Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 00:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Om nog ff in te haken op Roberto Carlos; hem de heer en meester van de vrije trappen noemen is dan ook weer complete bullshit. Ja, hij had die gekke ventieltrap die zo uniek was maar daar is het meeste ook mee gezegd.


Juninho en Pi-Air konden wel beter een vrije trap nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 08:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En ja de lijst met FUT legends, keek er niet naar maar die is er wel, ik speel op de PS4 waar ze tot over een week geen Legends op hebben. Maar goed, jij kent de namen, ik ken de namen en waarom ze zo groot waren. Vreemd he als je voetbal interessant vindt?

MISSCHIEN ZIJN DAT LEGENDS VOOR EEN REDE. Ben je nou zo dom?

Kom nou toch op, ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord die Lev Yashin, Weah, Shevchenko opsomt in een dergelijk lijstje met Maradona, Cruijff en Zidane. Dit zijn letterlijk de FUT-icons.

Nota bene noem je net Koeman in hetzelfde rijtje als Beckenbauer en die staat dan weer niet tussen dit lijstje. Toevallig is Koeman geen Icon. :/ Waar zijn Platini, Di Stefano, Romario, Cantona. Ach. Lev Yashin was idd wel veel bekender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 08:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Broken Balance schreef:
En ja de lijst met FUT legends, keek er niet naar maar die is er wel, ik speel op de PS4 waar ze tot over een week geen Legends op hebben. Maar goed, jij kent de namen, ik ken de namen en waarom ze zo groot waren. Vreemd he als je voetbal interessant vindt?

MISSCHIEN ZIJN DAT LEGENDS VOOR EEN REDE. Ben je nou zo dom?

Kom nou toch op, ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord die Lev Yashin, Weah, Shevchenko opsomt in een dergelijk lijstje met Maradona, Cruijff en Zidane. Dit zijn letterlijk de FUT-icons.

Nota bene noem je net Koeman in hetzelfde rijtje als Beckenbauer en die staat dan weer niet tussen dit lijstje. Toevallig is Koeman geen Icon. :/ Waar zijn Platini, Di Stefano, Romario, Cantona. Ach. Lev Yashin was idd wel veel bekender.


Even nagekeken en toevallig zijn Cantona en Koeman wel legends in FIFA, alleen niet in FUT. Cruijff en Zidane zijn geen icons en geen legends.. Platini en Romario zijn wel dom dat ik die over het hoofd heb gezien.

Er zijn zat namen buiten FIFA die nog legendes zijn zoals Rummenigge, Keegan, Charlton.
Maar goed, ik heb het lijstje er niet bij gehad omdat, zoals gezegd, ik geen legends ken, heb en gebruik in FIFA omdat ik geen xbox heb. Het gros kwam uit mijn hoofd en voor het checken keek ik nog even naar de Ballon d'or winnaars.

Maar als ik iedereen die geweldig was op ging noemen dan had ik net zo goed de lijst van Fut en de Ballon D'Or kunnen knippen en plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 11:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Broken Balance schreef:
En ja de lijst met FUT legends, keek er niet naar maar die is er wel, ik speel op de PS4 waar ze tot over een week geen Legends op hebben. Maar goed, jij kent de namen, ik ken de namen en waarom ze zo groot waren. Vreemd he als je voetbal interessant vindt?

MISSCHIEN ZIJN DAT LEGENDS VOOR EEN REDE. Ben je nou zo dom?

Kom nou toch op, ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord die Lev Yashin, Weah, Shevchenko opsomt in een dergelijk lijstje met Maradona, Cruijff en Zidane. Dit zijn letterlijk de FUT-icons.

Nota bene noem je net Koeman in hetzelfde rijtje als Beckenbauer en die staat dan weer niet tussen dit lijstje. Toevallig is Koeman geen Icon. :/ Waar zijn Platini, Di Stefano, Romario, Cantona. Ach. Lev Yashin was idd wel veel bekender.


Buiten dat het Icons zijn of niet. Als je nadenkt over spelers die vergelijkbaar of zelfs beter zijn dan Messi en Ronaldo dan kom je toch ook niet uit bij een Crespo, Shevchenko of een Larsson?

Echt wat een kansloze "discussie" :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel want die hebben ooit bijna een Ballon D'or gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 14:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Butthurt much? :lol:
Ik heb best een paar wedstrijden van Beckenbauer bij Bayern terug gekeken. Is het zo raar wanneer je voor een club bent om filmpjes van de zogenoemde legendes te pakken om te zien waarom ze zo werden genoemd? Hetzelfde met Gerd Muller, Oliver Khan en Lothar Mattheus. In mijn ogen interessant om te zien. Los van het bovengenoemde al dat ze eigenlijk niet vergelijkbaar zijn. Dat Beckenbauer niet onder de beste spelers zou horen is al helemaal een lachertje. Die vent staat in het rijtje beste verdedigers allertijden met Koeman e.d.

Yeah right :lol: En ik zeg helemaal niet dat ie daar niet bij zou horen, ik zeg alleen dat jij dat nooit zou kunnen weten, dus je lult gewoon uit je nek. Net als dat ik niet kan beoordelen of Cruijff beter was dan Messi, ook al heb ik wel talloze dingen van hem terug gezien.

Broken Balance schreef:
En ja de lijst met FUT legends, keek er niet naar maar die is er wel, ik speel op de PS4 waar ze tot over een week geen Legends op hebben. Maar goed, jij kent de namen, ik ken de namen en waarom ze zo groot waren. Vreemd he als je voetbal interessant vindt?

MISSCHIEN ZIJN DAT LEGENDS VOOR EEN REDEN*. Ben je nou zo dom? Ze hebben lange niet alle grootheden maar alsnog. Denk je dat die mensen dat voor de lol neer zetten en dat er zo veel mensen die spelers (al ver voor FUT) legendes noemen?


Gast :') Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken. Ik snap ook wel waarom die spelers allemaal legendes worden genoemd, maar héél toevallig noem jij ze 1 voor 1 allemaal op, met ook nog eens namen als Crespo of Lev Yashin die anders never nooit iemand zou noemen :lol: Maar prima joh, ik ga er niet meer op in verder.

Messi > ieder ander die ik ooit ZELF heb zien spelen. Zidane op de 2e plek.

Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb niet alle namen uit het rijtje van BB meegemaakt, maar namen als Nesta, Shevchenko, Crespo... Dat waren gewoon degelijke voetballers, niet meer dan dat. Nesta was niet beter dan een Ramos/T.Silva/Chiellini op dit moment. Shevchenko en Crespo waren goede goaltjesdieven, maar konden geen uitzonderlijke dingen met een bal. Ik weet dat het appels met peren vergelijken is en een zinloze discussie, maar het gros van die lijst komt niet in de buurt van Messi en Ronaldo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Messi > ieder ander die ik ooit ZELF heb zien spelen. Zidane op de 2e plek.

Doei.


Juist, goede redenering hoor, applaus, fanboy much?

Also, als je niet op Lev Yashin komt, de beste keeper aller tijden, de enige die ooit een Ballon D'Or heeft gewonnen, dan is er iets mis met je.

Maar goed, je kan hameren op het feit waar ik het zoek, maar je doet alsof ik de enige ben die deze oude spelers legendes vind. En dat is al helemaal lachwekkend. Zeker omdat jij claimt dat Messi beter is op geen enkele grond en wanneer ik zeg dat ik die en die beter vind omdat dit en dat dan is het gelijk afbranden, niet eens onderbouwd maar puur omdat ik ergens iets kijk of dat ik naar de FUT legends kijk wat ik niet eens doe :lol:. Volgens mij is Derksen nog meer gegrond dan jij.

Een kijk over verschillende portalen en je kan zelf makkelijk zien waarom sommige spelers zo goed waren, waarom ze als legendes worden beschouwd, hun statistieken inzien en je kan heel makkelijk wedstrijden van ze terug zien.

Maar goed blijf jij maar bij je "je kan niet bewijzen dat die anderen beter zijn dan Messi, dus Messi is beter". Je kan wel bashen op mij dat ik het niet kan weten, maar waarom zou jij het dan wel weten? Of heb je jezelf terug in de tijd gepommert al die tijd.

Je kan ook niet bewijzen dat Messi beter is dan Jelle Ter Rouwelaar, dus dan zal Ter Rouwelaar wel beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een strontvervelende vent ben jij toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Wat een strontvervelende vent ben jij toch

:lol:

Gelukkig ken je mij ook zo goed.

Maar ja, in het echt ben ik net zo vervelend.
Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Maar ik ben blij dat ik je blijkbaar zo dwars zit, dat zegt meer over hoe jij een discussie voert dan over hoe vervelend ik echt ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Wat een strontvervelende vent ben jij toch

:lol:

Gelukkig ken je mij ook zo goed.

Maar ja, in het echt ben ik net zo vervelend.
Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Maar ik ben blij dat ik je blijkbaar zo dwars zit, dat zegt meer over hoe jij een discussie voert dan over hoe vervelend ik echt ben.


Maar ik ben nog steeds benieuwd, vind jij Crespo nou net zo goed als Messi? OF zelfs beter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Machiel schreef:
Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Wat een strontvervelende vent ben jij toch

:lol:

Gelukkig ken je mij ook zo goed.

Maar ja, in het echt ben ik net zo vervelend.
Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Maar ik ben blij dat ik je blijkbaar zo dwars zit, dat zegt meer over hoe jij een discussie voert dan over hoe vervelend ik echt ben.


Maar ik ben nog steeds benieuwd, vind jij Crespo nou net zo goed als Messi? OF zelfs beter?


Als je beiden vergelijkt qua prestaties dan is Messi wel beter dan Crespo. Zal natuurlijk positieverschil en tijdsverschil ook een rol spelen maar als speler op zich is Messi wel beter vind ik. Ik bedoelde met dat rijtje "types als hun" spelers die net als Ronaldo en Messi een naam voor zichzelf maakte als individuele speler door hun prestaties en op dat moment tot de beste/betere van de wereld hoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Wat een strontvervelende vent ben jij toch

:lol:

Gelukkig ken je mij ook zo goed.

Maar ja, in het echt ben ik net zo vervelend.
Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Doe je zelf ook hoor. Normaal doe ik het niet, maar omdat jij zo'n vervelende vent bent maak ik een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2017 16:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:
Wat een strontvervelende vent ben jij toch

:lol:

Gelukkig ken je mij ook zo goed.

Maar ja, in het echt ben ik net zo vervelend.
Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Doe je zelf ook hoor. Normaal doe ik het niet, maar omdat jij zo'n vervelende vent bent maak ik een uitzondering.


Daveytl schreef:
Kijk jij voetbal met je kont of zo? Jezus christus.


Volgens mij kwam jij er als eerste mee, maar goed fuck me right?

Maar voordat dit zich in een nog meer typische basischoolruzie vormt. Imo is Messi niet de beste ooit, in mijn ogen blijven dat Ronaldinho, Maradonna of Pele. De redenen zijn genoemd. Op dit moment zal Messi de beste zijn in wat hij nu doet en deed. Ronaldo net zo. Ik vind de twee niet vergelijkbaar door speelstijl, postuur, positie e.d. Je hoeft niet in een tijdperk te zijn geboren om iemand de beste te moeten vinden.

Wie jullie de beste vinden is aan jullie zelf, daar zal je zelf je redenen ook wel voor hebben. Mijn reactie was meer op het afkraken van andere grote spelers omdat Messi toch de beste zou zijn. En als jij dat vindt, prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond naar de 2e ronde van de DFB-Pokal, VfL Osnabrück tegen FC Nurnberg :beer: Hopen op een stuntje van VfL
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben een aantal jaar geleden ook eens bij Osnabruck geweest. Stonden toen volgens mij vlak voor tijd met 2-3 achter en wonnen nog 4-3. Stonden toevallig tussen de fanatieke supporters en ging goed los. Bij de 4-3 lekker met zijn allen de hekken in, was prima :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2017 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij ook altijd staanplaatsen op de Ostkurve, heerlijk sfeertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pijnlijk, met 2-3 eruit vliegen na een pot met veel potentie. Tegendoelpunten hadden beter verdedigd moeten worden. Toch al wel in de 4e minuut een goaltje mogen vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 08:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Pijnlijk, met 2-3 eruit vliegen na een pot met veel potentie. Tegendoelpunten hadden beter verdedigd moeten worden. Toch al wel in de 4e minuut een goaltje mogen vieren :D

Voetbalde je mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2017 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
sonnebloem schreef:
Pijnlijk, met 2-3 eruit vliegen na een pot met veel potentie. Tegendoelpunten hadden beter verdedigd moeten worden. Toch al wel in de 4e minuut een goaltje mogen vieren :D

Voetbalde je mee?


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 16:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Eerste mooie pot van het seizoen zo: Arsenal - City

Edit: Nou Arsenal kunnen we ook wel weer afschrijven voor de rest van het seizoen. Kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Edit: Nou Arsenal kunnen we ook wel weer afschrijven voor de rest van het seizoen. Kansloos.

Haha echt he, sneue aankopen gedaan ook. Die gaan weer geen CL halen dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Pommer schreef:
Edit: Nou Arsenal kunnen we ook wel weer afschrijven voor de rest van het seizoen. Kansloos.

Haha echt he, sneue aankopen gedaan ook. Die gaan weer geen CL halen dit seizoen.


Nieuwe trainer, nieuw systeem. En ze nemen het ook nog eens op tegen een ploeg die vorig jaar 100 punten heeft gehaald met een selectie waarvan het B-team zelfs kampioen kan worden. Dat ze dan nu verliezen is toch echt totaal niet gek? Torreira is overigens wel een geweldige aankoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2018 22:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Berenfiets schreef:
chas1n schreef:
Pommer schreef:
Edit: Nou Arsenal kunnen we ook wel weer afschrijven voor de rest van het seizoen. Kansloos.

Haha echt he, sneue aankopen gedaan ook. Die gaan weer geen CL halen dit seizoen.


Nieuwe trainer, nieuw systeem. En ze nemen het ook nog eens op tegen een ploeg die vorig jaar 100 punten heeft gehaald met een selectie waarvan het B-team zelfs kampioen kan worden. Dat ze dan nu verliezen is toch echt totaal niet gek? Torreira is overigens wel een geweldige aankoop.

Nee het is totaal niet gek, maar dat maakt het er nog niet rooskleuriger op. Ik schat iig Liverpool, Spurs, Chelsea en City gewoon hoger in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran

Berenfiets schreef:
chas1n schreef:
Pommer schreef:
Edit: Nou Arsenal kunnen we ook wel weer afschrijven voor de rest van het seizoen. Kansloos.

Haha echt he, sneue aankopen gedaan ook. Die gaan weer geen CL halen dit seizoen.


Nieuwe trainer, nieuw systeem. En ze nemen het ook nog eens op tegen een ploeg die vorig jaar 100 punten heeft gehaald met een selectie waarvan het B-team zelfs kampioen kan worden. Dat ze dan nu verliezen is toch echt totaal niet gek? Torreira is overigens wel een geweldige aankoop.

En aankomend weekend mogen ze naar Stamford Brigde komen. Ik zie ze daar ook geen punten pakken. Ik zie Liverpool wel kampioen worden dit jaar en ik gun het ze echt. Vooral tegen de kleinere clubs geen punten morsen, dat deden ze vorig seizoen te vaak.
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic