nielstil schreef:
El Mare schreef:
Ze zijn ook een pingel en een goal door de neus geboord. Het is te zien dat je voor Real bent, anders had je dat ook wel gezien.
Wat heeft dat er nu weer mee te maken :')
Penalty moest gefloten worden, doelpunt terecht afgekeurd. Maar je moet toegeven dat ze echt voor alles weer het klein kind gaan uithangen
*en ja bij madrid zeure ze ook teveel maar daar heb ik het nu niet over
edit: nu nog wat te zeggen over de scheids?

Doelpunt werd weldegelijk onterecht afgefloten, de bal ging naar Alba die geen buitenspel stond, Iniesta stond wel buitenspel, maar dat was niet hinderlijk en de bal ging er niet naar toe, dus onterecht afgekeurde goal.
Messi krijgt geen pingel waar het een pungel was, waar Man City btw ook 2 pingels had kunnen krijgen. Goal van Man City terecht goedgekeurd, want Kompany stond geen buitenspel, Lescott die daar naast stond wel, maar is het zelfde geval als de "buitenspelgoal" van Barça.
Die rode kaart is gewoon een ontzettend domme kaart die je pakt uit frustratie dat je daar geen pingel krijgt, waarvoor uiteraard terecht geprotesteerd werd, alleen nogmaals is het ontzettend dom om op die manier een gele kaart te pakken als je er al 1 hebt.
Nu geef ik toch een vrij objectieve kijk op wat er gebeurde denk ik.