Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:21 
 

Stinkjanus schreef:
Komt er in Helmond een discotheek? Waar ergens dan? Ze gaan van alles bouwen daar



H&M, V&D, Mediamarkt, Game Hal en hoop winkels met merkkleding etc.
MacDonalds ook nog

Discotheek komt tegenover waar het speelhuis stond, en de Albert Heijn XL gaat langs het kanaal en daar komt ook een winkelcentrum
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:39 
 

och god. als ik maar niet hoef te maken.

Kunnen we carnaval niet gewoon afachaffen?

t kost geld, t brengt niks in het laatje en het ziekenhuis wordt ook niet blij als je daar aankomt zetten.


achterlijk kut feest.

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
och god. als ik maar niet hoef te maken.

Kunnen we carnaval niet gewoon afachaffen?

t kost geld, t brengt niks in het laatje en het ziekenhuis wordt ook niet blij als je daar aankomt zetten.


achterlijk kut feest.

:mad:

Ben het er mee eens ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 19:42 
 

Gaat het? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 20:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
mikeee schreef:
Gezellige carnaval gehad in Helmond, niets van de praalwagens mee gemaakt iig.
Alleen s'avonds stad in geweest en gezopen.

In Helmond? Hoezo dat dan :P Waar kom je vandaan?

Alkmaar ken iemand van vakantie die daar woont die mij uitnodigde.

wootum schreef:
Nah, ik vind Helmond echt bijzonder matig om uit te gaan. Dan was ik naar een grote stad gegaan als ik hem was.

Snap ik maar ja hun gingen daar gewoon uit dus ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 21:11 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 22:51 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Stinkjanus schreef:
Komt er in Helmond een discotheek? Waar ergens dan? Ze gaan van alles bouwen daar



H&M, V&D, Mediamarkt, Game Hal en hoop winkels met merkkleding etc.
MacDonalds ook nog

Discotheek komt tegenover waar het speelhuis stond, en de Albert Heijn XL gaat langs het kanaal en daar komt ook een winkelcentrum

Ja bij de City Sporthal toch? En een Burger King op de Engelseweg :woot: duurt wel lang trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:01 
 

Stinkjanus schreef:
JEFSKIII schreef:
Stinkjanus schreef:
Komt er in Helmond een discotheek? Waar ergens dan? Ze gaan van alles bouwen daar



H&M, V&D, Mediamarkt, Game Hal en hoop winkels met merkkleding etc.
MacDonalds ook nog

Discotheek komt tegenover waar het speelhuis stond, en de Albert Heijn XL gaat langs het kanaal en daar komt ook een winkelcentrum

Ja bij de City Sporthal toch? En een Burger King op de Engelseweg :woot: duurt wel lang trouwens.


Ja klopt, over een jaar of 4/5 moet het klaar zijn allemaal, station Helmond is in de zomer klaar volgens mij, word ook mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:08 
 
Hardtraxxer

Gaat nog de goede kant op xd Nu een groot deel van de Helmonders zelf nog :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:28 
 

Stinkjanus schreef:
Gaat nog de goede kant op xd Nu een groot deel van de Helmonders zelf nog :worship:


Ik kan er niks aan doen dat de dorpen eromheen allemaal praatjes verkopen over Helmond maar niks waar durven te maken tegen de Helmonders :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:33 
 
Hardtraxxer

JEFSKIII schreef:
Stinkjanus schreef:
Gaat nog de goede kant op xd Nu een groot deel van de Helmonders zelf nog :worship:


Ik kan er niks aan doen dat de dorpen eromheen allemaal praatjes verkopen over Helmond maar niks waar durven te maken tegen de Helmonders :$

Dat is nou juist de reden haha. Dat agressieve. Ik ben meer een hippie die de hele dag 'peace' roept. Wat je zegt over die buurdorpen klopt wel, hou ik ook niet van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:35 
 

Stinkjanus schreef:
JEFSKIII schreef:
Stinkjanus schreef:
Gaat nog de goede kant op xd Nu een groot deel van de Helmonders zelf nog :worship:


Ik kan er niks aan doen dat de dorpen eromheen allemaal praatjes verkopen over Helmond maar niks waar durven te maken tegen de Helmonders :$

Dat is nou juist de reden haha. Dat agressieve. Ik ben meer een hippie die de hele dag 'peace' roept. Wat je zegt over die buurdorpen klopt wel, hou ik ook niet van.


Ja word gewoon omgevraatd, alsof alle Helmonders zo slecht zijn lijkt het, we hebben alleen een hekel aan de marokaantjes in de stad zelf verder met niemand moeite mee zover ik weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:43 
 
Hardtraxxer

Zeker niet allemaal, maar ik heb genoeg meegemaakt om daar een oordeel over te geven. Ik ga ook nooit meer uit daar, niks voor mij daar. Nu ik ook nooit meer in Helmond kom heb ik er geen last meer van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 23:45 
 

Stinkjanus schreef:
Zeker niet allemaal, maar ik heb genoeg meegemaakt om daar een oordeel over te geven. Ik ga ook nooit meer uit daar, niks voor mij daar. Nu ik ook nooit meer in Helmond kom heb ik er geen last meer van.


Lieshout de gekste, toch :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 00:03 
 
Hardtraxxer

Hahahhaha :thumbsup:

Cheers :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 00:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Stinkjanus schreef:
Zeker niet allemaal, maar ik heb genoeg meegemaakt om daar een oordeel over te geven. Ik ga ook nooit meer uit daar, niks voor mij daar. Nu ik ook nooit meer in Helmond kom heb ik er geen last meer van.


Lieshout de gekste, toch :cool:

Nergens last van gehad iig die 2 dagen, 1 keer gevechtje gezien vlak voor me neus.
Die werden iig gelijk uit elkaar gehaald, geen security niks (Bij ons staan er altijd binnen 2 sec 5 man omheen).
Werd alleen aan me verteld dat ik niet mee mocht helpen die andere gast weg te trekken, want anders zou ik ook een probleem hebben ofzo.. (Volgens de mensen met wie ik was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 09:58 
 

Klopt, is meestal.
Als Helmonders al weten dat je van buiten afkomt zoeken ze al gauw ruzie, slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Klopt, is meestal.
Als Helmonders al weten dat je van buiten afkomt zoeken ze al gauw ruzie, slaat nergens op.


Waarom bevatten enorm veel van jouw posts 'Helmond'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:01 
 

Omdat we het dan over Helmond hebben natuurlijk, ken ik slechts met Tilburg aankomen

Enja, Helmond is toch gewoon de place2be? Ik bedoel, wereldstad in de maak met al die multicultureelheid in onze straten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Omdat we het dan over Helmond hebben natuurlijk, ken ik slechts met Tilburg aankomen


Ging me meer om het gehelmond in het algemeen. Zou wat zijn als de helft van mijn posts ROTTERDAMMMM bevatte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:07 
 

Inderdaad.

Ik vind dat ze in ROTTERDAMMMM trouwens ook wat aandacht mogen besteden met Carnaval, heel Nederland trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck carnaval, G.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:12 
 

Carnaval moet je gewoon eenmaal meemaken, Pik

Ookal heb ik er dit jaar niet aan gedaan, vorig en volgend jaar wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik laat het liever aan de o zo gezellige Brabanders en ander gespuis onder de rivieren over. Die zijn daar toch veel beter in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 12:15 
 

Dakpan schreef:
Ik laat het liever aan de o zo gezellige Brabanders en ander gespuis onder de rivieren over. Die zijn daar toch veel beter in.


xd

Klopt, we zijn er idd getalenteerd in
Alhoewel doe mij maar gewoon de zaterdag stapavonden in normale kleding ipv carnaval
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic