Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Niet dat Messi nou zo'n geweldig WK speelde, maar hij scoorde wel veel belangrijke goals.


Nou dan is Muller ook gelijk net zo goed of beter. Die deed het nog beter op dat WK, en nu nog steeds. Terwijl Messi nu nogal tam is bij de kwalificatie. Als we toch gaan beoordelen over een WK waar, toegegeven, de goals van Messi de enige redenen waren dat Argentinië überhaupt zo ver kwam. Maar dat excuseert de andere wedstrijden niet.

Daveytl schreef:
Ook gewoon niet waar. Serie A wordt zo ongeveer het meest gescoord van iedere grote competitie.
De Serie A is juist aanvallend geworden, in tegenstelling tot jaren terug toen het inderdaad een verdedigende competitie was.

Nou boehoe, dan de fucking Premier League waar nu ook 5 verdedigers vaak voorkomen. Dat was het hele punt niet. Het punt is Messi in een andere competitie/speelstijl. Klopt dat de Serie A aanvallender is geworden maar Inter, Juve en Lazio bijv spelen nog steeds op resultaat door de verdedigers achter te houden.

Daveytl schreef:
Zo werkt het in iedere sport met de allerbesten van de sport. Kun je dom vinden, maar er zal vast een reden voor zijn waarom dat in iedere sport wordt gedaan.


Maar toch word het niet gedaan in het Argentijnse elftal. Dus volgens wie moet dat? De supporters of de coach/eigenaar van de club. Tuurlijk wordt er enige vorm van voorkeur gegeven. Maar zulke topspelers in Argentinië zijn niet top geworden door zich maar aan te passen aan een andere speler. Dus dan is de keus makkelijk gemaakt. 5 toppers aanpassen voor 1, of 1 voor 5?

Daveytl schreef:
Kijk jij voetbal met je kont of zo? Jezus christus.


Nee maar jij praat wel uit die van jou als je denkt dat Dybala geen toekomstige geweldenaar wordt.

5 wedstrijden en 8 doelpunten op dit moment. 50 doelpunten over 97 wedstrijden als CAM/schaduwspits is veel en hij is nog jong. Hij gaat sowieso het middelpunt van de volgende transferwindow worden. Elk mogelijk team zou zo ook die 220 miljoen neerleggen voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuurlijk is Dybala een erg goede speler en wordt het waarschijnlijk een geweldenaar, maar een vergelijking met Messi of Ronaldo slaat (nu nog) als een tang op een varken.

Het niveau en de constante dominantie van Messi en Ronaldo is zo ver verwijderd van alle andere spelers die wij in ons leven hebben gezien, dat het vergelijken van jonge spelers met Messi en Ronaldo nog nergens op slaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Het niveau en de constante dominantie van Messi en Ronaldo is zo ver verwijderd van alle andere spelers die wij in ons leven hebben gezien, dat het vergelijken van jonge spelers met Messi en Ronaldo nog nergens op slaat.


Ongekend inderdaad. Types Dybala/Neymar en andere potentiële toekomstige Ballon d'Or winnaars mogen voorlopig de veters van Ronaldo en Messi niet strikken. Wat een jarenlange dominantie vertonen die al zeg. Dybala is een topspeler, maar gaat hun niveau nooit halen. Op zijn 23e zat Messi al op 2 Ballon d'Ors bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Waarbij ik denk dat Dybala wellicht nog wel verder gaat komen dan Messi.

Hier kan ik ook echt met m'n kop niet bij haha. De enige die momenteel in de buurt komen zijn imo Suarez qua goals, en Neymar qua spel. Lewa en Dybala kort daarachter acht ik zo.

Maar waarom elke keer die vergelijking van 'als Messi in een andere competitie speelde'. De beste man loopt de beste verdedigers voorbij alsof ze er niet staan en laat de meest moeilijke goals simpel lijken. Gister schiet 'ie er weer vier in. Daarbij elke wedstrijd wel een splijtende steekpass, overstap, of desnoods het feit dat hij dubbele dekking heeft/meerdere spelers bezighoudt alleen al zorgt ervoor dat Messi in elk ander team een toevoeging zou zijn. Het is nu ook niet meer zo dat hij het moet hebben van zijn medespelers (Xavi/Iniesta), in tegenstelling tot wat ik momenteel wel degelijk de situatie rondom Ronaldo vind.

En waarom zou er uberhaupt vergeleken moeten worden? De Spaanse competitie is al jaren de sterkste, op het gebied van CL/EL prestaties. Het enige argument hierbij is dat Messi meer rust kan krijgen tijdens 'oefenpotjes', wat het een makkelijker geheel maakt. Maar denk je dat dat niet zal gebeuren in de PL of Bundesliga? (PL vind ik overigens zwaar overrated, het spel is slechts bij enkele clubs enigszins aanzienlijk. Enkel het wedstrijdschema is heel erg belastend)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 23:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zoals gezegd, het komt voort uit de vergelijking Barcelona - Argentinie. Bij de een is hij geweldig, bij de andere is hij niet altijd aanwezig.

Messi, Ronaldo (en een paar jaar terug ook Ibrahimovic, daar doe je hem echt tekort mee als je hem weg laat). Zijn al jaren de dominante 3 inderdaad. Maar Messi en Ronaldo zijn ook over de 30. Ze worden niet beter of slechter op het moment. Zo lang kan je denk ik niet meer van ze genieten. Dybala en Neymar hebben nog wel even. Suarez is ook al bijna 30.

Het is eigenlijk wel vreemd dat er niet echt zulke legendes zijn op het moment naast hun.

Bedenk daartegen dat je 10/20 jaar terug Ronaldo, Kaka, Ronaldinho, Ibrahimovic, Henry, Roberto Carlos, Vieira, Del Piero, Owen, Pires, Zidane zo goed als tegelijk had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bedenk daartegen dat je 10/20 jaar terug Ronaldo, Kaka, Ronaldinho, Ibrahimovic, Henry, Roberto Carlos, Vieira, Del Piero, Owen, Pires, Zidane zo goed als tegelijk had.

De carrières van die personen zijn ook al klaar, dus die hebben meer tijd gehad om een legende status te bereiken.

Over jaren spreek je over Ronaldo, Messi, Pirlo, Totti, Xavi, Iniesta, Sneijder, Robben, Neymar, Ramos, Bonucci, Chiellini, Suarez, Marcelo, Kroos, Modric, Lewandowski en dergelijke spelers. Misschien aan het einde van hun carrière wel net zulke legendes als de spelers uit jouw lijst.

Omdat Messi en Ronaldo zoveel beter zijn dan de rest, lijken de andere spelers in het niet te vallen terwijl het vroeger wat gelijkmatiger was verdeeld doordat er geen types als Messi en Ronaldo rondliepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2017 23:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Er liepen zeker wel types zoals hun rond. Maradonna, Pele, Ronaldo, Ronaldinho, Lev Yashin, Shevchenko, Weah, Crespo, Beckenbauer, Maldini, Gullit, Cruijf, Matthaus, Van Basten, Nesta, Bergkamp, Stoichkov, Larsson, Figo, Schmeichel, Roberto Carlos, Van Der Sar, Desailly, Best, Zidane, Cannavaro, Hagi.

Zat mensen die net zo goed of beter waren dan Messi of Ronaldo. Dan doe je de voetbalwereld echt tekort.
Of ben je ook zo'n persoon die alleen denkt dat aanvallers "de beste spelers ooit" zijn omdat ze veel scoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 00:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

FUT Legends er ff bijgepakt? :lol:

Wat een kutdiscussie ook altijd trouwens. Ik heb ook m'n voorkeuren, maar ik geniet gewoon van alle spelers op het moment dat ze zo goed zijn als een Messi of een Dybala. Who cares wie beter is, dat mensen zich daar zo druk over kunnen maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou SV Meppen - Osnabrück, wat een beschamend potje voetbal. Eerste helft was echt beroerd, tweede helft eigenlijk ook niet om aan te zien maar wel met een paar kansen. Hoogtepunt was eigenlijk de pyro in het uitvak :corn:

Eindstand 1-0 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Er liepen zeker wel types zoals hun rond. Maradonna, Pele, Ronaldo, Ronaldinho, Lev Yashin, Shevchenko, Weah, Crespo, Beckenbauer, Maldini, Gullit, Cruijf, Matthaus, Van Basten, Nesta, Bergkamp, Stoichkov, Larsson, Figo, Schmeichel, Roberto Carlos, Van Der Sar, Desailly, Best, Zidane, Cannavaro, Hagi.

Zat mensen die net zo goed of beter waren dan Messi of Ronaldo. Dan doe je de voetbalwereld echt tekort.
Of ben je ook zo'n persoon die alleen denkt dat aanvallers "de beste spelers ooit" zijn omdat ze veel scoren.

Als je oprecht denkt dat de helft van die lijst bij Ronaldo en Messi in de buurt zit, ben je niet goed. Ik weet dat je houdt van discussiëren, maar kom dan wel met redelijke argumenten en namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 11:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
FUT Legends er ff bijgepakt? :lol:

Haha ook echt precies.

Het gaat er wat mij betreft om dat Messi en Ronaldo gewoon jaar in jaar uit een absurd hoog niveau halen en constant presteren. In het fut-legend lijstje van BB staan spelers als Best, Ronaldo (R9) en Ronaldinho. Stuk voor stuk voetballers met geweldige kwaliteiten maar ze hebben nooit steevast hun niveau kunnen behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 12:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Er liepen zeker wel types zoals hun rond. Maradonna, Pele, Ronaldo, Ronaldinho, Lev Yashin, Shevchenko, Weah, Crespo, Beckenbauer, Maldini, Gullit, Cruijf, Matthaus, Van Basten, Nesta, Bergkamp, Stoichkov, Larsson, Figo, Schmeichel, Roberto Carlos, Van Der Sar, Desailly, Best, Zidane, Cannavaro, Hagi.

Zat mensen die net zo goed of beter waren dan Messi of Ronaldo. Dan doe je de voetbalwereld echt tekort.
Of ben je ook zo'n persoon die alleen denkt dat aanvallers "de beste spelers ooit" zijn omdat ze veel scoren.

Als je oprecht denkt dat de helft van die lijst bij Ronaldo en Messi in de buurt zit, ben je niet goed. Ik weet dat je houdt van discussiëren, maar kom dan wel met redelijke argumenten en namen.


Bewijs me maar ongelijk ipv het zo simpel van de hand te wijzen.

Namen als Ronaldinho, Beckenbauer, Pele en Maradonna niet beter als Messi, dan ben je zelf echt niet goed bij je hoofd en heb je ook echt de ballen verstand van voetbal of een enorme tunnelvisie naar die twee. Zij zijn minstens net zo goed of beter.

Ronaldinho en Maradonna deden allebei wat Messi deed en beter. Als je maar een paar wedstrijden van hun kijkt zie je dit makkelijk. Ronaldinho was nog mooier om te zien met zijn dribbels, trucjes en vrije trappen. Die gast heeft een unieke speelstijl die je helaas nergens meer ziet, hij kon dingen met die bal wat niemand anders kon en iedereen wou ook altijd daarom naar hem kijken.

Maradonna maakte abnormale goals met zijn achterlijke en moeilijke bewegingen en gedribbel, Pele was ongekend goed in die tijd en Beckenbauer was echt een beest overal op het veld. Zoals gezegd, volgens mij denk jij alleen dat aanvallers echt "de beste" kunnen zijn. Terwijl Neuer destijds 100% die Ballon D' Or verdiende. Vlak achter het feit dat Messi de MOTT kreeg van het WK terwijl er zo veel mensen beter waren.

De enige die een record heeft verbroken waar geen enkele voetballer in de buurt komt is Ronaldo met goals voor Real Madrid, daar komt zijn naamgenoot als enige bij in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt me niet dat je de oudere spelers die jij noemt bewust hebt meegemaakt, en ook zoveel wedstrijden van ze hebt terug gezien. Dat het geweldige spelers zijn hoef je mij niet uit te leggen, maar inhoudelijk over hun kwaliteiten oordelen kan ik niet omdat het enige wat je van die spelers ziet een documentaire is of hoogtepunten in een compilatie op youtube. Dat is niet echt maatgevend voor het vormen van een oordeel over hun spel. Je moet het hebben van de anekdotes van de mensen die hen bewust hebben zien spelen.

Verder is het ook appels met peren vergelijken. Dan heb ik het vooral over Maradonna - Messi. Het was gewoon een heel andere tijd waarin heel anders voetbal werd gespeeld. Tegenwoordig is het veel tactischer dan vroeger, en ja, dat Maradonna Napoli kampioen heeft gemaakt en Argentinië wereldkampioen weet ik ook.

Als je dan kijkt naar een programma als Voetbal Inside, waar mensen zitten die deze tijd bewust hebben meegemaakt, dan zeggen die ook dat ze dit nog niet eerder hebben gezien. Alleen Cruijff maar dat heeft ook weer te maken met het tactisch inzicht dat hij had. Dat hij als speler al als een soort coach fungeerde met het bedenken van een nieuw systeem.

Verder nog afsluiten met een opmerking die Van der Gijp ooit maakte. Over pakweg 10 jaar moeten we blij zijn dat we Messi en Ronaldo bewust hebben meegemaakt, omdat je eigen kinderen dat waarschijnlijk niet meer zullen meemaken. Het niveau van die 2 gaat de komende tijd niet meer bereikt worden, hoe goed een Neymar of Dybala ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 12:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zeg nooit nooit. Je weet maar nooit wat er komt. Een tijd waren de Nederlanders en de Nederlandse competitie ook niet weg te denken uit de grootste toernooien en eindtoernooien en nu opeens niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeg dan gewoon niks meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neeee beter he
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Bewijs me maar ongelijk ipv het zo simpel van de hand te wijzen.

Namen als Ronaldinho, Beckenbauer, Pele en Maradonna niet beter als Messi, dan ben je zelf echt niet goed bij je hoofd en heb je ook echt de ballen verstand van voetbal of een enorme tunnelvisie naar die twee. Zij zijn minstens net zo goed of beter.

Ronaldinho en Maradonna deden allebei wat Messi deed en beter. Als je maar een paar wedstrijden van hun kijkt zie je dit makkelijk. Ronaldinho was nog mooier om te zien met zijn dribbels, trucjes en vrije trappen. Die gast heeft een unieke speelstijl die je helaas nergens meer ziet, hij kon dingen met die bal wat niemand anders kon en iedereen wou ook altijd daarom naar hem kijken.

Maradonna maakte abnormale goals met zijn achterlijke en moeilijke bewegingen en gedribbel, Pele was ongekend goed in die tijd en Beckenbauer was echt een beest overal op het veld. Zoals gezegd, volgens mij denk jij alleen dat aanvallers echt "de beste" kunnen zijn. Terwijl Neuer destijds 100% die Ballon D' Or verdiende. Vlak achter het feit dat Messi de MOTT kreeg van het WK terwijl er zo veel mensen beter waren.

De enige die een record heeft verbroken waar geen enkele voetballer in de buurt komt is Ronaldo met goals voor Real Madrid, daar komt zijn naamgenoot als enige bij in de buurt.

Als jij met zulke uitspraken blijft komen, wordt er niet serieus op je gereageerd, zo werkt dat nou eenmaal.

Ik heb het ook niet over Pele, Cruijff en Maradonna, die heb ik zelf niet zien spelen, maar dat zijn natuurlijk wel absolute legendes en ook volgens velen te vergelijken met en misschien wel beter dan Ronaldo en Messi.

Maar gast, je hebt er namen als Roberto Carlos er in staan, dan kan ik je niet serieus nemen en heeft discussiëren ook geen zin. Ik kan je met een beetje moeite 50 verdedigers opnoemen die beter waren.

Je hebt het hier ook weer over spelers die 1 Ballon D'or hadden kunnen winnen. Messi heeft er 5 en Ronaldo gaat dit jaar zijn vijfde winnen. Ballon D'or is natuurlijk niet de enige graadmeter, maar wel een prima indicatie mijns inziens. 2007 was het laatste jaar dat Messi en Ronaldo niet wonnen, dat is gvd 10 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
Maar gast, je hebt er namen als Roberto Carlos er in staan, dan kan ik je niet serieus nemen en heeft discussiëren ook geen zin. Ik kan je met een beetje moeite 50 verdedigers opnoemen die beter waren.

Je hebt het hier ook weer over spelers die 1 Ballon D'or hadden kunnen winnen. Messi heeft er 5 en Ronaldo gaat dit jaar zijn vijfde winnen. Ballon D'or is natuurlijk niet de enige graadmeter, maar wel een prima indicatie mijns inziens. 2007 was het laatste jaar dat Messi en Ronaldo niet wonnen, dat is gvd 10 jaar geleden.


Roberto Carlos de heer en meester van vrije trappen en een enorm veelzijdige verdediger. Dit soort mensen krijgen echt niet zomaar naam. En succes met 50 betere verdedigers opnoemen. En dan specifiek linksbacks, want dat was hij.

Messi en Ronaldo zijn ook op het moment de enige echt goede. En hebben de rest van de jaren ook degelijk hem wel verdiend. De enige die ik onterecht vind is degene na het WK. Die was echt niet verdiend. (https://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIFA_Ballon_d%27Or deze dus)

Ronaldo geen kampioen, geen beker, geen champions league en in de groepsfase al uit het WK. Messi was finalist op het WK en had met Barca de CL in 2014-2015. Neuer had het kampioenschap, beker, WK, hoog in de CL, en heeft gezien de cijfers, een ongewoon schoon doel gehouden. En als je zag met hoeveel gemak hij dat toen deed.. En toch wint Ronaldo, eveneens het zelfde jaar dat Messi onterecht POTT wint op het WK. Dat jaar sloeg imo echt alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Maar gast, je hebt er namen als Roberto Carlos er in staan, dan kan ik je niet serieus nemen en heeft discussiëren ook geen zin. Ik kan je met een beetje moeite 50 verdedigers opnoemen die beter waren.


Nu lach jij BB uit, maar dit is ook wel een grap :lol:

Sowieso, stop allebei is met het vergelijken van verdedigers met aanvallers, totaal anders posities. Voor veel mensen is het maken van doelpunten al een grote graadmeter als het gaat om wie de beste is, daar kan een verdediger nooit aan tippen natuurlijk. Een verdediger heeft weer kwaliteiten die een aanvaller totaal niet heeft. Dus die vergelijking kan nooit worden gemaakt.

Als we echt is wat meer zouden kijken naar het totaalplaatje en niet alleen maar naar wie scoort de meeste is het belangrijkste voor het team, dan hadden in de afgelopen jaren naar mijn inziens spelers als Pirlo en Buffon ook een gouden bal verdient. Sowieso blijft het altijd een persoonlijke smaak kwestie, we zullen het nooit met elkaar eens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:

Maar gast, je hebt er namen als Roberto Carlos er in staan, dan kan ik je niet serieus nemen en heeft discussiëren ook geen zin. Ik kan je met een beetje moeite 50 verdedigers opnoemen die beter waren.


Nu lach jij BB uit, maar dit is ook wel een grap :lol:

Sowieso, stop allebei is met het vergelijken van verdedigers met aanvallers, totaal anders posities. Voor veel mensen is het maken van doelpunten al een grote graadmeter als het gaat om wie de beste is, daar kan een verdediger nooit aan tippen natuurlijk. Een verdediger heeft weer kwaliteiten die een aanvaller totaal niet heeft. Dus die vergelijking kan nooit worden gemaakt.

Als we echt is wat meer zouden kijken naar het totaalplaatje en niet alleen maar naar wie scoort de meeste is het belangrijkste voor het team, dan hadden in de afgelopen jaren naar mijn inziens spelers als Pirlo en Buffon ook een gouden bal verdient. Sowieso blijft het altijd een persoonlijke smaak kwestie, we zullen het nooit met elkaar eens zijn.


Sowieso Buffon inderdaad. Maar ik denk dat dingen als TV recht ook heel erg spelen bij zulke spelers. Veel meer mensen hebben baat bij het winnen van Ronaldo en/of Messi dan de nummer 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar ben ik het wel mee eens. Zo zal Neymar wel de eerstvolgende zijn vermoed ik.

Om nog ff in te haken op Roberto Carlos; hem de heer en meester van de vrije trappen noemen is dan ook weer complete bullshit. Ja, hij had die gekke ventieltrap die zo uniek was maar daar is het meeste ook mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 17:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
Pommer schreef:
FUT Legends er ff bijgepakt? :lol:

Haha ook echt precies.

Jammer dat ie daar dan weer niet op in gaat. Zeker geen bijdehante opmerking klaar liggen.

BB, hoe kun jij nou in godsnaam zeggen dat Beckenbauer beter was dan Messi? Los van het feit of het zo is, heb je hem zien spelen? Heb je volledige wedstrijden terug gekeken van 40 jaar geleden? Praat je je vader na? Waar baseer je die mening op? Nouja, zoals jij het brengt is het meer een feit maar goed >.< Man man wat een wijsneuzerig gelul zeg.

Gvd waarom ga ik hier weer op in, kansloze kut discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach David Luiz is volgens BB ook een van de beste centrale verdedigers die er op dit moment rondlopen, dus of je BB nou helemaal serieus moet nemen is de vraag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 18:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Ach David Luiz is volgens BB ook een van de beste centrale verdedigers die er op dit moment rondlopen, dus of je BB nou helemaal serieus moet nemen is de vraag :lol:

Deed ik al niet maar dit zegt idd genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2017 22:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Faalhaas schreef:
Pommer schreef:
FUT Legends er ff bijgepakt? :lol:

Haha ook echt precies.

Jammer dat ie daar dan weer niet op in gaat. Zeker geen bijdehante opmerking klaar liggen.

BB, hoe kun jij nou in godsnaam zeggen dat Beckenbauer beter was dan Messi? Los van het feit of het zo is, heb je hem zien spelen? Heb je volledige wedstrijden terug gekeken van 40 jaar geleden? Praat je je vader na? Waar baseer je die mening op? Nouja, zoals jij het brengt is het meer een feit maar goed >.< Man man wat een wijsneuzerig gelul zeg.

Gvd waarom ga ik hier weer op in, kansloze kut discussie.


Butthurt much? :lol:
Ik heb best een paar wedstrijden van Beckenbauer bij Bayern terug gekeken. Is het zo raar wanneer je voor een club bent om filmpjes van de zogenoemde legendes te pakken om te zien waarom ze zo werden genoemd? Hetzelfde met Gerd Muller, Oliver Khan en Lothar Mattheus. In mijn ogen interessant om te zien. Los van het bovengenoemde al dat ze eigenlijk niet vergelijkbaar zijn. Dat Beckenbauer niet onder de beste spelers zou horen is al helemaal een lachertje. Die vent staat in het rijtje beste verdedigers allertijden met Koeman e.d.

En ja de lijst met FUT legends, keek er niet naar maar die is er wel, ik speel op de PS4 waar ze tot over een week geen Legends op hebben. Maar goed, jij kent de namen, ik ken de namen en waarom ze zo groot waren. Vreemd he als je voetbal interessant vindt?

MISSCHIEN ZIJN DAT LEGENDS VOOR EEN REDE. Ben je nou zo dom? Ze hebben lange niet alle grootheden maar alsnog. Denk je dat die mensen dat voor de lol neer zetten en dat er zo veel mensen die spelers (al ver voor FUT) legendes noemen?

En goed gedaan mares, dit moment zeggen over een opmerking van wat, 4 jaar terug? :lol:
Maar als ik me goed kan herinneren was jij altijd zo objectief over Barca en Ajax en maakte jij nooit een domme opmerking..

Veel succes met boos worden want nee het is niet zo, daar kom je ergens mee, ipv dat je het als twee mensen over hebt.
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic