Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:07 

Hardtraxx Addict

trouwens, leuk dat ze Arsenal - Leeds morgne ook uitzenden! :woot: DE club in Engeland: Leeds United! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:15 

Bierkoning

Steffnov schreef:
Je speelt niet genoeg fifa, anders had je het geweten ;) want met MotD kijken kom je er niet nee, speelt zelden tot nooit.

Ik kijk alles live, is dat ook goed? xd En ik ben idd nooit Man City met fifa
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 17:17 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Je speelt niet genoeg fifa, anders had je het geweten ;) want met MotD kijken kom je er niet nee, speelt zelden tot nooit.

Ik kijk alles live, is dat ook goed? xd En ik ben idd nooit Man City met fifa

Telt ook niet, want hij speelt nooit xd ik overigens ook niet, maar ik wist het eerder al wel, kwam in september transfervrij, nog leuke rel over geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 19:02 

Bierkoning

Nu Villareal - Valencia, heb Valencia op handicap gezet + Real Betis winst op Gijon. Mag wel weer eens wat winnen :P

Edit: Oke, nog maar 4 doelpunten van Valencia heb ik nodig...
:')

Wel een heerlijke pot vooralsnog
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:35 

Bierkoning

Doei geld.
En we sluiten af met Espanyol - Barcelona.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:38 

Hardtraxx Veteran

Persoonlijke voetbalheld doet het vandaag weer, sowieso tot nu een prachtige prestatie van het team dit seizoen! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:55 

Artiest

katamaran schreef:
Persoonlijke voetbalheld doet het vandaag weer, sowieso tot nu een prachtige prestatie van het team dit seizoen! :worship:

wie wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
katamaran schreef:

wie wat?

Antonio Di Natale & Udinese Calcio. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:46 

Hardtraxx Veteran

Godver de godver en nog 100 x, terecht, maar zeer klote puntverlies van Barça, wat zijn het in uitwedstrijden toch makke schapen, dit is arrogantie, pure arrogantie, zo van, we doen het wel ff, maar hoeveel puntverlies heeft Barça al geleden in uitwedstrijden door lamlendig en arrogant spel. Ik word er een beetje moe van, geef gvd gewoon alles in elke wedstrijd en al helemaal in dit soort wedstrijden tegen je aardsrivalen > Valencia, Espanyol, Atlhetic de Bilbao. Die wedstrijden hebben allemaal puntverlies opgeleverd door dit arrogante spel, gek word je er van -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 14:39 

Hardtraxx Veteran

Dus... Real 5 punten los :yay: Nog maar 17 van de 38 wedstrijden gespeeld dus alles nog mogelijk daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:44 

Hardtraxx Addict

Nu Arsenal - Leeds aan het kijken. Kom op Leeeds! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 21:55 

Hardtraxx Veteran

En Messi is weer uitgeroepen tot de beste ter wereld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:02 

Hardtraxx Crew

El Mare schreef:
En Messi is weer uitgeroepen tot de beste ter wereld ^^

Is daar een verkiezing voor nodig dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:03 

Hardtraxx Veteran

Blijkbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:13 

Bierkoning

Vind dat Xavi of Iniesta hem ook wel eens mag krijgen, die presteren met Spanje ook geweldig in tegenstelling tot Messi met Argentinie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:16 

Maar bij deze verkiezing gaat het toch om de beste individu? Of zit ik nu helemaal fout. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:19 

Hardtraxx Crew

Dysphoria schreef:
Maar bij deze verkiezing gaat het toch om de beste individu? Of zit ik nu helemaal fout. :D

Xavi & Iniesta zijn toch ook individuen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:19 

Artiest

Pommer schreef:
Vind dat Xavi of Iniesta hem ook wel eens mag krijgen, die presteren met Spanje ook geweldig in tegenstelling tot Messi met Argentinie.

Messi is toch simpelweg de beste voetballer die de wereld kent, wellicht wel die de wereld ooit gekend heeft. In ieder geval de beste sinds Pele. Xavi en Iniesta zijn idd ook een klasse apart, maar Messi is toch gewoon overall de betere speler. Lijkt me weinig twijfel over te bstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:21 

wootum schreef:
Dysphoria schreef:

Xavi & Iniesta zijn toch ook individuen? :P

Klopt, maar ik doelde vooral op de reden die Pommer aangaf.

Citaat:

Hoop dat je mijn inzicht nu een beetje snapt. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:26 

Hardtraxx Crew

Ja, maar hij bedoelt dat Xavi & Iniesta zowel internationaal als in de competitie goed presteren en Messi alleen bij Barcelona. Dus die landen hebben er eigelijk niks mee te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

vind ronaldo ook niet verkeerd hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Ronaldo >.< :lol: >.< :lol: Nooooooooooo way dat hij de veters van Messi kan strikken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:35 

wootum schreef:
Ja, maar hij bedoelt dat Xavi & Iniesta zowel internationaal als in de competitie goed presteren en Messi alleen bij Barcelona. Dus die landen hebben er eigelijk niks mee te maken :P

Haha, ik snap hem nu. Vergeet wat ik heb gezegd. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:51 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Pommer schreef:

Messi is toch simpelweg de beste voetballer die de wereld kent, wellicht wel die de wereld ooit gekend heeft. In ieder geval de beste sinds Pele. Xavi en Iniesta zijn idd ook een klasse apart, maar Messi is toch gewoon overall de betere speler. Lijkt me weinig twijfel over te bstaan.

Dat net niet vind ik dan tegenover xavi en iniesta. Aanvallend en technisch is hij 100% zeker de beste, maar die perfecte passen tussendoor en het controlerend voetballen lukt bij die andere 2 toch beter dan bij messi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 22:54 

Hardtraxx Veteran

Kijk Messi eens als Xavi niet meedoet, ga er eens op letten, Messi zakt dan naar de positie van Xavi om dan een briljante steekpass op Cesc te geven bv.
Vorige  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic