Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Hala Madrid (& Dortmund) :worship: Veel meer bijzonders is er niet vanavond..
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
dafuq? je wil wel dat ajax doorgaat of dat ook niet?
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Europa league ja, daarom moet Dortmund ook winnen. Maar hoop wel dat ze helemaal afgedroogd worden vanavond.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Wesz91 wrote:Europa league ja, daarom moet Dortmund ook winnen. Maar hoop wel dat ze helemaal afgedroogd worden vanavond.
>.< oke
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Zou me alsnog wel helemaal kapot lachen als het zo loopt dat ze EL niet eens halen maargoed, maakt me verder allemaal niet uit, ben al lang blij dat Madrid en Dortmund door zijn.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
4-1
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Wesz91 wrote:Zou me alsnog wel helemaal kapot lachen als het zo loopt dat ze EL niet eens halen maargoed, maakt me verder allemaal niet uit, ben al lang blij dat Madrid en Dortmund door zijn.
verklaar uw nader
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
teupie wrote:
Wesz91 wrote:Zou me alsnog wel helemaal kapot lachen als het zo loopt dat ze EL niet eens halen maargoed, maakt me verder allemaal niet uit, ben al lang blij dat Madrid en Dortmund door zijn.
verklaar uw nader
Ben sowieso alles behalve een Ajax fan, maar in Europa probeer je dan nog neutraal te blijven. Maargoed nu gaan diegene door die het verdienen.. Laten we eerlijk wezen, ze hebben hier tegenwoordig niks te zoeken (geen enkele club in Nederland).
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Gelijk spelen en winnen tegen de nummer 1 van Engeland van vorig jaar en zeer verdienstelijk spelen tegen Dortmund (kampioen van Duitsland van vorig jaar) 1 wedstrijd (bijna een gelijkspel nog).
Neeeee, dan verdien je het echt niet om in Europa te spelen >.<

Wat een stomme conclusie.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
1 keer matig spelen tegen de nummer 1 van engeland die een off day heeft geeft je recht op een ticket el?
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Begrijp me niet verkeerd, heb respect voor wat ze tot nu toe gepresteerd hebben, maar dat is genoeg voor EL (3e in de poule dus). CL is gewoon next level en diegene die dat wel aankunnen gaan door, simple as that. Je zit te kijken neem ik aan?
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
mrazura wrote:1 keer matig spelen tegen de nummer 1 van engeland die een off day heeft geeft je recht op een ticket el?
Ho, wacht ff, Ajax is 2 x niet weggespeeld tegen de nr 1 van Engeland, ze hadden zelfs in Engeland nog kunnen winnen als Fisher niet in het zijnet schoot en hebben bij vlagen juist de nr 1 van Engeland weggespeeld. Dortmund speelde City in eigen huis ook helemaal dol en hadden daar dik moeten winnen.
Nee niet Ajax is de zwakste schakel in deze groep, dat is Man City.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Tuurlijk is het terecht als je niet doorgaat in de Champions League, maar het is wel verdiend als je nu in de Europa League gaat spelen.

Overigens ben ik het eens met El Mare.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Daveytl wrote:Tuurlijk is het terecht als je niet doorgaat in de Champions League, maar het is wel verdiend als je nu in de Europa League gaat spelen.

Overigens ben ik het eens met El Mare.
Vorig jaar vond ik het toch echt onverdiend dat we uit de CL gingen.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Holy shit wat zijn wij slecht.
J
Zaterdag hoorde je geen 1 PSV'er op facebook oa, en nu het 3-0 is voor Real Madrid lachen ze Ajax uit.

Lachwekkend volk blijft het ook afentoe, zelf kansloos tegen B ploegjes uit de EL geneukt.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Er is ook wel een klein klasseverschil
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
JEFSKIII wrote:Zaterdag hoorde je geen 1 PSV'er op facebook oa, en nu het 3-0 is voor Real Madrid lachen ze Ajax uit.

Lachwekkend volk blijft het ook afentoe, zelf kansloos tegen B ploegjes uit de EL geneukt.
Zal denk ik ook een vleugje opluchting zijn dat ze zelf niet op dit podium staan.. want hoe erg we hier ook afgedroogd worden, des te pijnlijker het is dat ze zaterdag verdiend met 3-1 door ons zijn afgedroogd xd
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
JEFSKIII wrote: Lachwekkend volk blijft het ook afentoe, zelf kansloos tegen B ploegjes uit de EL geneukt.
Iedereen kan wel over andere supporters gaan zeiken, maar 99/100 fans is precies hetzelfde.
C
ach ja

tegen Real kun je weinig/niks beginnen...
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
ik ben blij :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
tevreden zo. liever 3-1 gehad, klinkt wat minder kansloos. maargoed, hopen dat europa league wat te bieden heeft voor ajax :)
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
ach schijt ziek wordt je ervan, sommige ajax supporters zijn ook zo, maar ala.

mannetje is voor feyenoord, maar als ajax cl speelt gaan lachen dat ze achter staan op fb.
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 5 days ago
Altijd zeer bekrompen inderdaad.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
precies, ik ben ajacied, maar ik zou het elke NL club gunnen om door te gaan in europa.