ach hij scoort tenminste ook goed das al iets:PEl Mare wrote:Ronaldo![]()
![]()
![]()
Nooooooooooo way dat hij de veters van Messi kan strikken
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
0-0 bij rust bij Arsenal - Leeds. Na rust voert Arsenal de druk meer op. Snap trouwens niet waarom Snodgrass niet speelt bij Leeds 
En hij is niet bang, want hij speelt met oogkleppen op... 
Snodgrass, die gekke Schot, die kocht ik altijd met FM.Stokbrood wrote:0-0 bij rust bij Arsenal - Leeds. Na rust voert Arsenal de druk meer op. Snap trouwens niet waarom Snodgrass niet speelt bij Leeds
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Messi levert iets in bij inzicht, maar is op technisch aspect beter, heeft een sterk schot (net zoals de beide heren) en is aanvallend sterker, plus een stone cold killer. Messi is gewoon overall de betere speler. Ik ben een huge Xavi fan en ook een gigantische Iniesta fan, maar Messi is naar mijn mening de beste voetballer die de wereld gekend heeft.nielstil wrote:Dat net niet vind ik dan tegenover xavi en iniesta. Aanvallend en technisch is hij 100% zeker de beste, maar die perfecte passen tussendoor en het controlerend voetballen lukt bij die andere 2 toch beter dan bij messi.Dark Pact wrote:Messi is toch simpelweg de beste voetballer die de wereld kent, wellicht wel die de wereld ooit gekend heeft. In ieder geval de beste sinds Pele. Xavi en Iniesta zijn idd ook een klasse apart, maar Messi is toch gewoon overall de betere speler. Lijkt me weinig twijfel over te bstaan.Pommer wrote:Vind dat Xavi of Iniesta hem ook wel eens mag krijgen, die presteren met Spanje ook geweldig in tegenstelling tot Messi met Argentinie.
Idd! best een goede voetballerkatamaran wrote:Snodgrass, die gekke Schot, die kocht ik altijd met FM.Stokbrood wrote:0-0 bij rust bij Arsenal - Leeds. Na rust voert Arsenal de druk meer op. Snap trouwens niet waarom Snodgrass niet speelt bij Leeds
En Henry gaat er zo inkomen! ondanks dat ik niet voor Arsenal ben. is het echt een held!
Henry, levende legende, wat een souplesse bij Arsenal toen. Behoort echt tot de top 10 beste aanvallers ooit.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
In de tijd van "The Untouchables"katamaran wrote:Henry, levende legende, wat een souplesse bij Arsenal toen. Behoort echt tot de top 10 beste aanvallers ooit.
Wat een held
Wel weer op aangeven van Song, topspeler ook.
Opzich heeft Leeds het nog aardig gedaan. Op het einde twee goede kansen gecreëerd, maar Arsenal heeft natuurlijk terecht gewonnen. Snap alleen niet waarom een aantal basisspelers niet speelden. Gingen ze sowieso al uit van uitschakeling ofzo? 
Idd dat uitgerekend hij de winnende maakt! Mijn 1e voetbalshirt die ik kocht was die van Arsenal met Henry #14Pommer wrote:Wat een heldWel weer op aangeven van Song, topspeler ook.
Last edited by flevoboys on 15 Jan 2012 23:09, edited 1 time in total.
Spurs - Everton staat aan
Edit: Zie dat Man City - Liverpool ook bezig is, dan doen we die
Ben ook weer aan het kijkenPommer wrote:Spurs - Everton staat aan
En het niet meespelen van Silva & Kompany, hun beste spelers.Stokbrood wrote:Ben ook weer aan het kijkenPommer wrote:Spurs - Everton staat aan
Edit: Zie dat Man City - Liverpool ook bezig is, dan doen we dieCity valt tegen de laatste tijd. De vele wedstrijden en de africa cup breekt ze een beetje op
Jup, op het laatst kwamen ze een beetje op stoom, verder hield Liverpool ze prima onder controle. En zijn ook de beste kansen voor de rode! En een terechte voorsprong, Stevie G.Stokbrood wrote:Ben ook weer aan het kijkenPommer wrote:Spurs - Everton staat aan
Edit: Zie dat Man City - Liverpool ook bezig is, dan doen we dieCity valt tegen de laatste tijd. De vele wedstrijden en de africa cup breekt ze een beetje op
Jeff3rd wrote:Real Madrid jonguhhhh!!!!!!!!!!
Real MadridJeff3rd wrote:Real Madrid jonguhhhh!!!!!!!!!!
Barça - Betis, wat een wedstrijd, mede door Betis, genieten dit 
Ongelooflijk van Barcelona, sta je met 2-0 voor, en nu 2-2. Hopelijk pakken ze nog wel die 3 punten!
Ook slecht van Arsenal dat ze 2-2 gelijk maken en meteen vanaf de aftrap de 3-2 om de oren krijgen
. Nu al 10 punten achter op Tottenham..
Ook slecht van Arsenal dat ze 2-2 gelijk maken en meteen vanaf de aftrap de 3-2 om de oren krijgen