NuchterJEFSKIII wrote:Daveytl met zijn yolo-sign, wat een foto![]()
Gewoon nuchter ofzo
Toen had ik al wel een biertje of 15 en paar shotjes achter de kiezen denk ik.
Maar wel een prachtige foto inderdaad.
Gewoon nuchter ofzo
Gewoon nuchter ofzo
Hoef je niet gelijk te beginnen met schreeuwen hoorJEFSKIII wrote:Dat nuchter was sarcastisch mister dubbelpost
Heb ik gister wel gemoeten, en hoe. We moesten met de complete harmonie met de optocht meelopen. We gingenn als mozart, vreselijk pak met broek. witte sokken en witte handschoenen. Van die dingetjes wat ik niet kan uitleggen om je schoen. zwarte wenkbrouwen en een dikke sproet op je gezicht. En als klap op de vuurpijl een witte pruik.JEFSKIII wrote:Hihihihihi![]()
Volgend jaar denk ik pas echt carnaval voor mij, dan zorg ik dat ik niet hoef te werken, en dan gewoon trainingspak van Arsenal/Dortmund en een pet op, geen voorstander van al die schmink en tierlantijn
Is best leuk hoorJEFSKIII wrote:Als ik ergens een hekel aan heb is het een optocht, beetje in de kou staan, mehhhhh
Daarom was ik ook verkleed als aap.En-er-gy wrote:malloten. carnaval is voor apen.
Shame on you! Paar km verder moet je zijnChukkels wrote:Oeteldonk![]()
![]()
Project 141 wrote:Carnaval zit er ook weer op voor mij! 2 dagen in Eindhoven geweest en nog 1 in tilburg, prima vermaaktHad het idee dat er dit jaar relatief meer normale muziek gedraaid werd dan vorige jaren, sowieso was er nu niet echt een enkele carnavalshit die je overal hoorde.
Someren !!!11!!!urbandesigner wrote:Jezus... Hele leuke carnaval gehad, nu blijf ik maar lekker in bed liggen!