Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:39 

Bierkoning

Wat een kutavond, erger kan het gewoon niet :/ Het zou me ook niks verbazen als die kutkroaten gewoon zijn omgekocht, 6 goals in 1 helft...

Ik moet natuurlijk ook zeggen dat Ajax gewoon dramatisch speelde de tweede helft. Straalde geen enkele wilskracht oid uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:40 

Hardtraxx Elite

En wat dachten jullie van Manchester United? Die spelen nu ook in de EL!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:41 

Hardtraxx Veteran

dennis schreef:

Ja dat is ook wat idd.. Maar dat interesseert me minder dan Ajax :P . Ik geef toch de grensrechter de schuld, 2 zuivere doelpunten afkeuren op dit niveau? Snap 't gewoon niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:42 

Hardtraxx Veteran

Dit is gewoon niet te geloven, gaat helemaal nergens over. :/

Artiest

dennis schreef:

Zeg 't net ja, super ziek!
Hoewel ik persoonlijk op een of andere manier altijd een zwak heb gehad voor FC Basel (heel Zwitserland overigens)

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
dennis schreef:

Hahahahahahahahahahahahahahahaha

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:44 

Donateur

xd anaal vernederd x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:45 

Donateur

ongelovelijk wat zijn wij hard genaaid.
die 3-2 weet je nooit of die uberhaupt was gevallen of de 2-2 als je terecht 2-1 had voorgestaan...
en 1-7 zit ook een luchtje aan, met 10 man spelen en dan rustig 3 man verdedigen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

ondanks dat het sneu is voor Ajax, vond ik die shirtjes van Real er wel echt nice uitzien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:46 

Bierkoning

Lekker Ajax met z'n allen haten jongens, dat vinden jullie allemaal stoer toch? Feit is gewoon dat dit weer een dramatische dag is voor Nederlands voetbal, ik zie het al zo voor me dat de kampioen van NL nog een paar voorrondes moet spelen om uberhaupt in de CL te komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:47 

Bierkoning

Oxbow schreef:
ondanks dat het sneu is voor Ajax, vond ik die shirtjes van Real er wel echt nice uitzien. :)

Zeker, de thuisteneus ook trouwens, geen rare fratsen, less = more.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:48 

Donateur

Wat een bazig avondje. Heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:49 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

En jij noemt je eigen een hollander? Begrijp soort mensen als jou niet, en wil wel is weten waarom jij perse wilt dat ajax verliest? Is toch alleen maar goed voor het nederlands voetbal als we hadden gewonnen? Shit he.

Over de wedstrijd, wie was de Grensrechter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:50 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Hier zit dus echt wel een luchtje aan. Lyon die opeens even 7-1 wint en bij Ajax worden er heeeeel toevallig 2 doelpunten afgekeurd. Trieste kk fifa

Waren wel randgevalletjes hoor ;) Ben wel benieuwd naar Zagreb - Lyon

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Waarom kunnen Rotterdammers niet even in het belang van het Nederlandse voetbal denken? :P

VI.nl
Citaat:
Voor Ajax is onverwachts een einde gekomen aan het toernooi om de Champions League

Nou, zo onverwacht vond ik dit nou ook weer niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:51 

Artiest

katamaran schreef:
dawasiknie schreef:

Waarom kunnen Rotterdammers niet even in het belang van het Nederlandse voetbal denken? :P

Kun je niet even verder kijken dan je neus lang is :cry:

Hardtraxx Veteran

Behoorlijk bizar allemaal, jammer voor Nederland. Maar het alle bizarste is de uitschakeling van de stad Manchester. En dan vooral United! :huh:

katamaran schreef:
dawasiknie schreef:

Kijk, dat Feijenoord / PSV-fans het Ajax niet gunt is gewoon normaal. Als Ajax CL speelt krijgen ze geld. Dat geld wordt gebruikt om schulden af te lossen (Als een club die heeft) en om spelers aan te trekken om hun elftal te versterken in Europese verbanden maar ook in de Nederlandse Competitie.

Tuurlijk gunnen Ajax doorgang in de CL, maarja het is dat geld hé.... Want als ze geld hebben werkt dat in het nadeel van PSV natuurlijk.

En kom niet met de domme reactie: Als het PSV was gebeurt dan had je nu ook zo gezeten. (ja zo ken ik er wel meer, want als ik voor AZ was en het was AZ gebeurt had ik ook zo gezeten of als het VVV was dan had ik ook zo gezeten).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:52 

Niet happen op Dawisiknie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
katamaran schreef:
dawasiknie schreef:

Kun je niet even verder kijken dan je neus lang is :cry:

Haha sorry, maar er zijn er niet veel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:53 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Niet happen op Dawisiknie :P

Het was meer een mooi moment om het in de groep te gooien. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:54 

Bierkoning

Robkuh ik vind je irritant, en waarom kopieer je die hele tekst van Dawasiknie op facebook? Geen eigen mening?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:55 

Uh, vriend, die had ik op mijn facebook gezet.. ik heb bij daan niet eens op z'n facebook gekeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:55 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
katamaran schreef:
dawasiknie schreef:

Kijk, dat Feijenoord / PSV-fans het Ajax niet gunt is gewoon normaal. Als Ajax CL speelt krijgen ze geld. Dat geld wordt gebruikt om schulden af te lossen (Als een club die heeft) en om spelers aan te trekken om hun elftal te versterken in Europese verbanden maar ook in de Nederlandse Competitie.

Tuurlijk gunnen Ajax doorgang in de CL, maarja het is dat geld hé.... Want als ze geld hebben werkt dat in het nadeel van PSV natuurlijk.

En kom niet met de domme reactie: Als het PSV was gebeurt dan had je nu ook zo gezeten. (ja zo ken ik er wel meer, want als ik voor AZ was en het was AZ gebeurt had ik ook zo gezeten of als het VVV was dan had ik ook zo gezeten).

Het heeft naast geld ook nog veel meer waarde, het tilt Nederland weer een stukje op qua clubteams. Want dat ging niet zo heel denderend meer de laatste jaren.
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic