Hala Madrid (& Dortmund)
Veel meer bijzonders is er niet vanavond..
Related topics
- View the latest post: Amateur voetbal
- View the latest post: Streiks & Kratchs - Voetbal EP (DARKUL091)
- View the latest post: voetbal|Champions League 2014 2015
- View the latest post: Zou je dr doen reeks met nu: voetbal international meid (updated).
- View the latest post: Hardtraxx EK Voetbal 2012 Pool
Active topics in Off-Topic
Moderators
dafuq? je wil wel dat ajax doorgaat of dat ook niet?
Europa league ja, daarom moet Dortmund ook winnen. Maar hoop wel dat ze helemaal afgedroogd worden vanavond.
Wesz91 wrote:Europa league ja, daarom moet Dortmund ook winnen. Maar hoop wel dat ze helemaal afgedroogd worden vanavond.
Zou me alsnog wel helemaal kapot lachen als het zo loopt dat ze EL niet eens halen maargoed, maakt me verder allemaal niet uit, ben al lang blij dat Madrid en Dortmund door zijn.
verklaar uw naderWesz91 wrote:Zou me alsnog wel helemaal kapot lachen als het zo loopt dat ze EL niet eens halen maargoed, maakt me verder allemaal niet uit, ben al lang blij dat Madrid en Dortmund door zijn.
Ben sowieso alles behalve een Ajax fan, maar in Europa probeer je dan nog neutraal te blijven. Maargoed nu gaan diegene door die het verdienen.. Laten we eerlijk wezen, ze hebben hier tegenwoordig niks te zoeken (geen enkele club in Nederland).teupie wrote:verklaar uw naderWesz91 wrote:Zou me alsnog wel helemaal kapot lachen als het zo loopt dat ze EL niet eens halen maargoed, maakt me verder allemaal niet uit, ben al lang blij dat Madrid en Dortmund door zijn.
Gelijk spelen en winnen tegen de nummer 1 van Engeland van vorig jaar en zeer verdienstelijk spelen tegen Dortmund (kampioen van Duitsland van vorig jaar) 1 wedstrijd (bijna een gelijkspel nog).
Neeeee, dan verdien je het echt niet om in Europa te spelen
Wat een stomme conclusie.
Neeeee, dan verdien je het echt niet om in Europa te spelen
Wat een stomme conclusie.
1 keer matig spelen tegen de nummer 1 van engeland die een off day heeft geeft je recht op een ticket el?
Begrijp me niet verkeerd, heb respect voor wat ze tot nu toe gepresteerd hebben, maar dat is genoeg voor EL (3e in de poule dus). CL is gewoon next level en diegene die dat wel aankunnen gaan door, simple as that. Je zit te kijken neem ik aan?
Ho, wacht ff, Ajax is 2 x niet weggespeeld tegen de nr 1 van Engeland, ze hadden zelfs in Engeland nog kunnen winnen als Fisher niet in het zijnet schoot en hebben bij vlagen juist de nr 1 van Engeland weggespeeld. Dortmund speelde City in eigen huis ook helemaal dol en hadden daar dik moeten winnen.mrazura wrote:1 keer matig spelen tegen de nummer 1 van engeland die een off day heeft geeft je recht op een ticket el?
Nee niet Ajax is de zwakste schakel in deze groep, dat is Man City.
Tuurlijk is het terecht als je niet doorgaat in de Champions League, maar het is wel verdiend als je nu in de Europa League gaat spelen.
Overigens ben ik het eens met El Mare.
Vorig jaar vond ik het toch echt onverdiend dat we uit de CL gingen.Daveytl wrote:Tuurlijk is het terecht als je niet doorgaat in de Champions League, maar het is wel verdiend als je nu in de Europa League gaat spelen.
-
J
Zaterdag hoorde je geen 1 PSV'er op facebook oa, en nu het 3-0 is voor Real Madrid lachen ze Ajax uit.
Lachwekkend volk blijft het ook afentoe, zelf kansloos tegen B ploegjes uit de EL geneukt.
Lachwekkend volk blijft het ook afentoe, zelf kansloos tegen B ploegjes uit de EL geneukt.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Er is ook wel een klein klasseverschil
Zal denk ik ook een vleugje opluchting zijn dat ze zelf niet op dit podium staan.. want hoe erg we hier ook afgedroogd worden, des te pijnlijker het is dat ze zaterdag verdiend met 3-1 door ons zijn afgedroogdJEFSKIII wrote:Zaterdag hoorde je geen 1 PSV'er op facebook oa, en nu het 3-0 is voor Real Madrid lachen ze Ajax uit.
Iedereen kan wel over andere supporters gaan zeiken, maar 99/100 fans is precies hetzelfde.JEFSKIII wrote: Lachwekkend volk blijft het ook afentoe, zelf kansloos tegen B ploegjes uit de EL geneukt.
-
C
ach ja
tegen Real kun je weinig/niks beginnen...
tegen Real kun je weinig/niks beginnen...
tevreden zo. liever 3-1 gehad, klinkt wat minder kansloos. maargoed, hopen dat europa league wat te bieden heeft voor ajax 
ach schijt ziek wordt je ervan, sommige ajax supporters zijn ook zo, maar ala.
mannetje is voor feyenoord, maar als ajax cl speelt gaan lachen dat ze achter staan op fb.
mannetje is voor feyenoord, maar als ajax cl speelt gaan lachen dat ze achter staan op fb.
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 5 days ago
Altijd zeer bekrompen inderdaad.