Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 42 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Mooi dat ze doorgaan, een paar extra wedstrijden in de benen tijdens de competitie is nooit verkeerd voor de concurrenten.
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Hahah kijk die Frank eens kijken naar Mourinho

Image
C
Wat kreeg die Cardozo een kans zeg... maar zo'n slechte aanname...
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
El Mare wrote:
mrazura wrote:1 keer matig spelen tegen de nummer 1 van engeland die een off day heeft geeft je recht op een ticket el?
Ho, wacht ff, Ajax is 2 x niet weggespeeld tegen de nr 1 van Engeland, ze hadden zelfs in Engeland nog kunnen winnen als Fisher niet in het zijnet schoot en hebben bij vlagen juist de nr 1 van Engeland weggespeeld. Dortmund speelde City in eigen huis ook helemaal dol en hadden daar dik moeten winnen.
Nee niet Ajax is de zwakste schakel in deze groep, dat is Man City.
Natuurlijk joh :')
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Zo kan ik uiteraard ook reageren :lol: :lol:
J
PSV mag alleen maar dromen om wedstrijden te spelen tegen City, Dortmund, Madrid.
Om uberhaupt CL te spelen trouwens.
C
JEFSKIII wrote:PSV mag alleen maar dromen om wedstrijden te spelen tegen City, Dortmund, Madrid.
Om uberhaupt CL te spelen trouwens.
Ja, ga maar weer haten.

Blijf erbij dat jullie 4e staan
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
En jullie 3e, nou jippie, daar ga je de CL wel mee in wou je zeggen >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Waarom telkens gebruik maken van de term jullie. Alsof iemand hier deelgenoot is van een van de genoemde clubs.
C
mrazura wrote:Waarom telkens gebruik maken van de term jullie. Alsof iemand hier deelgenoot is van een van de genoemde clubs.
het is toch
Wij zijn Ajax en wij zijn de beste... dus jullie :lol:

Wat een garp
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Chris Two wrote:
mrazura wrote:Waarom telkens gebruik maken van de term jullie. Alsof iemand hier deelgenoot is van een van de genoemde clubs.
het is toch

Wat een garp
Zo he is dat even analytisch bekeken van je.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Chris Two wrote:
het is toch

Wat een garp
Hahahaha je zei garp hahahahahahah die is goed
A
Chris Two wrote:
het is toch

Wat een garp
Jj als Pisvee'er hebt helemaal niks te zeggen, niet over Champions League, en helemaal niet over Ajax
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Almighty wrote:Pisvee'er
Oh no, he didn't
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Madrid blijft toch de beste -.-
J
Van mij mag Dortmund of Arsenal de CL winnen.

Als Arsenal nog 2/3 topspelers kan strikken zie ik ze vooral volgend seizoen hoog komen gezien hun er financieel goed voorstaan.

Dortmund verwacht ik volgend seizoen wel een leegloop, Lewandowski naar Man Utd, Piszchek wellicht naar Madrid.
A
JEFSKIII wrote: Dortmund verwacht ik volgend seizoen wel een leegloop, Lewandowski naar Man Utd, Piszchek wellicht naar Madrid.
Dat verwacht ik eigenlijk niet
J
Hoop het niet nee, geweldig elftal.

Maar ze kunnen er wel rekening houden dat er topclubs achter Lewandowski, Hummels, Piszchek, Gotze, Subotic aanzitten.
A
Gotze heeft laatst bijgetekend voor 4 jaar. Dus dan zou alleen Anzhi, Chelsea, Man City of PSG (en dat soort olieclubs) hem nog binnen kunnen halen. :P
J
En Vitesse dan? :mad:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Dit jaar is het eigenlijk alleen nog maar hopen dat Bony aftaait (Vitesse pakt verdomme veel te veel punten :P ) en dat Falcao bij Arsenal komt spelen. Hadden vorig jaar al een bod op hem gedaan had ik gehoord, maar zou toch fantastisch zijn als die bij Arsenal komt :$

En ik gun het Torres wel dat hij weer een echte goaltjesdief wordt.

Trouwens, wat is die Yilmas een held! 6 keer gescoord voor Galatasaray als ik het goed heb. Neemt die hele ploeg op sleeptouw, ontzettend knap. Speelt die Alex daar trouwens nog, en hoe goed speelt hij? Ik volg Galatasaray niet zo de laatste tijd.
J
Daveytl wrote:Dit jaar is het eigenlijk alleen nog maar hopen dat Bony aftaait (Vitesse pakt verdomme veel te veel punten :P ) en dat Falcao bij Arsenal komt spelen. Hadden vorig jaar al een bod op hem gedaan had ik gehoord, maar zou toch fantastisch zijn als die bij Arsenal komt :$

En ik gun het Torres wel dat hij weer een echte goaltjesdief wordt.

Trouwens, wat is die Yilmas een held! 6 keer gescoord voor Galatasaray als ik het goed heb. Neemt die hele ploeg op sleeptouw, ontzettend knap. Speelt die Alex daar trouwens nog, en hoe goed speelt hij? Ik volg Galatasaray niet zo de laatste tijd.
Klopt over Falcao, ook op Gotze van Dortmund.

Als die 2 al zouden komen, en je haalt nog een goede verdediger erbij, zou mooi zijn.
Hopelijk halen ze Sneijder ook op dan.
A
Arsenal is geen club voor Falcao
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
De engelse competitie is gewoon niks voor hem... falcao moet in landen als portugal, spanje of eventueel duitsland spelen
A
Falcao in Duitsland? Nâh