Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:07 

Donateur

Dream Chaser schreef:
Wat denk je dat zo'n onderzoek oplevert? Toch helemaal niks?

Nee, dat levert helemaal niks op nee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Wat denk je dat zo'n onderzoek oplevert? Toch helemaal niks?

Kijk dat het raar is dat Lyon met 7-1 wint, oke.. Maar om dat nou meteen op de boeg van omkoping, belchinezen etc te gooien gaat ook ver hoor.
Hou de eer aan jezelf als club zijnde :).

Als jij niet wilt inzien dat daar dubieuze dingen zijn gebeurd kan ik niets helpen, elk weldenkend mens (behalve jij dus blijkbaar) ziet dat zo'n opzichtige knipoog en duim en dat opzichtige inhouden van die keeper bij die 4e (?) goal vrij dubieus is en niet volledig zuivere koek is. Uiteraard, tot het tegendeel bewezen is, is er geen sprake van omkoping, daar heb je gelijk in, maar nogmaals, ontkennen dat dit dubieus was, dan heb je een plaat voor je kop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:14 

Hardtraxx Addict

Het enige is dat het feit dat ajax uit de CL ligt, compleet op het "feit" wordt gegooid dat Zagreb omgekocht is.

Dat je tegen dingen in gaat kan ik me voorstellen, maar toen wij met 1-0 van NEC verloren werd er toch ook niet in alle kranten geschreven dat het omgekocht was of belchinezen etc.
Kan me ook niet voorstellen dat Feyenoord toen om een onderzoek heeft verzocht bij de KNVB.
Dan gaat dit over stukken meer geld, maar het principe is nog steeds hetzelfde. Omgekochte grensrechter dit dat...

Mensen trekken te snel conclusies, zonder dat ze daar een gegronde reden voor hebben. En het ergste is dat wanneer zoiets in de media komt, kuddevolk Nederland dat nog gaat geloven ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:19 

Artiest

Gast, check gewoon hoe de spelers en keeper van Zagreb doen... je hebt slecht spelen en je hebt niet spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

Nee, dit is heel wat anders, hier werden geen fouten gemaakt door de scheids of grens, maar hier waren sommige spelers zelf die verdachte dingen deden. Je hebt dat toch gezien.......................
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:24 

Hardtraxx Addict

Heb het allemaal gezien..

Grensrechter vlag 2x ten onrechte >>> omgekocht
Zagreb speelt belabberd >>> omgekocht
Verdediger geeft een knipoogje >>> omgekocht (ja heb zelfs die foto gezien dat hij het gokkantoor uitloopt)
Dalijk ga je me nog vertellen dat Johan Cruijff geld krijgt voor de pleuris bende die er nu bij ajax is xd .

Ik zeg niet dat er geen verdachte dingen zijn gebeurd, maar om alles over die boeg te gaan gooien, wat nu wel veelal wordt gedaan, slaat gewoon compleet nergens op.
Je wil zeggen dat als ajax niet met 3-0, maar bijv 3-2 had verloren, Lyon er nog gewoon even een stuk of 3 meer gemaakt zou hebben..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:26 

Hardtraxx Veteran

Dat grensrechter omgekocht bij Ajax was meer als grapje/troll bedoeld van mijn kant en er waren gewoon dingen die dubieus waren, maar jij begrijpt blijkbaar het woord dubieus niet ofzo, of je bent Feyenoorder oid, ik heb geen idee wat je probleem is, maar je wilt het gewoon niet begrijpen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:38 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
of je bent Feyenoorder oid
>.< Dat heeft er niks mee te maken hoor. Maar ben idd voor Feyenoord, ja.

Ik snap het wel hoor, dat zei ik toch al. Maar ik vind het gewoon raar dat zelfs ajax aandringt op een onderzoek naar de gebeurtenissen in Zagreb.
Ajax had het zelf in de hand en dat is alles waar ze op moeten/hadden moeten focussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Ajax had het zelf in de hand en dat is alles waar ze op moeten/hadden moeten focussen.

Haha wat een grap

Zelf in de hand? 2 goals afgekeurd >.< hoe moet je dan winnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
El Mare schreef:
of je bent Feyenoorder oid
>.< Dat heeft er niks mee te maken hoor. Maar ben idd voor Feyenoord, ja.

Ik snap het wel hoor, dat zei ik toch al. Maar ik vind het gewoon raar dat zelfs ajax aandringt op een onderzoek naar de gebeurtenissen in Zagreb.

Ja, dat over Feyenoord was ook meer een troll dan dat ik het serieus meende. En ja nogmaals, Ajax heeft dit zeker aan zichzelf te wijten, met de kennis van nu en eigenlijk ook de kennis die we al hadden, weet je gewoon dat Ajax het tegen Lyon 2 keer heeft laten liggen, thuis kon gewonnen worden, uit kon gewonnen worden, beide niet gedaan, ja dat is cruciaal geweest. Heb je allemaal gelijk in en dat hebben ze bij Ajax zelf ook gezegd.
Alleen nu komt het, gisteren 2 goals onterecht afgekeurd, Zagreb dat een zeer dubieuze wedstrijd speelt. Dan snap ik de terechte frustratie en snap ik dat Ajax een onderzoek van de UEFA wil en ik denk zelfs dat de UEFA verplicht is dit te onderzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:53 

Hardtraxx Addict

Aan de ene kant heeft Ajax het aan zichzelf te danken, want vooral waren ze over alle wedstrijden gezien gewoon veel beter qua spel dan Lyon. Echter is het wel zeer misselijk om nu ineens te zeggen dat Ajax het aan zichzelf te danken heeft na (vermoedelijk) heel misselijk spelen bij beiden wedstrijden.

Die twee afgekeurde goals lijkt me duidelijk. Wat ik me nu wel afvraag, waarom kan Dynamo de eerste helft wel maar 1 goal tegenkrijgen? En ja, ze hebben het grootste deel met elf man gespeeld maar ook een aardig deel met 10 man dus dat zou niks mogen uitmaken. Lijkt me sowieso dat er iets aan de hand is, dat knipoogje en hoe die keeper duikt bij een aantal goals: onverstelbaar. Wil niet meteen de suggestie wekken dat het omkoping is maar dat lijkt me nu toch vrij dicht in de buurt komen.. Aangezien het waarschijnlijk een franse commissie is die dit gaat onderzoeken weet ik het resultaat al.

Achja, we moeten nu verder. De UEFA kennende gaat er toch niks gebeuren en zelf kunnen we er ook niks aan veranderen, dan de EL maar winnen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:

Verdediger geeft een knipoogje >>> omgekocht (ja heb zelfs die foto gezien dat hij het gokkantoor uitloopt)

Dit is de enige die een beetje logisch klinkt :P Elke grensrechter maakt wel eens een fout, en dit waren puur randgevalletjes. Zagreb heeft 0 punten, zegt ook wel wat. Het lijkt me ook wel sterk dat de chineesjes elke speler van Zagreb hebben omgekocht. Laat staan dat die ene die knipoogt wel omgekocht is... Dan nog vind ik dat er te veel commotie rond ontstaat. Ajax had zichzelf kunnen en moeten plaatsen tijdens hun eigen wedstrijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Die Franse organisatie moet objectief zijn, deze organisatie zoekt alles uit wat met omkoping te maken heeft, die hebben ook aan het licht weten de brengen hoe het gokschandaal in Italië tot stand is gekomen en ook het gokschandaal waar Dinamo zelf al een paar keer in is genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:58 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Die Franse organisatie moet objectief zijn, deze organisatie zoekt alles uit wat met omkoping te maken heeft, die hebben ook aan het licht weten de brengen hoe het gokschandaal in Italië tot stand is gekomen en ook het gokschandaal waar Dinamo zelf al een paar keer in is genoemd.

Laat al de dingen die ze nu aangetoond hebben allemaal buiten hun eigen land (Frankrijk) vallen, met de gedachte dat Lyon uit Frankrijk kom.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:58 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Dream Chaser schreef:

Dit is de enige die een beetje logisch klinkt :P Elke grensrechter maakt wel eens een fout, en dit waren puur randgevalletjes. Zagreb heeft 0 punten, zegt ook wel wat. Het lijkt me ook wel sterk dat de chineesjes elke speler van Zagreb hebben omgekocht. Laat staan dat die ene die knipoogt wel omgekocht is... Dan nog vind ik dat er te veel commotie rond ontstaat. Ajax had zichzelf kunnen en moeten plaatsen tijdens hun eigen wedstrijden

Net alsof een knipoogje gelijk staat aan omkoping, ik vind het vergezocht allemaal :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
El Mare schreef:

Laat al de dingen die ze nu aangetoond hebben allemaal buiten hun eigen land (Frankrijk) vallen, met de gedachte dat Lyon uit Frankrijk kom.. :/

Op dit moment zie ik het probleem niet zo.

Dream Chaser schreef:
nielstil schreef:
Dream Chaser schreef:

Net alsof een knipoogje gelijk staat aan omkoping, ik vind het vergezocht allemaal :P .

Met jou in discussie gaan heeft in dit geval geen enkele zin meer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 23:06 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Op dit moment zie ik het probleem niet zo

Dat ben ik dus met je eens. Als een onderzoekscommisie wordt aangesteld kun je ervan uitgaan dat deze volkomen objectief is.
Anders zou Lyon ook kunnen stellen dat een onderzoekscommisie uit nederland zeker in het voordeel van ajax uit zal pakken.

El Mare schreef:
Met jou in discussie gaan heeft in dit geval geen enkele zin meer

Ook prima hoor, ik lees hier van de anderen ook continu dezelfde soort reacties. Dus lijkt me niet dat we het er over eens gaan worden. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 09:24 

Hardtraxx Veteran

Snap echt niet dat mensen nog twijfelen. :/
Dinamo staat met 10 man voor... Opeens binnen een half uur spelen 1-7.
Lyon maakt amper goals in de CL en nu opeens 7...
Verdedigers die inhouden / wegstappen
Keeper die een beetje slap duikt en nep boos is
Lyon die niet eens juicht bij de laatste goals
Na de 1-7 opeens rustig uitspelen. Als je er echt voor gaat speel je tot de laatste minuut door.
Enz..... Maarja helaas, zo'n kleine rotploeg is makkelijk omgekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 09:35 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Snap echt niet dat mensen nog twijfelen. :/
Dinamo staat met 10 man voor... Opeens binnen een half uur spelen 1-7.
Lyon maakt amper goals in de CL en nu opeens 7...
Verdedigers die inhouden / wegstappen
Keeper die een beetje slap duikt en nep boos is
Lyon die niet eens juicht bij de laatste goals
Na de 1-7 opeens rustig uitspelen. Als je er echt voor gaat speel je tot de laatste minuut door.
Enz..... Maarja helaas, zo'n kleine rotploeg is makkelijk omgekocht :)

Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje verdacht hoor, maar denk dat die grensrechter er niks mee te maken heeft, iedereen maakt fouten, en het gebeurt ook niet elke wedstrijd dat er 2 goals op randje buitenspel erin gaan, dat is gewoon toeval en gewoon de foute beslissing van de grens.
Maar Zagreb heeft idd wel heeeeel lelijk gespeeld! :/

http://ajax1.nl/archief/verlies-dinamo-zagreb-complot-tegen-trainer/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:53 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Ik vind het eigenlijk ook wel een beetje verdacht hoor, maar denk dat die grensrechter er niks mee te maken heeft, iedereen maakt fouten, en het gebeurt ook niet elke wedstrijd dat er 2 goals op randje buitenspel erin gaan, dat is gewoon toeval en gewoon de foute beslissing van de grens.

En binnen enkele minuten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 10:58 

Aan het typen...

Haha ik vond die fragmenten bij Pauw & Witteman wel vet. Als je de situatie omdraait en doet alsof Real Madrid de punten nog nodig heeft en dan de goals bekijkt van Real Madrid, lijkt het net alsof Ajax omgekocht is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 12:41 

Hardtraxx Elite

Ik ben een Lyon fan, helden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Ik heb jou sowieso al nooit serieus genomen, en met zo'n opmerking zal je dat ook niet echt helpen in andere situaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 13:36 

Hardtraxx Addict

same here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 13:59 

Artiest

Altijd een zwak gehad voor Lyon, maar neemt niet weg dat ik wel geloof dat dit doorgestoken kaart kan zijn met omkoping van hun kant.
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic