Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 198  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Ajax naar de Europa League denk ik :cry:

Hardtraxx Crew

1-6 :P

Hardtraxx Elite

1-6
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

Dit had echt niemand verwacht :surrender: Die rus schiet dr nog wel 2 in denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

GVD sta me hier toch een partij kwaad te worden!!! :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

En nu gaat iedereen die portugees haten omdat hij 2 randgevalletjes van buitenspel verkeerd gezien heeft. (langs de ene kant terecht). Maar dan vergeten ze dat ze de voorbije 5 wedstrijden maar 6x gescoord hebben wat veel te weinig is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:15 

Artiest

nielstil schreef:
En nu gaat iedereen die portugees haten omdat hij 2 randgevalletjes van buitenspel verkeerd gezien heeft. (langs de ene kant terecht). Maar dan vergeten ze dat ze de voorbije 5 wedstrijden maar 6x gescoord hebben wat veel te weinig is

Ga leren een regeerakkoord te vormen binnen hetzelfde jaar dat je stemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:16 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

2 x zo'n grote fout maken op zulk hoog niveau? Dit gaat niet om een paar 10tjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:16 

G1LL schreef:

vind-ik-leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
nielstil schreef:

Ga leren een regeerakkoord te vormen binnen hetzelfde jaar.

Hoeveel verschillende memes ik hierbij wel niet kan plaatsen? :P En als het aan mij lag was dat akkoord er op een week. Met die Walen hier, altijd moeilijk doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:18 

Hardtraxx Crew

Chris Two schreef:
G1LL schreef:

vind-ik-leuk

HAHAH heb je nou serieus je naam veranderd :P

Hardtraxx Veteran

Hahahaha 7-1

Hardtraxx Elite

1-7 De bel chinezen zijn er weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:19 

Hardtraxx Addict

1-7... zware deceptie dit, niet te bevatten. Ik kan wel janken en slopen nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:19 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het geluid uit gezet. Wat een verschrikkelijk commentaar :x Kom we spreke af als we iemand uit portugal op hardbass zien dat we hem slopen. Gewoon om een boodschap over te brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:21 

Artiest

nielstil schreef:
nielstil schreef:

Ga leren een regeerakkoord te vormen binnen hetzelfde jaar.

Hoeveel verschillende memes ik hierbij wel niet kan plaatsen? :P En als het aan mij lag was dat akkoord er op een week. Met die Walen hier, altijd moeilijk doen.

Ja gast hoeveel memes kan ik bij jou wel niet plaatsen :lol: Met je nutteloze opmerking. Over te weinig scoren, 2 fouten die miljoenen kosten he, miljoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:24 

Artiest

Gewoon al die mensen op het veld kapot schoppen, frustraties er lekker uit trappen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:24 

Hardtraxx Veteran

Ja gast hoeveel memes kan ik bij jou wel niet plaatsen :lol: Met je nutteloze opmerking. Over te weinig scoren, 2 fouten die miljoenen kosten he, miljoenen.

Vind je je eigen reactie nu niet triest :huh: Ik zeg gewoon dat ajax dit ook aan zichzelf kan wijten. Moet je niet persoonlijk gaan worden :') Reageer je lekker thuis af op je kat ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:31 

Hardtraxx Addict

Je verwijt Ajax te weinig te scoren.

Onzin, er worden er te weinig toegekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:31 

Artiest

nielstil schreef:

Vind je je eigen reactie nu niet triest :huh: Ik zeg gewoon dat ajax dit ook aan zichzelf kan wijten. Moet je niet persoonlijk gaan worden :') Reageer je lekker thuis af op je kat ofzo

Ja super triest... ik ben idd hartstikke persoonlijk, speel idd ook echt op jou. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:33 

Hardtraxx Elite

En ook nog eens 0-3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:34 

Artiest

Aaaaaaand it's gone! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:

Ja super triest... ik ben idd hartstikke persoonlijk, speel idd ook echt op jou. :thumbup:

:huh:

Anders was het 2 - 3 geweest tegen de B-ploeg van madrid. Ik zeg niet dat ze overwinteren in de CL niet hebben verdient, maar het kon voorkomen worden door hen zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:36 

Artiest

Wat wil je nu dat ik zeg? Ohja.. idd je hebt gelijk :lol:
Ik zie het licht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

Jezus Ajax, hoeveel pech kun je hebben.. echt TE ziek dit.. :cry:
Vorige  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 198  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic