Wanneer/ waar worden eigenlijk altijd samenvattingen van bijvoorbeeld Engelse wedstrijden laten zien?
Active topics in Off-Topic
Moderators
BBC 2, 11 uur vanavond. Op zaterdag trouwens altijd BBC 1 om 11:30Daveytl wrote:Wanneer/ waar worden eigenlijk altijd samenvattingen van bijvoorbeeld Engelse wedstrijden laten zien?
3 goals ook nog in blessuretijd. Wat was Man Utd aan het slapen, maar daarnaast won Man City het individueel ook wel. Blijkt wel weer hoe belangrijk Vidic is.
Lekker voor Man Utd, weten ze ook eens hoe het voelt
En wat is die David Silva toch een geweldige speler, die pass ook bij de 1-6 
Dank u zeer!Steffnov wrote:BBC 2, 11 uur vanavond. Op zaterdag trouwens altijd BBC 1 om 11:30Daveytl wrote:Wanneer/ waar worden eigenlijk altijd samenvattingen van bijvoorbeeld Engelse wedstrijden laten zien?
Echt geweldigPommer wrote:Lekker voor Man Utd, weten ze ook eens hoe het voeltEn wat is die David Silva toch een geweldige speler, die pass ook bij de 1-6
Verschilt trouwens wel, het is ook wel eens om half 12 volgens mij, dus als het niet om 11 uur is moet je het een half uurtje later nog ff een x proberenDaveytl wrote:Dank u zeer!Steffnov wrote:BBC 2, 11 uur vanavond. Op zaterdag trouwens altijd BBC 1 om 11:30Daveytl wrote:Wanneer/ waar worden eigenlijk altijd samenvattingen van bijvoorbeeld Engelse wedstrijden laten zien?
Gisteren begon het ook 10 minuten eerder ofzo. Had de doelpunten bij Liverpool - Norwich al gemist
maar goed, dit staat bij mij in de online gids, dus ja...zoiets zal het worden.
Viel me trouwens op, die rode kaart van Evans...zouden Ajax-aanhangers dat ook een penalty hebben gevonden, met het ook op de penalty tegen AZ? Maar dat terzijde
Also, David Silva
held van mijn 2e clubje Valencia, had niet verwacht dat hij het zo geweldig bij City zou doen, maar hij is misschien nu wel de best speler in de Premier League.
Oh, en Ruiz
Waarom toch naar Fulham gaan zeg...
Also, David Silva
Oh, en Ruiz
En wat dacht je van die kans nu net dan...echt, echt zonde dat hij naar Fulham is gegaan...Project 141 wrote:Bryan RuizWat een lob!
Kijk hoe die Zamora die kans mist
Ach ja, mooie dag voor de "Nederlanders" in de PL. Drenthe belangrijk met een goal, Van Persie met 2 goals, Van Der Vaart met beide Tottenham goals, en een klein beetje Ruiz (komt van Nederlandse club, vind ik tellen) met een geweldige goal.
Nee, eerst een stuk Ajax, dan Barça, daarna samenvattingen van eredivisie en daarna ook nog Match Of The Day, dat is mijn volgorde xDPommer wrote:Vanavond Barca kijken
Eindelijk Arsenal die weer overtuigend wint in een topwedstrijd. Lang geleden volgens mij!Berunda wrote:3-5Van Persie hattrick!
Mwah tegen dit Chelsea kan iedereen wel presteren
Het kwartje viel gewoon de goede kant op, tenminste qua uitslag, qua spel heb ik geen idee, omdat ik niets gezien heb.
En das al 2-0 voor Barça, 2 x Messi 
3 x Messi
3 wedstrijden niet gescoord, maar hij maakt er 3 in 1 wedstrijd 
En das 4 Cuenca
Tering hel zeg, wat een goal van Alves

3 x Messi
En das 4 Cuenca
Tering hel zeg, wat een goal van Alves
ff Chelsea - Arsenal terug kijken van gister, aan de uitslag te zien beloof het wel wat
edit:
edit:
Deze post was van dinsdag of woensdag, toen speelden ze ookEl Mare wrote:Nee, eerst een stuk Ajax, dan Barça, daarna samenvattingen van eredivisie en daarna ook nog Match Of The Day, dat is mijn volgorde xDPommer wrote:Vanavond Barca kijken
Barca achter
Mooie club ook Bilbao. En Sierd is ook weer op dreef
Mooie club ook Bilbao. En Sierd is ook weer op dreef
2-1 Bilbao nu, nog 10 minuten volhouden!
Haha, mooi. Keertje een team die Barca aan kan.Pommer wrote:2-1 Bilbao nu, nog 10 minuten volhouden!