Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:36 

Hardtraxx Crew

Hahaha, als dit geen rood meer is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Marcelo komt nog goed weg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Marcelo komt nog goed weg...

Eerder komt Muller goed weg. Die had een open beenbreuk kunnen hebben. Achterlijke actie van Marcelo. Altijd weer die frustraties van de club uit Madrid die niet tegen hun verlies kan. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

2e goal heeft Casillias wel zwaar op z'n kap, vind die het laatste jaar ook niet echt top meer.
Webb vond ik over de wedstrijd gezien wel sterk fluiten, buiten die laatste fout van Marcelo moest natuurlijk altijd rood zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:43 

Hardtraxx Veteran

Roebén schreef:
Ik vind m eigenlijk heel sterk fluiten, zit er bijna bij elke fase recht op.

Kan jij je wegscheren uit dit topic met je kletskoek :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Roebén schreef:
Ik vind m eigenlijk heel sterk fluiten, zit er bijna bij elke fase recht op.

Kan jij je wegscheren uit dit topic met je kletskoek :') :') :')

Zeg jij de fases dan eens die je verkeerd vind in plaats van kinderachtig te doen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

Haat aan Real haha. Hoop dat Bayern kan winnen volgende week. Al zal t ook wel leuk zijn om Real ingemaakt te zien worden in de CL finale door Barca haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:48 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Haat aan Real haha. Hoop dat Bayern kan winnen volgende week. Al zal t ook wel leuk zijn om Real ingemaakt te zien worden in de CL finale door Barca haha.

Waarom denk je dat ik voor Real ben in deze tweestrijd ;)

Project 141 schreef:
Hij had 2x rood aan Real moeten geven, geel voor die schwalbe van Ribery, niet hele tijd van die gesprekjes met de spelers om vervolgens niks te doen, geen bal mocht snel genomen worden

Juist, jij snapt het. Hij haalde al het leven uit de wedstrijd en hielp Bayern in de wedstrijd en vergat spelers uit de wedstrijd te sturen. Drama scheids!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:50 

Hardtraxx Elite

En die kaart voor Higuain sloeg ook nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:52 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hij had 2x rood aan Real moeten geven, geel voor die schwalbe van Ribery, niet hele tijd van die gesprekjes met de spelers om vervolgens niks te doen, geen bal mocht snel genomen worden

1x rood voor mij, dat was fout. Geel voor die schwalbe hoeft echt niet, er wordt getrokken, wel te licht om penalty te fluiten natuurlijk. Hij lost relletjes gwn op door te spreken met spelers, veel beter dan van die scheidsrechters die al direct met kaarten beginnen te zwieren. Ook zegt die trouwens tegen Casillias (kapitein) dat ie zen ploegmakkers moet aanmanen wat kalmer te zijn. En 2x floot ie een snelle bal af die wel degelijk van veel te ver van de plaats werd genomen. Overigens vond ik die fase waarin die 2x geel gaf (eerst voordeel, daarna weer een fout) en dan toch voor die 2 fouten geel geven vind ik sterk. En die kaart voor Higuain is nu eenmaal het regelement, overduidelijk vragen voor geel is er zelf een krijgen, ligt gewoon aan zichzelf, terwijl die fout op hem natuurlijk nooit geel is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:53 

Hardtraxx Elite

Project 141 schreef:
@Indicator mening al bijgedraaid over die wat jij penalty vond op Gomez? :P

Ja was geen penalty, keek niet goed. Coentrao maakt een overtreding, maar Ramos speelt de bal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2012 22:58 

Wat zijn die Marcello en Sergio Ramos toch randdebielen man.. what the fack! Had 2x rood mogen zijn!
Maarre, Duitsers en Laat scoren... bekend fenomeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 01:53 

Hardtraxx Veteran

Wat een rukwedstrijd van beide ploegen... Hopen dat de terugwedstrijd van een hoger niveau is. Niet halve finale waardig dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 02:04 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Project 141 schreef:
@Indicator mening al bijgedraaid over die wat jij penalty vond op Gomez? :P

Ja was geen penalty, keek niet goed. Coentrao maakt een overtreding, maar Ramos speelt de bal.

Een overtreding is toch een overtreding? Er wordt onrechtmatig een speler ter gronde gebracht, dan is het helemaal niet van toepassing of de bal in de buurt is. Gewoon een penalty dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 07:48 

Hardtraxx Elite

Daarbij moet ik zeggen dat de overtreding wel meevalt en ik kan begrijpen dat er geen penalty wordt gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:49 

Bierkoning

Ramos :')
Wat een rasidioot zeg. Niet alleen die overtreding, maar gewoon z'n hele gedrag en dan ook nog eens niks presteren. Meest overschatte speler die er is.

Maarja verdiende overwinning voor Bayern, heb vooral genoten van Ribery, blijft toch een geweldige speler. Maar eigenlijk speelden ze allemaal wel goed bij Bayern, alleen Schweinsteiger niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 12:52 

Hardtraxx Veteran

Mooi dat de commentator zei: "Ja Pepe is ook niet gek."
Nee niet gek, wel gigantisch gestoord. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Marcelo. :lol: Die kerel heeft het zelfde als Pepe, zwart voor de ogen bij frustratie. Voor de rest, wat een goal van Gomez. Tussen 3 strak dekkende houthakkers toch nog scoren. Wat een spits, mooie overwinning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 13:55 

Hardtraxx Veteran

was een vermakelijke pot gister :D

vanavond hopen dat chelsea wint :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:29 

Hardtraxx Veteran

Wil je lachen?
Moet je naar van der Sar gaan luisteren bij de NOS en tellen hoevaak hij inderdaad zegt. :lol:
Elke keer als hij er zit lach ik me slap haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:30 

Hardtraxx Elite

Sowieso alle zogenaamde "analisten" bij de NOS zijn bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:

Jan van Halst en Youri Mulder vind ik niet bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:32 

Hardtraxx Elite

Ach kijk een keer in Engeland of Duitsland, krijg je tenminste fatsoenlijke analyses en niet open deuren intrappen en gezwam. Ok Mulder en van Halst zijn ok, maar Waterkneus en die van Gelder.. babahbah
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:32 

Bierkoning

The Indicator schreef:

Echt hoor, alleen Jan Mulder is een baas. Jan van Halst kan ook nog wel maar die neemt zichzelf iets te serieus met dat apparaatje van hem.

Maarja daarom heb ik hem ook altijd op Sport 1 als ik kan kiezen, vooral als Willem van Hanegem & Marco van Basten er zitten is het mooi :D Deze keer Frank de Boer & Wim Kieft, ook niet verkeerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2012 20:34 

Hardtraxx Elite

Behalve als Wim Kieft verkouden is, daar wordt ik echt leip van :P
Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic