Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Oxbow wrote:Dan komt Real op 4 punten los te staan. :)
Als Barca uiteindelijk maar wel kampioen wordt. :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
2-2 cadeau gekregen in de 90e minuut helaas
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Toch weer Messi...
Bierkoning
last seen 15 days ago
katamaran wrote:Toch weer Messi...
Die had ik ook wel gemaakt :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ja ja, maar dit was me een wedstrijd, Athletic met hun geweldige passie en strijd. Ik vind dat zo'n vette club he. Hun hele filosofie, hun strijdwijze tegen grote clubs, want meestal kijk ik Athletic - Real/Barcelona wel, want dat is gewoon spektakel, geweldig :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
El Mare wrote:Ja ja, maar dit was me een wedstrijd, Athletic met hun geweldige passie en strijd. Ik vind dat zo'n vette club he. Hun hele filosofie, hun strijdwijze tegen grote clubs, want meestal kijk ik Athletic - Real/Barcelona wel, want dat is gewoon spektakel, geweldig :cool:
En ook mooi dat ze gewoon traditioneel met alleen maar Basken spelen. :worship: Niks geen koopwoede!
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Dat bedoelde ik uiteraard met hun filosofie ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
RIP Gary Speed :/ Legende van het voetbal in Wales, triest dit. Jammer dat zulke dingen ook in de voetbalwereld steeds vaker voor komen.

Maar het goede nieuws vandaag op voetbalvlak; om 17:00 Liverpool - Manchester City! Wie gaan er kijken?
Bierkoning
last seen 15 days ago
katamaran wrote:RIP Gary Speed :/ Legende van het voetbal in Wales, triest dit. Jammer dat zulke dingen ook in de voetbalwereld steeds vaker voor komen.

Maar het goede nieuws vandaag op voetbalvlak; om 17:00 Liverpool - Manchester City! Wie gaan er kijken?
We krijgen morgen een nieuw kastje van Ziggo dus vanaf deze week kan ik weer meepraten haha. Wel zonde dat ik nu 2 voetbalweekenden heb moeten missen
Bierkoning
last seen 15 days ago
Genoeg keus vandaag, Barca, Man City - Arsenal, Napoli - Juve & Chelsea - Liverpool. Ik ga toch voor de laatste, zijn altijd mooie wedstrijden :D Oh wat heb ik sport1 gemist :P

Liverpool net een penalty gemist.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ben ook chelsea - liverpool aan het zien :D
Bierkoning
last seen 15 days ago
Heb em inmiddels op Barca gezet, daar valt wat meer te beleven :P Napoli - Juve is ook wel interessant aan de tussenstand te zien, misschien dat ik daar de 2e helft van ga kijken. Waarom moet er ook zoveel keus zijn :P
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Carling Cup is wel talenten spotten, ook wel leuk. Ga dus daar voor, nu even Chelsea - Liverpool, maar zo weer Arsenal - Man City. :)
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Hoop dat 2e helft bij Chelsea - Liverpool een stuk boeiender is dan de eerste :/

Mooi 0-2 :D
Bierkoning
last seen 15 days ago
Ik ben sinds de 2e helft overgeschakeld naar Napoli - Juve, zo'n beetje de eerste keer in mn leven dat ik een Italiaanse wedstriijd verkies boven een Engelse. 3-2 voor Napoli nu.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Mooi! Tim Krul een penalty gestopt tegen Chelsea :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
wootum wrote:Mooi! Tim Krul een penalty gestopt tegen Chelsea :)
Begint zich te vormen tot een keeper van topklasse, Europees gezien op het moment zeker 1 van de betere. Nederland heeft geen keepersprobleem meer! :yay:
Jammer dat het nog 0-1 werd.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
katamaran wrote:
Begint zich te vormen tot een keeper van topklasse, Europees gezien op het moment zeker 1 van de betere. Nederland heeft geen keepersprobleem meer! :yay:
Wanneer hebben we ooit een keepersprobleem gehad? NL heeft altijd bijna de beste keepers van de wereld gehad onder de lat, zo niet de beste. Stekelenburg is daar geen uitzondering in.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Skedoedelefloeps wrote:
katamaran wrote:
Wanneer hebben we ooit een keepersprobleem gehad? NL heeft altijd bijna de beste keepers van de wereld gehad onder de lat, zo niet de beste. Stekelenburg is daar geen uitzondering in.
Vind voor een hoog geklasseerd Nederlands Elftal alleen Stekelenburg qua niveau op peil. En Van Der Sar was dat natuurlijk. Maar daarnaast heb je echt geen keeper waar we extreem trots op mogen zijn, en die goed het peil van ons elftal weergeeft. Maar Krul heeft dat wel, doet het perfect in de grootste competitie van de wereld.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Hans Van breukelen
Ed De Goeij
Maarten Stekelenburg
Edwin van der Sar
Jan Jongbloed

niet de minste in hun tijd hoor :thumbup:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Als je kijkt naar andere grote landen, waar ze soms de grootste prutsers onder de lat hadden staan (Duitsland/ Engeland/ Frankrijk) kunnen wij zeer tevreden zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Skedoedelefloeps wrote:Hans Van breukelen
Ed De Goeij
Maarten Stekelenburg
Edwin van der Sar
Jan Jongbloed

niet de minste in hun tijd hoor :thumbup:
Op die manier is het wel prima, maar de laatste 10 jaar is het assortiment niet echt bepaald uitgebreid. Verder dan een nummer 1 keeper kom je vaak niet.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Gelukkig raken ze zelden geblesseerd. Andere toplanden hebben soms niet eens 1 goede keeper, laat staan dat ze er nog 1 op de bank hebben zitten. Spanje zal achter Casillas ook geen eye catcher hebben zitten ofzo.
Bierkoning
last seen 15 days ago
Skedoedelefloeps wrote:Gelukkig raken ze zelden geblesseerd. Andere toplanden hebben soms niet eens 1 goede keeper, laat staan dat ze er nog 1 op de bank hebben zitten. Spanje zal achter Casillas ook geen eye catcher hebben zitten ofzo.
Nee, alleen Valdes, De Gea, Reina & die kerel van Valencia die alles eruit haalt :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Pommer wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Gelukkig raken ze zelden geblesseerd. Andere toplanden hebben soms niet eens 1 goede keeper, laat staan dat ze er nog 1 op de bank hebben zitten. Spanje zal achter Casillas ook geen eye catcher hebben zitten ofzo.
Nee, alleen Valdes, De Gea, Reina & die kerel van Valencia die alles eruit haalt :P
Ok, jij wint... maaaarrrr :lol:
Valdes is zeker geen wereldklasse keeper, De Gea is een jonge grabbelaar. Reina is wel sterk, vind ik nog de beste van het stel. Maar Nederland heeft ook gewoon sterke keepers ernaast. Ik vind dat wij altijd complete keepers hebben. Casillas vind ik geen complete keeper en de rest van het rijtje ook niet. Waar Stekelenburg dat imo wel is.