Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:44 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Dan komt Real op 4 punten los te staan. :)

Als Barca uiteindelijk maar wel kampioen wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:51 

Bierkoning

2-2 cadeau gekregen in de 90e minuut helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Toch weer Messi...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:02 

Bierkoning

katamaran schreef:
Toch weer Messi...

Die had ik ook wel gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

Ja ja, maar dit was me een wedstrijd, Athletic met hun geweldige passie en strijd. Ik vind dat zo'n vette club he. Hun hele filosofie, hun strijdwijze tegen grote clubs, want meestal kijk ik Athletic - Real/Barcelona wel, want dat is gewoon spektakel, geweldig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Ja ja, maar dit was me een wedstrijd, Athletic met hun geweldige passie en strijd. Ik vind dat zo'n vette club he. Hun hele filosofie, hun strijdwijze tegen grote clubs, want meestal kijk ik Athletic - Real/Barcelona wel, want dat is gewoon spektakel, geweldig :cool:

En ook mooi dat ze gewoon traditioneel met alleen maar Basken spelen. :worship: Niks geen koopwoede!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Dat bedoelde ik uiteraard met hun filosofie ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

RIP Gary Speed :/ Legende van het voetbal in Wales, triest dit. Jammer dat zulke dingen ook in de voetbalwereld steeds vaker voor komen.

Maar het goede nieuws vandaag op voetbalvlak; om 17:00 Liverpool - Manchester City! Wie gaan er kijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:33 

Bierkoning

katamaran schreef:
RIP Gary Speed :/ Legende van het voetbal in Wales, triest dit. Jammer dat zulke dingen ook in de voetbalwereld steeds vaker voor komen.

Maar het goede nieuws vandaag op voetbalvlak; om 17:00 Liverpool - Manchester City! Wie gaan er kijken?

We krijgen morgen een nieuw kastje van Ziggo dus vanaf deze week kan ik weer meepraten haha. Wel zonde dat ik nu 2 voetbalweekenden heb moeten missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:09 

Bierkoning

Genoeg keus vandaag, Barca, Man City - Arsenal, Napoli - Juve & Chelsea - Liverpool. Ik ga toch voor de laatste, zijn altijd mooie wedstrijden :D Oh wat heb ik sport1 gemist :P

Liverpool net een penalty gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

Ben ook chelsea - liverpool aan het zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:47 

Bierkoning

Heb em inmiddels op Barca gezet, daar valt wat meer te beleven :P Napoli - Juve is ook wel interessant aan de tussenstand te zien, misschien dat ik daar de 2e helft van ga kijken. Waarom moet er ook zoveel keus zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Carling Cup is wel talenten spotten, ook wel leuk. Ga dus daar voor, nu even Chelsea - Liverpool, maar zo weer Arsenal - Man City. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 22:55 

Hardtraxx Crew

Hoop dat 2e helft bij Chelsea - Liverpool een stuk boeiender is dan de eerste :/

Mooi 0-2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 23:21 

Bierkoning

Ik ben sinds de 2e helft overgeschakeld naar Napoli - Juve, zo'n beetje de eerste keer in mn leven dat ik een Italiaanse wedstriijd verkies boven een Engelse. 3-2 voor Napoli nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:06 

Hardtraxx Crew

Mooi! Tim Krul een penalty gestopt tegen Chelsea :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Begint zich te vormen tot een keeper van topklasse, Europees gezien op het moment zeker 1 van de betere. Nederland heeft geen keepersprobleem meer! :yay:
Jammer dat het nog 0-1 werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:40 

Artiest

katamaran schreef:
wootum schreef:

Begint zich te vormen tot een keeper van topklasse, Europees gezien op het moment zeker 1 van de betere. Nederland heeft geen keepersprobleem meer! :yay:

Wanneer hebben we ooit een keepersprobleem gehad? NL heeft altijd bijna de beste keepers van de wereld gehad onder de lat, zo niet de beste. Stekelenburg is daar geen uitzondering in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
katamaran schreef:
wootum schreef:

Wanneer hebben we ooit een keepersprobleem gehad? NL heeft altijd bijna de beste keepers van de wereld gehad onder de lat, zo niet de beste. Stekelenburg is daar geen uitzondering in.

Vind voor een hoog geklasseerd Nederlands Elftal alleen Stekelenburg qua niveau op peil. En Van Der Sar was dat natuurlijk. Maar daarnaast heb je echt geen keeper waar we extreem trots op mogen zijn, en die goed het peil van ons elftal weergeeft. Maar Krul heeft dat wel, doet het perfect in de grootste competitie van de wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:55 

Artiest

Hans Van breukelen
Ed De Goeij
Maarten Stekelenburg
Edwin van der Sar
Jan Jongbloed

niet de minste in hun tijd hoor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Als je kijkt naar andere grote landen, waar ze soms de grootste prutsers onder de lat hadden staan (Duitsland/ Engeland/ Frankrijk) kunnen wij zeer tevreden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Hans Van breukelen
Ed De Goeij
Maarten Stekelenburg
Edwin van der Sar
Jan Jongbloed

niet de minste in hun tijd hoor :thumbup:

Op die manier is het wel prima, maar de laatste 10 jaar is het assortiment niet echt bepaald uitgebreid. Verder dan een nummer 1 keeper kom je vaak niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:30 

Artiest

Gelukkig raken ze zelden geblesseerd. Andere toplanden hebben soms niet eens 1 goede keeper, laat staan dat ze er nog 1 op de bank hebben zitten. Spanje zal achter Casillas ook geen eye catcher hebben zitten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:37 

Bierkoning

Gelukkig raken ze zelden geblesseerd. Andere toplanden hebben soms niet eens 1 goede keeper, laat staan dat ze er nog 1 op de bank hebben zitten. Spanje zal achter Casillas ook geen eye catcher hebben zitten ofzo.

Nee, alleen Valdes, De Gea, Reina & die kerel van Valencia die alles eruit haalt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:50 

Artiest

Pommer schreef:

Nee, alleen Valdes, De Gea, Reina & die kerel van Valencia die alles eruit haalt :P

Ok, jij wint... maaaarrrr :lol:
Valdes is zeker geen wereldklasse keeper, De Gea is een jonge grabbelaar. Reina is wel sterk, vind ik nog de beste van het stel. Maar Nederland heeft ook gewoon sterke keepers ernaast. Ik vind dat wij altijd complete keepers hebben. Casillas vind ik geen complete keeper en de rest van het rijtje ook niet. Waar Stekelenburg dat imo wel is.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic