Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 16:30 

Hardtraxxer

Ik snap dat je wilt winnen, maar wat Pepe uithaalt zijn gewoon vooroorlogse intimidatietechnieken die tegenwoordig echt niet meer kunnen. Schors maar een wedstrijdje of 8, misschien dat ie het dan ooit leert :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 16:35 

Hardtraxx Veteran

Voor wie hem nog nooit heeft gezien

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 16:52 

Hardtraxx Veteran

Gewoon schorsen en jaarloon afpakke. Morinho moet ook slim genoeg zijn om hem niet meer op te stellen voor een bepaalde tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 16:53 

Hardtraxx Crew

nielstil schreef:
Gewoon schorsen en jaarloon afpakke. Morinho moet ook slim genoeg zijn om hem niet meer op te stellen voor een bepaalde tijd

Mourinho gebruikt die vent gewoon als psychologische oorlogsvoering. Hoe denk je dat de spits van de tegenstander zich voelt als je weet dat je tegen die vent moet spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 23:55 

Bierkoning

Pepe heeft donderdagavond via de officiële kanalen van Real Madrid min of meer zijn verontschuldigingen aangeboden voor het incident met Lionel Messi. De verdediger annex middenvelder ging woensdagavond in het duel met Barcelona (1-2 verlies) op de hand van de Argentijn staan.

Alhoewel de beelden laten zien dat hij ogenschijnlijk bewust op de hand ging staan, beweert de hoofdrolspeler van niet.
"Dit is onbewust gebeurd", houdt Pepe donderdagavond vol. "Maar als Messi zich gekwetst voelt, dan bied ik mijn verontschuldigingen aan. Ik voetbal om mijn elftal en mijn club te verdedigen. Ik geef altijd honderd procent, maar het is nooit mijn bedoeling om collega's opzettelijk te blesseren."
"Hij wil nooit iemand blesseren, hij speelt altijd volgens de regels", claimde Ricardo Carvalho woensdag al. "Soms gaat hij net iets te ver, maar zijn intentie is de bal spelen, altijd."

De selectie van Barcelona had geen begrip voor de actie van Pepe en ook José Mourinho laakte het voorval, op voorwaarde dat het inderdaad bewust was gebeurd. Pepe raakte vorig seizoen in opspraak vanwege een charge op Dani Alves en werd eerder tien duels geschorst vanwege het belagen van Francisco Casquero.

Held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:22 

Mijn hart gaat meer en meer voor deze Duitse club, in het voorjaar ga ik er naartoe. BvB Dortmund :worship:
Shirtje van Götze heb ik al, nu nog ernaartoe!

Ik bedoel, KIJK DIT DAN:

25.000 man, op de zuidtribune, heel het Gelredome kan daar in, allemaal staanplekken, elke wedstrijd uitverkocht huis.

7:18 en 8:35 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:54 

Artiest

Pepe is een ijzersterke verdediger, maar er zit gewoon een steekje los bij die man... had allang een dikke schorsing moeten krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:11 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
''maar het is nooit mijn bedoeling om collega's opzettelijk te blesseren."
"Hij wil nooit iemand blesseren, hij speelt altijd volgens de regels" ''maar zijn intentie is de bal spelen, altijd."

Afbeelding
Hilarisch gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 01:12 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Voor wie hem nog nooit heeft gezien

Gelukkig zijn er nog spelers (cassillas) die zo verstandig zijn hem gelijk het veld af te sturen in plaats van naar de scheids te vliegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 02:09 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Pommer schreef:
''maar het is nooit mijn bedoeling om collega's opzettelijk te blesseren."
"Hij wil nooit iemand blesseren, hij speelt altijd volgens de regels" ''maar zijn intentie is de bal spelen, altijd."

Afbeelding
Hilarisch gewoon.

Haha wat een grappemaker :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:12 

Bierkoning

Ik zie net dat morgen Man City - Spurs & Arsenal - Man United is :oh: Dat wordt weer een zondag in de bank hangen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ik zie net dat morgen Man City - Spurs & Arsenal - Man United is :oh: Dat wordt weer een zondag in de bank hangen :P

Same! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:14 

Hamburg - BvB 1:5 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:18 

Bierkoning

Almighty schreef:
Hamburg - BvB 1:5 :worship:

Nice :D
HSV is ook niet meer wat het geweest is.

Nu Arsenal - Man Utd kijken, de wedstrijd vanmiddag viel enigzins tegen op 20 minuten na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:20 

Dortmund is killer :worship: Lekker team hebben ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:24 

Bierkoning

Knap dat ze Goetze, Bender, GroBkreutz etc. hebben kunnen behouden. Zal volgend jaar wat moeilijker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:25 

Götze deed vandaag niet eens mee :lol: Spierblessure
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 18:28 

Artiest

wtf is er bij ManC en Spurs gebeurt... 95ste minuut? Klinkt als een geval van veel hakken of gewoon een genaaid tottenham met extra tijd xD
Zo vaak in Engelse competitie dat er super veel extra tijd is, ook ooit met Arsenal - Liverpool (vorig seizoen dacht ik) 10 minuten extra tijd ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:07 

Bierkoning

Was wel gewoon een terechte penalty hoor. En het was 4 min extra tijd, kan gewoon ;)

Maar wat is Arsenal slecht zeg, zelfs Song speelt dramatisch. Tijd dat Wilshere weer terug komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

JAaaaaaaaaaa :worship:

edit: Toch balen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:18 

Artiest

Pommer schreef:
Was wel gewoon een terechte penalty hoor. En het was 4 min extra tijd, kan gewoon ;)

Maar wat is Arsenal slecht zeg, zelfs Song speelt dramatisch. Tijd dat Wilshere weer terug komt.

Sport 1 stond 95ste minuut en overall zie je niet vaak dat mensen in de 95ste minuut scoren ofzo dus xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:40 

Hardtraxx Veteran

Huppa al 3 goals van Messi, het is toch wat die gozert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:

Mooie strijd weer dit jaar tussen Messi en C.Ronaldo, 22 uit 19 en 21 uit 18. Wat een aantallen weer, en dat al 3 seizoenen achter elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 22:17 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
flevoboys schreef:

Mooie strijd weer dit jaar tussen Messi en C.Ronaldo, 22 uit 19 en 21 uit 18. Wat een aantallen weer, en dat al 3 seizoenen achter elkaar.

Ja idd. Alleen ben het niet eens met wat Ronaldo zei. Hij vindt namelijk de Primera Division de sterkste competitie van Europa. Ik vind op Barcelona, Real Madrid, en dan de 'subtoppers' Valencia, en normaal gesproken Villareal, dat er geen ploegen bovenuit stijgen. Als je dat dan vergelijkt met de Premier League, daar kan haast iedereen van iedereen winnen. Er is niet heel veel klasse verschil. Natuurlijk wel als je bv Man City met bv Norwich vergelijkt, qua selecties. Maar je moet in de Premier League iedere wedstrijd vol gas gaan, anders red je het niet.
En dat Ronaldo vorig jaar 40 goals maakte (hij vindt zelf van 41 goals, was een goal als eigen goal toegekend, Sport 1 rekende die goal overigens ook mee) kwam alleen maar omdat vooral tegen het einde van de competitie hij altijd in stelling gebracht werd door zijn teamgenoten. Ronaldo zie ik niet zo snel 3/4 man voorbij spelen, wat Messi dan weer wel doet. Ook vind ik Messi meer een teamspeler, doordat hij ook regelmatig assisten heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2012 22:22 

Hardtraxx Elite

In zijn Man Utd tijdperk was ik nog echt fan van hem, goede speler samen met Rooney. Maar nu bij Madrid... wat een ego. Vreselijke vent.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic