Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Hahaha, als dit geen rood meer is :lol:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Marcelo komt nog goed weg...
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
oostzaner wrote:Marcelo komt nog goed weg...
Eerder komt Muller goed weg. Die had een open beenbreuk kunnen hebben. Achterlijke actie van Marcelo. Altijd weer die frustraties van de club uit Madrid die niet tegen hun verlies kan. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
2e goal heeft Casillias wel zwaar op z'n kap, vind die het laatste jaar ook niet echt top meer.
Webb vond ik over de wedstrijd gezien wel sterk fluiten, buiten die laatste fout van Marcelo moest natuurlijk altijd rood zijn.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Roebén wrote:Ik vind m eigenlijk heel sterk fluiten, zit er bijna bij elke fase recht op.
Kan jij je wegscheren uit dit topic met je kletskoek :') :') :')
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
El Mare wrote:
Roebén wrote:Ik vind m eigenlijk heel sterk fluiten, zit er bijna bij elke fase recht op.
Kan jij je wegscheren uit dit topic met je kletskoek :') :') :')
Zeg jij de fases dan eens die je verkeerd vind in plaats van kinderachtig te doen? :)
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 6 hours ago
Haat aan Real haha. Hoop dat Bayern kan winnen volgende week. Al zal t ook wel leuk zijn om Real ingemaakt te zien worden in de CL finale door Barca haha.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Parvuz wrote:Haat aan Real haha. Hoop dat Bayern kan winnen volgende week. Al zal t ook wel leuk zijn om Real ingemaakt te zien worden in de CL finale door Barca haha.
Waarom denk je dat ik voor Real ben in deze tweestrijd ;)

Project 141 wrote:Hij had 2x rood aan Real moeten geven, geel voor die schwalbe van Ribery, niet hele tijd van die gesprekjes met de spelers om vervolgens niks te doen, geen bal mocht snel genomen worden
Juist, jij snapt het. Hij haalde al het leven uit de wedstrijd en hielp Bayern in de wedstrijd en vergat spelers uit de wedstrijd te sturen. Drama scheids!
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
En die kaart voor Higuain sloeg ook nergens op.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Project 141 wrote:Hij had 2x rood aan Real moeten geven, geel voor die schwalbe van Ribery, niet hele tijd van die gesprekjes met de spelers om vervolgens niks te doen, geen bal mocht snel genomen worden
1x rood voor mij, dat was fout. Geel voor die schwalbe hoeft echt niet, er wordt getrokken, wel te licht om penalty te fluiten natuurlijk. Hij lost relletjes gwn op door te spreken met spelers, veel beter dan van die scheidsrechters die al direct met kaarten beginnen te zwieren. Ook zegt die trouwens tegen Casillias (kapitein) dat ie zen ploegmakkers moet aanmanen wat kalmer te zijn. En 2x floot ie een snelle bal af die wel degelijk van veel te ver van de plaats werd genomen. Overigens vond ik die fase waarin die 2x geel gaf (eerst voordeel, daarna weer een fout) en dan toch voor die 2 fouten geel geven vind ik sterk. En die kaart voor Higuain is nu eenmaal het regelement, overduidelijk vragen voor geel is er zelf een krijgen, ligt gewoon aan zichzelf, terwijl die fout op hem natuurlijk nooit geel is.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Project 141 wrote:@Indicator mening al bijgedraaid over die wat jij penalty vond op Gomez? :P
Ja was geen penalty, keek niet goed. Coentrao maakt een overtreding, maar Ramos speelt de bal.
C
Wat zijn die Marcello en Sergio Ramos toch randdebielen man.. what the fack! Had 2x rood mogen zijn!
Maarre, Duitsers en Laat scoren... bekend fenomeen
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Wat een rukwedstrijd van beide ploegen... Hopen dat de terugwedstrijd van een hoger niveau is. Niet halve finale waardig dit
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
The Indicator wrote:
Project 141 wrote:@Indicator mening al bijgedraaid over die wat jij penalty vond op Gomez? :P
Ja was geen penalty, keek niet goed. Coentrao maakt een overtreding, maar Ramos speelt de bal.
Een overtreding is toch een overtreding? Er wordt onrechtmatig een speler ter gronde gebracht, dan is het helemaal niet van toepassing of de bal in de buurt is. Gewoon een penalty dus.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Daarbij moet ik zeggen dat de overtreding wel meevalt en ik kan begrijpen dat er geen penalty wordt gegeven.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Ramos :')
Wat een rasidioot zeg. Niet alleen die overtreding, maar gewoon z'n hele gedrag en dan ook nog eens niks presteren. Meest overschatte speler die er is.

Maarja verdiende overwinning voor Bayern, heb vooral genoten van Ribery, blijft toch een geweldige speler. Maar eigenlijk speelden ze allemaal wel goed bij Bayern, alleen Schweinsteiger niet echt.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Mooi dat de commentator zei: "Ja Pepe is ook niet gek."
Nee niet gek, wel gigantisch gestoord. :P
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Marcelo. :lol: Die kerel heeft het zelfde als Pepe, zwart voor de ogen bij frustratie. Voor de rest, wat een goal van Gomez. Tussen 3 strak dekkende houthakkers toch nog scoren. Wat een spits, mooie overwinning.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
was een vermakelijke pot gister :D

vanavond hopen dat chelsea wint :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Wil je lachen?
Moet je naar van der Sar gaan luisteren bij de NOS en tellen hoevaak hij inderdaad zegt. :lol:
Elke keer als hij er zit lach ik me slap haha.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Sowieso alle zogenaamde "analisten" bij de NOS zijn bagger.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
The Indicator wrote:Sowieso alle zogenaamde "analisten" bij de NOS zijn bagger.
Jan van Halst en Youri Mulder vind ik niet bagger.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Ach kijk een keer in Engeland of Duitsland, krijg je tenminste fatsoenlijke analyses en niet open deuren intrappen en gezwam. Ok Mulder en van Halst zijn ok, maar Waterkneus en die van Gelder.. babahbah
Last edited by The Indicator on 18 Apr 2012 20:33, edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
The Indicator wrote:Sowieso alle zogenaamde "analisten" bij de NOS zijn bagger.
Echt hoor, alleen Jan Mulder is een baas. Jan van Halst kan ook nog wel maar die neemt zichzelf iets te serieus met dat apparaatje van hem.

Maarja daarom heb ik hem ook altijd op Sport 1 als ik kan kiezen, vooral als Willem van Hanegem & Marco van Basten er zitten is het mooi :D Deze keer Frank de Boer & Wim Kieft, ook niet verkeerd.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Behalve als Wim Kieft verkouden is, daar wordt ik echt leip van :P