Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 16:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo heerlijk om te lezen dat bijna iedereen van jullie lekker aan het bier zit! Ik heb gisteren ook weer een goede avond gehad. Eens kijken of ik vanavond nog een poging waag ;p ik wil zelf wel maar sommige maten van mij hadden een iets mindere avond. :sick: Maar goed hopelijk weerhoud ze dat niet! :) En wat betreft de carnavals hit, ik heb er goed om kunnen lachen. En het eigendunk van Frontliner valt weer is niet te missen. -.- Ik hoorde gisteren toevallig ook een carnavals remake van; Year of summer. Ik zoek hem eens eventjes op! :innocent:

Heren ik zou zeggen laat het vat vanavond weer los mogen gaan, en we zuupen tot we kruupen. :beer: Goede middag / avond toegewenst jongens! :) En oja, ik ben zeer zekers benieuwd naar jullie verhalen van vanavond. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben benieuwd hoe je die naam hebt bedacht die op je ava staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:27 
 

FabienNieto schreef:
Zo heerlijk om te lezen dat bijna iedereen van jullie lekker aan het bier zit! Ik heb gisteren ook weer een goede avond gehad. Eens kijken of ik vanavond nog een poging waag ;p ik wil zelf wel maar sommige maten van mij hadden een iets mindere avond. :sick: Maar goed hopelijk weerhoud ze dat niet! :) En wat betreft de carnavals hit, ik heb er goed om kunnen lachen. En het eigendunk van Frontliner valt weer is niet te missen. -.- Ik hoorde gisteren toevallig ook een carnavals remake van; Year of summer. Ik zoek hem eens eventjes op! :innocent:

Heren ik zou zeggen laat het vat vanavond weer los mogen gaan, en we zuupen tot we kruupen. :beer: Goede middag / avond toegewenst jongens! :) En oja, ik ben zeer zekers benieuwd naar jullie verhalen van vanavond. :thumbsup:


Als je het maar laat hem hier te posten, daar zitten wij allen niet op te wachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op naar Eindhoven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 18:05 
 
Hardtraxx Veteran

Gisteravond in Breda geweest, was top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gehe, ik zou het jullie besparen! ;p Hoe ik aan de naam Basslinerz kwam, nou zoals sommige weten heeft Frontliner zo wat een dierentuin in zijn nuis en hij heeft ook een paard die; Bassliner heeft. Ik ben erg fan hardstyle namen die de letter 'Z' bevatten. En omdat ik samen met mij broer werk heb ik van Bassliner een meervoud gemaakt; dus Basslinerz. :D

Waar gaan jullie vanavond allemaal heen? Ik ga denk ik toch maar denk ik vanavond weer naar Groesbeek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke wat origineel :thumbup: veel plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Haha dank je wel! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke optocht hier gehad in Horst :D
Nu klaar met de carnaval
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nijidik schreef:
Jaa Beers was echt een kinderfeestje, van die meisjes die ontgroend willen worden en al... Geen problemen mee haha :P

Had je je pedo-pas wel bij je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer geslaagde optocht gehad vandaag :D na al de problemen met opstellen en lekkende bradstof toch een super dag gehad.

Het resultaat van een half jaar werk:

Afbeelding

En de carnavalhit van dit jaar vind ik toch wel "jij bent veel te jong voor mij". ^^

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

carnavalshiD ?? wagentje ziet er leuk uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
carnavalshiD ?? wagentje ziet er leuk uit

Foutje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords en Spoontech op onze carnavalswagen is gewoon puur genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 21:06 
 

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
En de carnavalhit van dit jaar vind ik toch wel "jij bent veel te jong voor mij". ^^


sowieso dat deze beter is
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 21:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik maak me ook weer klaar voor een avond stsppen! Heb er zin in, ben vaak te vinden in de kleine Hardstyle area. Ik zeg niet dat ik een talent ben achter de draaitafels maar soms jeukt het wel om aan te moeten horen en zien hoe sommige jongens hun set zo wat 'verkrachten'. Zo af en toe heb ik dat ook daar. :P

Prachtige carnavals wagen! Vind ze altijd erg mooi omte zien. :)

En dan heb ik voor julli nog 1 ding het heeft niet te maken met carnaval er ik luister regelmatig zijn covers maar nu kwam ik toch weer zo'n mooie piano cover van hem tegen; een cover van het nummer; Wildstylez - Soundstorm

http://m.youtube.com/watch?v=E9R_vrW5H14&feature=relmfu

Enjoy people. En een fijne avond. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag in Breda geweest en zaterdag XXlerator Carnaval. Was mijn carnaval-ontmaagding en dat is echt prima bevallen! Merkte vrijdag wel dat ik een hoop drank nodig had wilde ik me echt compleet vermaken, want vond de muziek zwaar kut (op Lose My Mind en Year Of Summer na natuurlijk :love:) en heel veel sfeer zat er ook niet in het volk. Zaterdag was dit een heel ander verhaal, geweldig feest en sowieso de beste keer matrixx voor mij tot nu toe. Wat een sfeer. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 14:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Welke muziek werd er vrijdag eigenlijk zoal gedraaid, het is me niet echt bijgebleven. Zal wel van die apres ski muziek geweest zijn of niet? :P Heb daar geen problemen mee haha, beetje bier drinken en kut roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was weer gruwelijk baas :loving:
*Lang verhaal incoming*

Bij mij thuis begonnen met aantal biertjes en stuk of 5 schnaps. Toen naar Groenlo gereden om daar eerst in een rustig kroegje munten te halen en een at-wedstrijdje te doen met 3 bier.
Vervolgens naar de discotheek gegaan waar het al gruwelijk druk was. Wat een kinderfeest xd Allemaal 14 tot 20, en dan vooral veel mensen van 14 tot 16.
Dus toen maar naar een ander kroegje gegaan waar het ook pauperdruk was. Meisje gezoend en met inmiddels al zo'n 15 bier achter de kiezen gingen we daar weer weg met de vrienden.

Paar vrienden van ons waren wat later, dus die zouden we in de discotheek weer meeten. Janus (een maat) had een drinkglas in de vorm van een dildo meegenomen, dus dat werd kloten. Op random meisjes afstappen en dan zeggen dat je een mooi cadeautje voor ze hebt en dat soort gekkigheid :lol:
Op een gegeven moment dat ding nog tussen de rits gedaan, en vervolgens dat ding tegen mensen aandrukken :lol: Die verbaasde blikken zijn priceless.
Toen weer dat ene meisje tegengekomen die ik al gezoend had, nog ff een keer gedaan dus.
Meisje die ik vrijdag al gezoend had was er ook weer, dus die ook nog gezoend :P

Schade van de dag: €80,00
Foto van de dag:
Afbeelding

GVD wat een dag :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaterdag in Eindhoven geweest, voor het eerst dat ik carnaval ging vieren. We waren er pas vrij laat, omdat twee maten eerst nog een ander feest hadden. Na een gezellige treinreis waar al het een en ander werd geouwehoerd met andere carnavalsgangers kwamen we rond half elf aan in Eindhoven. Wat er voor de rest gebeurd is ik heb geen idee alleen hier en daar kan ik me nog een paar flarden herinneren, voor de rest is het 1 zwart gat. :beer:

Wat ik me wel weer herinner is een hoop gedoe bij het station. Eerst was het station gesloten, dus moesten we buiten wachten. Toen ging er een deur open waarna iedereen naar binnen liep. Vervolgens kwam er een hele zooi politie om iedereen die op het station was naar buiten te werken en in de kou te zetten. :thumbdown: Volgend jaar toch maar een hotel of iets dergelijks boeken, voor de rest was het wel geslaagd. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik het zo lees komt het toch goed overeen met een lekker weekend de stad in hier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Als ik het zo lees komt het toch goed overeen met een lekker weekend de stad in hier...

Het is ook gewoon weinig anders dan gewoon uitgaan, verschil is dat nu iedereen verkleed is en dat het 24 uur per dag door gaat :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Naast dat ik vanmorgen wakker werd en realiseerde dat ik weer eens verdomd veel geld had uitgegeven had ik een prima avond! Ik en een maat begonnen met een flesje vodka en een paar aandere maten gingen aan de raz. :P

Daarna heeft mijn broer ons weg gebracht en stond ik met mijn dronke kop voor de bewaker die mij vertelden dat ik nog maar even een rondje moest lopen omdat hij mij te dronken vond. :thumbdown: Maar goed uit eindelijk ben ik toch binnen waar mijn eerste haat moment al begon. Ik een rij van ongeveer 30 'Wanna be players en meisjes waar ik als vader niet trots op zou zijn' verloor ik al de helft van mijn geld, maar goed dat liet ik mijn avond niet verpesten. Na wat bier achter de kiezen begon ik de feest sfeer weer wat op te pakken, nadat er een prachtig meisje voorbij kwam lopen die ik al bijna een jaar niet meer had gezien kon ik het niet laten om een poging te wagen. En tot mijn verbaasing pakte dit ook nog eens goed uit! Maar goed na even wat gestapt te hebben op de mooiste génre van de hele wereld ging de avond redelijk snel voor bij. :P

Toen was het weer tijd om naar huis te gaan en ben ik heerlijk in mijn bed gaan liggen.

Foto van de avond voor mij; True Bromance :p

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
teupie schreef:
Als ik het zo lees komt het toch goed overeen met een lekker weekend de stad in hier...

Het is ook gewoon weinig anders dan gewoon uitgaan, verschil is dat nu iedereen verkleed is en dat het 24 uur per dag door gaat :beer:


Ja, maar van sommige hoor je zulke uitmuntende verhalen etc. Zal wel iets zijn van 'je moet er een x bij zijn'

beetje meisjes regelelen en geld uitgeven doe ik hier ook al genoeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2013 19:28 
 

Daveytl met zijn yolo-sign, wat een foto :lol: xd
Gewoon nuchter ofzo
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic