Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:01 

Hardtraxx Elite

Hala Madrid (& Dortmund) :worship: Veel meer bijzonders is er niet vanavond..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

dafuq? je wil wel dat ajax doorgaat of dat ook niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:11 

Hardtraxx Elite

Europa league ja, daarom moet Dortmund ook winnen. Maar hoop wel dat ze helemaal afgedroogd worden vanavond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Europa league ja, daarom moet Dortmund ook winnen. Maar hoop wel dat ze helemaal afgedroogd worden vanavond.

>.< oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:14 

Hardtraxx Elite

Zou me alsnog wel helemaal kapot lachen als het zo loopt dat ze EL niet eens halen maargoed, maakt me verder allemaal niet uit, ben al lang blij dat Madrid en Dortmund door zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

4-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:22 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Zou me alsnog wel helemaal kapot lachen als het zo loopt dat ze EL niet eens halen maargoed, maakt me verder allemaal niet uit, ben al lang blij dat Madrid en Dortmund door zijn.

verklaar uw nader
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 19:30 

Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Wesz91 schreef:

verklaar uw nader

Ben sowieso alles behalve een Ajax fan, maar in Europa probeer je dan nog neutraal te blijven. Maargoed nu gaan diegene door die het verdienen.. Laten we eerlijk wezen, ze hebben hier tegenwoordig niks te zoeken (geen enkele club in Nederland).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 21:45 

Hardtraxx Veteran

Gelijk spelen en winnen tegen de nummer 1 van Engeland van vorig jaar en zeer verdienstelijk spelen tegen Dortmund (kampioen van Duitsland van vorig jaar) 1 wedstrijd (bijna een gelijkspel nog).
Neeeee, dan verdien je het echt niet om in Europa te spelen >.<

Wat een stomme conclusie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:21 

Hardtraxx Veteran

1 keer matig spelen tegen de nummer 1 van engeland die een off day heeft geeft je recht op een ticket el?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:25 

Hardtraxx Elite

Begrijp me niet verkeerd, heb respect voor wat ze tot nu toe gepresteerd hebben, maar dat is genoeg voor EL (3e in de poule dus). CL is gewoon next level en diegene die dat wel aankunnen gaan door, simple as that. Je zit te kijken neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
1 keer matig spelen tegen de nummer 1 van engeland die een off day heeft geeft je recht op een ticket el?

Ho, wacht ff, Ajax is 2 x niet weggespeeld tegen de nr 1 van Engeland, ze hadden zelfs in Engeland nog kunnen winnen als Fisher niet in het zijnet schoot en hebben bij vlagen juist de nr 1 van Engeland weggespeeld. Dortmund speelde City in eigen huis ook helemaal dol en hadden daar dik moeten winnen.
Nee niet Ajax is de zwakste schakel in deze groep, dat is Man City.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk is het terecht als je niet doorgaat in de Champions League, maar het is wel verdiend als je nu in de Europa League gaat spelen.

Overigens ben ik het eens met El Mare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:49 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Tuurlijk is het terecht als je niet doorgaat in de Champions League, maar het is wel verdiend als je nu in de Europa League gaat spelen.

Overigens ben ik het eens met El Mare.

Vorig jaar vond ik het toch echt onverdiend dat we uit de CL gingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

Holy shit wat zijn wij slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:53 

Zaterdag hoorde je geen 1 PSV'er op facebook oa, en nu het 3-0 is voor Real Madrid lachen ze Ajax uit.

Lachwekkend volk blijft het ook afentoe, zelf kansloos tegen B ploegjes uit de EL geneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

Er is ook wel een klein klasseverschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Zaterdag hoorde je geen 1 PSV'er op facebook oa, en nu het 3-0 is voor Real Madrid lachen ze Ajax uit.

Lachwekkend volk blijft het ook afentoe, zelf kansloos tegen B ploegjes uit de EL geneukt.

Zal denk ik ook een vleugje opluchting zijn dat ze zelf niet op dit podium staan.. want hoe erg we hier ook afgedroogd worden, des te pijnlijker het is dat ze zaterdag verdiend met 3-1 door ons zijn afgedroogd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:06 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:

Iedereen kan wel over andere supporters gaan zeiken, maar 99/100 fans is precies hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:12 

ach ja

tegen Real kun je weinig/niks beginnen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:37 

Hardtraxx Veteran

ik ben blij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 23:40 

Hardtraxx Addict

tevreden zo. liever 3-1 gehad, klinkt wat minder kansloos. maargoed, hopen dat europa league wat te bieden heeft voor ajax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 00:16 

Hardtraxx Veteran

ach schijt ziek wordt je ervan, sommige ajax supporters zijn ook zo, maar ala.

mannetje is voor feyenoord, maar als ajax cl speelt gaan lachen dat ze achter staan op fb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 00:27 

Hardtraxx Veteran

Altijd zeer bekrompen inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 02:09 

Hardtraxx Veteran

precies, ik ben ajacied, maar ik zou het elke NL club gunnen om door te gaan in europa.
Vorige  1 ... 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic