Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 15:01 

Kraak... Piep...

Machiel schreef:
Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Wat een strontvervelende vent ben jij toch

:lol:

Gelukkig ken je mij ook zo goed.

Maar ja, in het echt ben ik net zo vervelend.
Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Maar ik ben blij dat ik je blijkbaar zo dwars zit, dat zegt meer over hoe jij een discussie voert dan over hoe vervelend ik echt ben.

Maar ik ben nog steeds benieuwd, vind jij Crespo nou net zo goed als Messi? OF zelfs beter?

Als je beiden vergelijkt qua prestaties dan is Messi wel beter dan Crespo. Zal natuurlijk positieverschil en tijdsverschil ook een rol spelen maar als speler op zich is Messi wel beter vind ik. Ik bedoelde met dat rijtje "types als hun" spelers die net als Ronaldo en Messi een naam voor zichzelf maakte als individuele speler door hun prestaties en op dat moment tot de beste/betere van de wereld hoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 15:17 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Doe je zelf ook hoor. Normaal doe ik het niet, maar omdat jij zo'n vervelende vent bent maak ik een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 15:26 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

Doe je zelf ook hoor. Normaal doe ik het niet, maar omdat jij zo'n vervelende vent bent maak ik een uitzondering.

Daveytl schreef:
Kijk jij voetbal met je kont of zo? Jezus christus.

Volgens mij kwam jij er als eerste mee, maar goed fuck me right?

Maar voordat dit zich in een nog meer typische basischoolruzie vormt. Imo is Messi niet de beste ooit, in mijn ogen blijven dat Ronaldinho, Maradonna of Pele. De redenen zijn genoemd. Op dit moment zal Messi de beste zijn in wat hij nu doet en deed. Ronaldo net zo. Ik vind de twee niet vergelijkbaar door speelstijl, postuur, positie e.d. Je hoeft niet in een tijdperk te zijn geboren om iemand de beste te moeten vinden.

Wie jullie de beste vinden is aan jullie zelf, daar zal je zelf je redenen ook wel voor hebben. Mijn reactie was meer op het afkraken van andere grote spelers omdat Messi toch de beste zou zijn. En als jij dat vindt, prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 08:10 

Hardtraxx Veteran

Vanavond naar de 2e ronde van de DFB-Pokal, VfL Osnabrück tegen FC Nurnberg :beer: Hopen op een stuntje van VfL
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 08:19 

Hardtraxx Addict

Ik ben een aantal jaar geleden ook eens bij Osnabruck geweest. Stonden toen volgens mij vlak voor tijd met 2-3 achter en wonnen nog 4-3. Stonden toevallig tussen de fanatieke supporters en ging goed los. Bij de 4-3 lekker met zijn allen de hekken in, was prima :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25-10-2017, 08:23 

Hardtraxx Veteran

Wij ook altijd staanplaatsen op de Ostkurve, heerlijk sfeertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-10-2017, 07:37 

Hardtraxx Veteran

Pijnlijk, met 2-3 eruit vliegen na een pot met veel potentie. Tegendoelpunten hadden beter verdedigd moeten worden. Toch al wel in de 4e minuut een goaltje mogen vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-10-2017, 07:59 

Kraak... Piep...

sonnebloem schreef:
Pijnlijk, met 2-3 eruit vliegen na een pot met veel potentie. Tegendoelpunten hadden beter verdedigd moeten worden. Toch al wel in de 4e minuut een goaltje mogen vieren :D

Voetbalde je mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-10-2017, 08:20 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
sonnebloem schreef:

Voetbalde je mee?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-08-2018, 15:41 

Bierkoning

Eerste mooie pot van het seizoen zo: Arsenal - City

Edit: Nou Arsenal kunnen we ook wel weer afschrijven voor de rest van het seizoen. Kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-08-2018, 21:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Edit: Nou Arsenal kunnen we ook wel weer afschrijven voor de rest van het seizoen. Kansloos.

Haha echt he, sneue aankopen gedaan ook. Die gaan weer geen CL halen dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-08-2018, 21:31 

Hardtraxxer

chas1n schreef:
Pommer schreef:

Haha echt he, sneue aankopen gedaan ook. Die gaan weer geen CL halen dit seizoen.

Nieuwe trainer, nieuw systeem. En ze nemen het ook nog eens op tegen een ploeg die vorig jaar 100 punten heeft gehaald met een selectie waarvan het B-team zelfs kampioen kan worden. Dat ze dan nu verliezen is toch echt totaal niet gek? Torreira is overigens wel een geweldige aankoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-08-2018, 21:43 

Bierkoning

Berenfiets schreef:
chas1n schreef:
Pommer schreef:

Nieuwe trainer, nieuw systeem. En ze nemen het ook nog eens op tegen een ploeg die vorig jaar 100 punten heeft gehaald met een selectie waarvan het B-team zelfs kampioen kan worden. Dat ze dan nu verliezen is toch echt totaal niet gek? Torreira is overigens wel een geweldige aankoop.

Nee het is totaal niet gek, maar dat maakt het er nog niet rooskleuriger op. Ik schat iig Liverpool, Spurs, Chelsea en City gewoon hoger in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-08-2018, 12:36 

Hardtraxx Veteran

Berenfiets schreef:
chas1n schreef:
Pommer schreef:

En aankomend weekend mogen ze naar Stamford Brigde komen. Ik zie ze daar ook geen punten pakken. Ik zie Liverpool wel kampioen worden dit jaar en ik gun het ze echt. Vooral tegen de kleinere clubs geen punten morsen, dat deden ze vorig seizoen te vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-08-2018, 06:42 

Hardtraxx Veteran

Liverpool heeft echt een geweldig team! Hoop ook dat ze het dit seizoen dan eindelijk eens worden, mja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-08-2018, 19:35 

Hardtraxx Veteran

Chelsea - Arsenal was een voortreffelijke pot, lust voor het oog om Chelsea te zien spelen, na jaren van de bus parkeren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-09-2018, 15:09 

Hardtraxxer

Dat verhaal over Benfica, man man man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 09:05 

Hardtraxx Addict

Gaan we in Spanje dan eindelijk een jaar tegemoet met kansen voor meerdere teams? Competitie lijkt opvallend open te liggen, mocht ook wel een keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 10:30 

Kraak... Piep...

THArdstyler schreef:
Gaan we in Spanje dan eindelijk een jaar tegemoet met kansen voor meerdere teams? Competitie lijkt opvallend open te liggen, mocht ook wel een keer :D

Zelfde in Duitsland, 5 ploegen in de top nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08-10-2018, 18:37 

Hardtraxx Veteran

Barça, Real en Bayern in grote vormcrisis in de competitie inderdaad. Zonder Messi Barça in rechterrijtje :lol: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26-10-2018, 22:29 

Hardtraxxer

Woensdag naar Borussia Dortmunt tegen Union Berlin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11-11-2018, 17:32 

Hardtraxx Veteran

Straks maar ff ergens een stream zoeken voor Boca - River voor de Copa Libertadores finale :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-12-2018, 11:03 

Hardtraxxer

Mourinho eindelijk OUT :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-12-2018, 11:39 

Hardtraxx Addict

Justinhafc schreef:
Mourinho eindelijk OUT :thumbsup:

Werd tijd :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18-12-2018, 11:53 

Hardtraxxer

Tijd dat ManU weer een grootmacht gaat worden!
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic