man, wat is t ook een nare man die Robben. Aangezien t WK toch al als kansloos bestempeld kan worden, kunnen we die duikelaar ook wel thuis laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 12:34 

Kraak... Piep...

Als je nu kijkt naar de stand en de league table worden de volgende wedstrijden

Barcelona - Bayern Munchen (Yeah!)

Paris Saint Germain - Atletico Madrid

Olympiacos - Chelsea (Ervan uit gaande dan Man.U nog steeds down is en Chelsea de thuiswedstrijd wint of gelijk speelt ivm aggregate)

Borussia Dortmund - Real Madrid

Dus wederom 3 Spanjaarden en 2 Duitsers en 2 Engelsen. Hopen dat PSG even doorbeukt en Olympiacos verrast

Dan heb je nog een mooie 4 landen strijd (Oly/Bayern/PSG/Real)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 14:10 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Ergens in Nederland was ook weer iemand aan het stofzuigen tijdens een wedstrijd van Arjen Robben. Terwijl het nog zo gezegd is: Ga niet stofzuigen tijdens een wedstrijd van Arjen Robben, want als je de tv aanstoot valt hij om.

Man man man, wat is t ook een nare man die Robben. Aangezien t WK toch al als kansloos bestempeld kan worden, kunnen we die duikelaar ook wel thuis laten.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 22:46 

Hardtraxx Veteran

Zo, commentaar mag wel iets minder pro Barcalona bij de NOS..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 22:48 

Hardtraxx Veteran

Wat een hoop wijven bij barcelona ook weer :') bij elk miniem foutje staan ze met 3 rond de scheids om te zeike…
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:01 

Hardtraxx Veteran

Ze zijn ook een pingel en een goal door de neus geboord. Het is te zien dat je voor Real bent, anders had je dat ook wel gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:12 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ze zijn ook een pingel en een goal door de neus geboord. Het is te zien dat je voor Real bent, anders had je dat ook wel gezien.

Wat heeft dat er nu weer mee te maken :')

Penalty moest gefloten worden, doelpunt terecht afgekeurd. Maar je moet toegeven dat ze echt voor alles weer het klein kind gaan uithangen

*en ja bij madrid zeure ze ook teveel maar daar heb ik het nu niet over

edit: nu nog wat te zeggen over de scheids? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:22 

Hardtraxx Veteran

En rood. Wedstrijd afgelopen. Heel jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:29 

Hardtraxx Veteran

Want de wedstrijd was dat toen nog niet Khadber? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:33 

Hardtraxx Veteran

En "hinderlijk buitenspel" wordt weer opnieuw onder de loep genomen. Kompany stond iig geen buitenspel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:44 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
El Mare schreef:

Wat heeft dat er nu weer mee te maken :')

Penalty moest gefloten worden, doelpunt terecht afgekeurd. Maar je moet toegeven dat ze echt voor alles weer het klein kind gaan uithangen

*en ja bij madrid zeure ze ook teveel maar daar heb ik het nu niet over

edit: nu nog wat te zeggen over de scheids? :/

Doelpunt werd weldegelijk onterecht afgefloten, de bal ging naar Alba die geen buitenspel stond, Iniesta stond wel buitenspel, maar dat was niet hinderlijk en de bal ging er niet naar toe, dus onterecht afgekeurde goal.
Messi krijgt geen pingel waar het een pungel was, waar Man City btw ook 2 pingels had kunnen krijgen. Goal van Man City terecht goedgekeurd, want Kompany stond geen buitenspel, Lescott die daar naast stond wel, maar is het zelfde geval als de "buitenspelgoal" van Barça.
Die rode kaart is gewoon een ontzettend domme kaart die je pakt uit frustratie dat je daar geen pingel krijgt, waarvoor uiteraard terecht geprotesteerd werd, alleen nogmaals is het ontzettend dom om op die manier een gele kaart te pakken als je er al 1 hebt.

Nu geef ik toch een vrij objectieve kijk op wat er gebeurde denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 23:51 

Hardtraxx Veteran

nu nog even je mening over het gezeik van de barca-spelers? En wat het ermee te maken heeft dat ik madrid-supporter ben. Want daar spreek je me toch op aan. Ik had eerder niks gezegd over de spelfases die jij opnoemt. En dan bedoel ik niet gezeik over een niet gefloten penalty maar gewoon over elk klein foutje dat gefloten wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2014 01:28 

Kraak... Piep...

Wat een bagger scheids was dat bij die wedstrijd. Barca stond wel degelijk een paar keer buitenspel waar terecht voor werd gefloten. Daar stonden gewoon alle drie, waaronder degene die werd aangespeeld buitenspel. Dat was het enige wat opzich goed gezien was van de lijnrechter in het begin, daarna leek het wel of hij niks meer durfde te zeggen. En net zo de aan beide kanten geweigerde penalty´s. Waarbij die voor MC toch wel het meest terecht was voor het trappen op de hakken van Dzeko. En dat doelpunt van Kompany leek me ook trouwens vrij duidelijk buitenspel.

De rode kaart en de oploop er naartoe is ook belachelijk. Voor elk zuchtje of porretje wat MC gaf aan barca kregen ze een overtreding en de helft van de keren een kaart. En dan ook vooral Neymar die weer nep gaat janken en dan opeens heel snel opstaat als de overtreding gegeven is. Het rood vond ik ook slecht. Het is in principe uiteindelijk een rode kaart voor het team wat juist geen kaart verdiende. Waarom ze protest leverden was vrij duidelijk. Het is echt of de scheids word afgesteld op het huilvoetbal van Italie en de grote Spaanse clubs tegenwoordig. Laat ze maar een scheidsrechters uit Engeland (mag in dit geval niet) Turkije en Rusland halen. Die zien tenminste het verschil tussen een duel en een overtreding.

Al en al speelde barca wel beter. Mooi tikke takkie voorin. MC had in het begin wel goed spel (eerste 10 min) maar daarna nam barca het al snel over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 14:16 

Hardtraxx Veteran

Tsjonge jonge jonge, Mourinho die Mancini beticht van anti-voetbal. Oké moet ik hem gelijk in geven, maar zeg dat dan ook over je eigen team, want Mourinho is zelf geen haar beter -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2014 22:09 

Kraak... Piep...

Wat een meesterlijke treffer van Hulk tegen BvB
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:20 

Hardtraxx Crew

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:23 

Hardtraxx Veteran

Leuke loting voor een kwartfinale, niet twee hele sterke ploegen (bijv. Real en Bayern) nu al tegen elkaar terwijl dat ook de finale zou kunnen zijn. Mijn voorspelling:
- Barca door
- Real door
- PSG door
- Bayern door
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:32 

Hardtraxx Veteran

MEt deze ploegen krijg je sws alleen maar mooie wedstrijden. :)
Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic