Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 18 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 hours ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ajax naar de Europa League denk ik :cry:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
1-6 :P
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
1-6
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Dit had echt niemand verwacht :surrender: Die rus schiet dr nog wel 2 in denk ik.
Last edited by mrazura on 07 Dec 2011 22:14, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
GVD sta me hier toch een partij kwaad te worden!!! :S
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
En nu gaat iedereen die portugees haten omdat hij 2 randgevalletjes van buitenspel verkeerd gezien heeft. (langs de ene kant terecht). Maar dan vergeten ze dat ze de voorbije 5 wedstrijden maar 6x gescoord hebben wat veel te weinig is
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
nielstil wrote:En nu gaat iedereen die portugees haten omdat hij 2 randgevalletjes van buitenspel verkeerd gezien heeft. (langs de ene kant terecht). Maar dan vergeten ze dat ze de voorbije 5 wedstrijden maar 6x gescoord hebben wat veel te weinig is
Ga leren een regeerakkoord te vormen binnen hetzelfde jaar dat je stemt.
Last edited by Dark Pact on 07 Dec 2011 22:16, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
nielstil wrote:En nu gaat iedereen die portugees haten omdat hij 2 randgevalletjes van buitenspel verkeerd gezien heeft. (langs de ene kant terecht). Maar dan vergeten ze dat ze de voorbije 5 wedstrijden maar 6x gescoord hebben wat veel te weinig is
2 x zo'n grote fout maken op zulk hoog niveau? Dit gaat niet om een paar 10tjes..
C
G1LL wrote:GVD sta me hier toch een partij kwaad te worden!!! :S
vind-ik-leuk
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Skedoedelefloeps wrote:
Ga leren een regeerakkoord te vormen binnen hetzelfde jaar.
Hoeveel verschillende memes ik hierbij wel niet kan plaatsen? :P En als het aan mij lag was dat akkoord er op een week. Met die Walen hier, altijd moeilijk doen.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 18 hours ago
Chris Two wrote:
G1LL wrote:GVD sta me hier toch een partij kwaad te worden!!! :S
vind-ik-leuk
HAHAH heb je nou serieus je naam veranderd :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Hahahaha 7-1
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
1-7 De bel chinezen zijn er weer!
Last edited by dennis on 07 Dec 2011 22:19, edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
1-7... zware deceptie dit, niet te bevatten. Ik kan wel janken en slopen nu.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik heb het geluid uit gezet. Wat een verschrikkelijk commentaar :x Kom we spreke af als we iemand uit portugal op hardbass zien dat we hem slopen. Gewoon om een boodschap over te brengen.
D
Artiest
last seen Apr 2019
nielstil wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
Ga leren een regeerakkoord te vormen binnen hetzelfde jaar.
Hoeveel verschillende memes ik hierbij wel niet kan plaatsen? :P En als het aan mij lag was dat akkoord er op een week. Met die Walen hier, altijd moeilijk doen.
Ja gast hoeveel memes kan ik bij jou wel niet plaatsen :lol: Met je nutteloze opmerking. Over te weinig scoren, 2 fouten die miljoenen kosten he, miljoenen.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Gewoon al die mensen op het veld kapot schoppen, frustraties er lekker uit trappen. xd
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Skedoedelefloeps wrote:Ja gast hoeveel memes kan ik bij jou wel niet plaatsen :lol: Met je nutteloze opmerking. Over te weinig scoren, 2 fouten die miljoenen kosten he, miljoenen.
Vind je je eigen reactie nu niet triest :huh: Ik zeg gewoon dat ajax dit ook aan zichzelf kan wijten. Moet je niet persoonlijk gaan worden :') Reageer je lekker thuis af op je kat ofzo
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
Je verwijt Ajax te weinig te scoren.

Onzin, er worden er te weinig toegekend.
D
Artiest
last seen Apr 2019
nielstil wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Ja gast hoeveel memes kan ik bij jou wel niet plaatsen :lol: Met je nutteloze opmerking. Over te weinig scoren, 2 fouten die miljoenen kosten he, miljoenen.
Vind je je eigen reactie nu niet triest :huh: Ik zeg gewoon dat ajax dit ook aan zichzelf kan wijten. Moet je niet persoonlijk gaan worden :') Reageer je lekker thuis af op je kat ofzo
Ja super triest... ik ben idd hartstikke persoonlijk, speel idd ook echt op jou. :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2014
En ook nog eens 0-3
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Aaaaaaand it's gone! :P
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2018
Skedoedelefloeps wrote:
nielstil wrote:
Ja super triest... ik ben idd hartstikke persoonlijk, speel idd ook echt op jou. :thumbup:
:huh:

Anders was het 2 - 3 geweest tegen de B-ploeg van madrid. Ik zeg niet dat ze overwinteren in de CL niet hebben verdient, maar het kon voorkomen worden door hen zelf
D
Artiest
last seen Apr 2019
Wat wil je nu dat ik zeg? Ohja.. idd je hebt gelijk :lol:
Ik zie het licht xd
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Jezus Ajax, hoeveel pech kun je hebben.. echt TE ziek dit.. :cry: