Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 15:38 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
Ik laat het liever aan de o zo gezellige Brabanders en ander gespuis onder de rivieren over. Die zijn daar toch veel beter in.

Dat masker van je avatar zou een uitstekend kostuum zijn Dakpan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
Carnaval moet je gewoon eenmaal meemaken, Pik

Ookal heb ik er dit jaar niet aan gedaan, vorig en volgend jaar wel ^^


Vorig en volgend jaar wel. :thumbsup:


---
Ik heb niks met carnaval. Als ik een keer ga, dan ga ik als Ajacied verkleed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 19:02 
 

Lenny schreef:
JEFSKIII schreef:
Carnaval moet je gewoon eenmaal meemaken, Pik

Ookal heb ik er dit jaar niet aan gedaan, vorig en volgend jaar wel ^^


Vorig en volgend jaar wel. :thumbsup:


---
Ik heb niks met carnaval. Als ik een keer ga, dan ga ik als Ajacied verkleed.



Hahahaha ja dat is wel een origineel. Echte Ajacieden zijn er immers maar weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 23:20 
 

Wat heeft het met Ajax te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 15:28 
 
Hardtraxxer

Ook ik heb carnaval weer overleefd. Weer 5 super dagen gehad en weer veel belachelijke dingen meegemaakt.
Op woensdagavond de aftrap met de carnvalsborrel op van mijn werk. Toen op vrijdag pas echt begonnen tot en met dinsdag. Helaas moest ik zaterdagmiddag en zondagochtend nog werken maar dat mocht de pret niet drukken. Dit jaar voor eerst lid van een carnavalsvereniging waar ik geen een minuut spijt van heb gehad. Alle dagen in Best geweest en heb me daar prima vermaakt. Kan nu al niet wachten tot volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Ook ik heb carnaval weer overleefd. Weer 5 super dagen gehad en weer veel belachelijke dingen meegemaakt.
Op woensdagavond de aftrap met de carnvalsborrel op van mijn werk. Toen op vrijdag pas echt begonnen tot en met dinsdag. Helaas moest ik zaterdagmiddag en zondagochtend nog werken maar dat mocht de pret niet drukken. Dit jaar voor eerst lid van een carnavalsvereniging waar ik geen een minuut spijt van heb gehad. Alle dagen in Best geweest en heb me daar prima vermaakt. Kan nu al niet wachten tot volgend jaar.


Zo net uit de coma ontwaakt? :P Ik kan ook niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 15:50 
 
Hardtraxxer

FabienNieto schreef:
Henkiev112 schreef:
Ook ik heb carnaval weer overleefd. Weer 5 super dagen gehad en weer veel belachelijke dingen meegemaakt.
Op woensdagavond de aftrap met de carnvalsborrel op van mijn werk. Toen op vrijdag pas echt begonnen tot en met dinsdag. Helaas moest ik zaterdagmiddag en zondagochtend nog werken maar dat mocht de pret niet drukken. Dit jaar voor eerst lid van een carnavalsvereniging waar ik geen een minuut spijt van heb gehad. Alle dagen in Best geweest en heb me daar prima vermaakt. Kan nu al niet wachten tot volgend jaar.


Zo net uit de coma ontwaakt? :P Ik kan ook niet wachten!

Nee dat niet maar ik heb de afgelopen dagen gewoon druk gehad. En gister onze carnaval nog in stijl afgesloten. Dus zodoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2013 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook een geweldige carnaval gehad, 2 van de 4 avonden Hardstyle gehoord dus dat was erg leuk (Hakkuhgat, en hier in de bora 2 uur B-Front op dinsdag) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 15:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
RobertV schreef:
Nijidik schreef:
Eergister in Best geweest, gisteren in Beers, vandaag weer naar Best, morgen naar Mindset Outdoor in Gessel en daarna naar Rooi, en dinsdag afsluiten in hilverhood :cool:

poh gemiddelde leeftijd lag laag man bij de vugts in beers. echt 14 ofzo gok ik :P mja had toch genoeg gezopen om me er niks van aan te trekken. wat is je naam? aangezien je in best woont ken ik je misschien wel....


Jaa Beers was echt een kinderfeestje, van die meisjes die ontgroend willen worden en al... Geen problemen mee haha :P

Bas de Kruijf, die van jou?

Oh beetje late reactie maar goed. Jij zit ook op het heerbeeck of niet? ik zit iig in havo 5 op het heerbeeck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2013 19:59 
 
Hardtraxx Addict

Ja klopt, VWO5 :)

Had je opgezocht op Facebook, ik herken je wel haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 13:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Gast, even een 7 jaar oud topic naar voren toveren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Fuzzylogic schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Gast, even een 7 jaar oud topic naar voren toveren xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 13:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hahaha tering. Maar wel eens.

Nog mensen vrijdag in Breda of zaterdag/zondag in Den Bosch te vinden? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 13:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hahaha tering. Maar wel eens.

Nog mensen vrijdag in Breda of zaterdag/zondag in Den Bosch te vinden? :beer:


Vrijdag in Breda :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Pommer schreef:
Hahaha tering. Maar wel eens.

Nog mensen vrijdag in Breda of zaterdag/zondag in Den Bosch te vinden? :beer:


Vrijdag in Breda :)

Nice, nog tips om heen te gaan? Ben er wel een aantal keer gewoon wezen stappen maar nog nooit tijdens Carnaval. Je hebt ook 1 kroeg waar ze altijd de hele avond hardstyle draaien (ben de naam ff kwijt), maar is dat met Carnaval ook zo?

Overigens een grote kans dat de legend TimothyB aan m'n zijde loopt :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Overigens een grote kans dat de legend TimothyB aan m'n zijde loopt :love:

Dus jij gaat verkleed als landheer uit de zuidelijke Verenigde Staten van omstreeks midden 19e eeuw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 15:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Pommer schreef:
Overigens een grote kans dat de legend TimothyB aan m'n zijde loopt :love:

Dus jij gaat verkleed als landheer uit de zuidelijke Verenigde Staten van omstreeks midden 19e eeuw?

Jij snapt hem. Wel verdomd lastig om een goeie bijpassende zweep te vinden op het internet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah ik heb dr ook zin in he, misschien vrijdag nog een last minut bezoek aan breda, zaterdag vooral tilburg, en zondag weer terug naar breda. In principe maandag wel weer gewoon aan de stage, maar ik sluit t niet eens meer uit dat ik toch nog even een dag eraan vastplak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 16:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
Poah ik heb dr ook zin in he, misschien vrijdag nog een last minut bezoek aan breda, zaterdag vooral tilburg, en zondag weer terug naar breda. In principe maandag wel weer gewoon aan de stage, maar ik sluit t niet eens meer uit dat ik toch nog even een dag eraan vastplak.

Doe maar

Net even wat carnavalskrakers van 2020 opgezocht maar jezus wat een kutmuziek blijft het toch ook :lol: M'n 'favoriet' is dan toch Vieze Jack met z'n Livin on a Prayer plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha de muziek is bijzaak joh, maximaal tanken, verder zien we het allemaal wel. Ja vrijdag zou wel mooi zijn, die Tim ook gelijk ff opzoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nice, nog tips om heen te gaan? Ben er wel een aantal keer gewoon wezen stappen maar nog nooit tijdens Carnaval. Je hebt ook 1 kroeg waar ze altijd de hele avond hardstyle draaien (ben de naam ff kwijt), maar is dat met Carnaval ook zo?

Overigens een grote kans dat de legend TimothyB aan m'n zijde loopt :love:


Ook vrijdag in Breda aanwezig. Ik zou gewoon naar een café gaan dat er leuk uitziet op dat moment, aangezien het bij Carnaval toch overal wel fiesta is. Vorig jaar de hele avond in De Feestfabriek gestaan, terwijl ik daar normaal nooit kom! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
mitch0162 schreef:
Pommer schreef:
Hahaha tering. Maar wel eens.

Nog mensen vrijdag in Breda of zaterdag/zondag in Den Bosch te vinden? :beer:


Vrijdag in Breda :)

Nice, nog tips om heen te gaan? Ben er wel een aantal keer gewoon wezen stappen maar nog nooit tijdens Carnaval. Je hebt ook 1 kroeg waar ze altijd de hele avond hardstyle draaien (ben de naam ff kwijt), maar is dat met Carnaval ook zo?

Overigens een grote kans dat de legend TimothyB aan m'n zijde loopt :love:


Met carnaval is het vrijdag gigantisch druk, probeer optijd te gaan zou ik zeggen. Wij gaan in de middag al. Munten kun je halen bij de Havermarkt/Grote markt en in elke kroeg gebruiken. Wij beginnen meestal bij Peddels en kijken daarna welke kroegen wat minder druk zijn. Afterparty begint gelukkig al vroeg :)
Leuke kroegen vind ik Peddels, Nassau, Miller Time, Proost. Jonge gleuven zijn te vinden in Janssen :thumbup:

Jas ophangen wordt nog wel een dingetje, tip om een oude mee te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Mitch, hele avond op jacht naar vrouwen met melktanden? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen verkleed op kantoor een aantal biertjes nuttigen, 's avonds geen idee nog, hopen dat m'n maten wat willen doen. Zaterdagochtend traditioneel beginnen met de jaarlijkse barbecue en daarna Mertzitting in Gennep, 's avonds of naar Boxmeer of gewoon in Gennep de kroeg in. Zondag Hardcore Carnaval, maandag Metworst in Boxmeer en dinsdag Kuukse Kroegentocht :beer:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic