Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Houdie ho!

Carnaval breekt weer los naja voor de meeste van ons. :P Gaat er een van jullie nog lekker carnavallen? Voor mij is het gewoon een slap excuus om een heerlijk ijs koud biertje te drinken, naja dat is elke zaterdag wel zo het idee maar dit keer in een raar pakkie. Ik denk dat ik maar weer net zoals vorig jaar en het jaar daar voor en daar voor enz. mijn leger broek uit de kast pak een groen shirtje en bandana op me kop plak en twee leger strepen op me smoel smeer. :thumbsup:

Om even in de stemming te komen van dit zuip festijn :beer: poste Frontliner gisteren een Carnavals hit, niet door hem gemaakt maar hij zag het als een leuk grapje! ^^



Alvast een goed carnaval voor ieder van jullie die het gaat vieren en zorg er voor dat de wc spuug vrij blijft en schoon. :P

Gegroet jongens! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja en dan dit erbij zetten:
Citaat:
I spent hours creating the best hardstyle track of 2012, weeks on finetuning, weeks on just a kick.. And then someone makes this out of it.. Now what xD?

Wat een eigendunk.. bah (ookal is die wel hoog in de charts gekomen, dan nog ga je dat niet zelf zeggen vind ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan het origineel -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wow vette plaat man.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 01:35 
 

Morgen kunnen we weer!

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bazenavond gister. Vandaag weer om een uurtje of 12 indrinken en rond 14.00 richting Groenlo om weer lekker idioot te doen met mn vrienden :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 10:56 
 

Vrijdag Lost In Dreams gehad in een kroeg in Helmond, geslaagd feestje meerendeels was in gewone kleding, zelf heb ik me maar erbij neer gelegd geen Carnaval te gaan vieren, geen zin in.
En maandag en dinsdag gewoon om 5:00 het wekkertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanmiddag hier meedoen aan de optocht. Enige wat ik ga doen met carnaval :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Motto voor deze dag: fris drinken is verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:10 
 

Mix drank is dus winnen Davey?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:11 
 
Hardtraxx Addict

Eergister in Best geweest, gisteren in Beers, vandaag weer naar Best, morgen naar Mindset Outdoor in Gessel en daarna naar Rooi, en dinsdag afsluiten in hilverhood :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nog geen carnaval kunnen vieren omdat ik ziek ben :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:15 
 

Nijidik schreef:
Eergister in Best geweest, gisteren in Beers, vandaag weer naar Best, morgen naar Mindset Outdoor in Gessel en daarna naar Rooi, en dinsdag afsluiten in hilverhood :cool:


Waar in Best woon je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Eergister in Best geweest, gisteren in Beers, vandaag weer naar Best, morgen naar Mindset Outdoor in Gessel en daarna naar Rooi, en dinsdag afsluiten in hilverhood :cool:

poh gemiddelde leeftijd lag laag man bij de vugts in beers. echt 14 ofzo gok ik :P mja had toch genoeg gezopen om me er niks van aan te trekken. wat is je naam? aangezien je in best woont ken ik je misschien wel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Mix drank is dus winnen Davey?

Tuurlijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:30 
 

Daveytl schreef:
JEFSKIII schreef:
Mix drank is dus winnen Davey?

Tuurlijk :cool:


Baco's, Curacao Up, Cococola, Het Rose Goud :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga zelf aan de pils en aan een schnapsriem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:32 
 

Daveytl schreef:
Ik ga zelf aan de pils en aan een schnapsriem.


Pils :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Daveytl schreef:
Ik ga zelf aan de pils en aan een schnapsriem.


Pils :sick:

Ik weet dat je het niks vindt :P
Maar wordt dus een lekker duur dagje voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 13:41 
 

Dat was het vrijdag al met Lost In Dreams :P

Gister en vandaag niks gedaan met carnaval, dus doe er niks aan.
Morgen en dinsdag gewoon om 5:00 eruit om te werken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 14:13 
 
Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
Nijidik schreef:
Eergister in Best geweest, gisteren in Beers, vandaag weer naar Best, morgen naar Mindset Outdoor in Gessel en daarna naar Rooi, en dinsdag afsluiten in hilverhood :cool:

poh gemiddelde leeftijd lag laag man bij de vugts in beers. echt 14 ofzo gok ik :P mja had toch genoeg gezopen om me er niks van aan te trekken. wat is je naam? aangezien je in best woont ken ik je misschien wel....


Jaa Beers was echt een kinderfeestje, van die meisjes die ontgroend willen worden en al... Geen problemen mee haha :P

Bas de Kruijf, die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waar ik woon wordt er geen carnaval gevierd, maar ik had vrijdagavond het geniale idee om gewoon een hotel te boeken in Brabant en het toch een keer te vieren. Dus samen met een maat gelijk een kostuum gehaald en naar Breda gereden om daar carnaval te vieren en ik heb er geen seconde spijt van gehad, was geniaal! Volgende dag de wekker om half 10 gezet omdat ik wel gewoon moest voetballen in m'n eigen dorp en nog een eind terug moest rijden, maar dat ging allemaal verrassend goed haha. Maar volgend jaar toch wel een heel weekend denk ik. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Waar ik woon wordt er geen carnaval gevierd, maar ik had vrijdagavond het geniale idee om gewoon een hotel te boeken in Brabant en het toch een keer te vieren. Dus samen met een maat gelijk een kostuum gehaald en naar Breda gereden om daar carnaval te vieren en ik heb er geen seconde spijt van gehad, was geniaal! Volgende dag de wekker om half 10 gezet omdat ik wel gewoon moest voetballen in m'n eigen dorp en nog een eind terug moest rijden, maar dat ging allemaal verrassend goed haha. Maar volgend jaar toch wel een heel weekend denk ik. :D

Volgend jaar naar Groesbeek :P

Slaon, ruuzie-jen en zuup'n
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:33 
 

En dan ren jij het hardst weg zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:34 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
En dan ren jij het hardst weg zeker

nee jonguh. Jij neemt ook alles serieus.
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic