Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 11:09 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:
Broken Balance schreef:
Er liepen zeker wel types zoals hun rond. Maradonna, Pele, Ronaldo, Ronaldinho, Lev Yashin, Shevchenko, Weah, Crespo, Beckenbauer, Maldini, Gullit, Cruijf, Matthaus, Van Basten, Nesta, Bergkamp, Stoichkov, Larsson, Figo, Schmeichel, Roberto Carlos, Van Der Sar, Desailly, Best, Zidane, Cannavaro, Hagi.

Zat mensen die net zo goed of beter waren dan Messi of Ronaldo. Dan doe je de voetbalwereld echt tekort.
Of ben je ook zo'n persoon die alleen denkt dat aanvallers "de beste spelers ooit" zijn omdat ze veel scoren.

Als je oprecht denkt dat de helft van die lijst bij Ronaldo en Messi in de buurt zit, ben je niet goed. Ik weet dat je houdt van discussiëren, maar kom dan wel met redelijke argumenten en namen.

Bewijs me maar ongelijk ipv het zo simpel van de hand te wijzen.

Namen als Ronaldinho, Beckenbauer, Pele en Maradonna niet beter als Messi, dan ben je zelf echt niet goed bij je hoofd en heb je ook echt de ballen verstand van voetbal of een enorme tunnelvisie naar die twee. Zij zijn minstens net zo goed of beter.

Ronaldinho en Maradonna deden allebei wat Messi deed en beter. Als je maar een paar wedstrijden van hun kijkt zie je dit makkelijk. Ronaldinho was nog mooier om te zien met zijn dribbels, trucjes en vrije trappen. Die gast heeft een unieke speelstijl die je helaas nergens meer ziet, hij kon dingen met die bal wat niemand anders kon en iedereen wou ook altijd daarom naar hem kijken.

Maradonna maakte abnormale goals met zijn achterlijke en moeilijke bewegingen en gedribbel, Pele was ongekend goed in die tijd en Beckenbauer was echt een beest overal op het veld. Zoals gezegd, volgens mij denk jij alleen dat aanvallers echt "de beste" kunnen zijn. Terwijl Neuer destijds 100% die Ballon D' Or verdiende. Vlak achter het feit dat Messi de MOTT kreeg van het WK terwijl er zo veel mensen beter waren.

De enige die een record heeft verbroken waar geen enkele voetballer in de buurt komt is Ronaldo met goals voor Real Madrid, daar komt zijn naamgenoot als enige bij in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 11:33 

Hardtraxx Veteran

Het lijkt me niet dat je de oudere spelers die jij noemt bewust hebt meegemaakt, en ook zoveel wedstrijden van ze hebt terug gezien. Dat het geweldige spelers zijn hoef je mij niet uit te leggen, maar inhoudelijk over hun kwaliteiten oordelen kan ik niet omdat het enige wat je van die spelers ziet een documentaire is of hoogtepunten in een compilatie op youtube. Dat is niet echt maatgevend voor het vormen van een oordeel over hun spel. Je moet het hebben van de anekdotes van de mensen die hen bewust hebben zien spelen.

Verder is het ook appels met peren vergelijken. Dan heb ik het vooral over Maradonna - Messi. Het was gewoon een heel andere tijd waarin heel anders voetbal werd gespeeld. Tegenwoordig is het veel tactischer dan vroeger, en ja, dat Maradonna Napoli kampioen heeft gemaakt en Argentinië wereldkampioen weet ik ook.

Als je dan kijkt naar een programma als Voetbal Inside, waar mensen zitten die deze tijd bewust hebben meegemaakt, dan zeggen die ook dat ze dit nog niet eerder hebben gezien. Alleen Cruijff maar dat heeft ook weer te maken met het tactisch inzicht dat hij had. Dat hij als speler al als een soort coach fungeerde met het bedenken van een nieuw systeem.

Verder nog afsluiten met een opmerking die Van der Gijp ooit maakte. Over pakweg 10 jaar moeten we blij zijn dat we Messi en Ronaldo bewust hebben meegemaakt, omdat je eigen kinderen dat waarschijnlijk niet meer zullen meemaken. Het niveau van die 2 gaat de komende tijd niet meer bereikt worden, hoe goed een Neymar of Dybala ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 11:54 

Kraak... Piep...

Zeg nooit nooit. Je weet maar nooit wat er komt. Een tijd waren de Nederlanders en de Nederlandse competitie ook niet weg te denken uit de grootste toernooien en eindtoernooien en nu opeens niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 13:03 

Hardtraxx Addict

Zeg dan gewoon niks meer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 13:09 

Hardtraxx Veteran

Neeee beter he
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 13:10 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Bewijs me maar ongelijk ipv het zo simpel van de hand te wijzen.

Namen als Ronaldinho, Beckenbauer, Pele en Maradonna niet beter als Messi, dan ben je zelf echt niet goed bij je hoofd en heb je ook echt de ballen verstand van voetbal of een enorme tunnelvisie naar die twee. Zij zijn minstens net zo goed of beter.

Ronaldinho en Maradonna deden allebei wat Messi deed en beter. Als je maar een paar wedstrijden van hun kijkt zie je dit makkelijk. Ronaldinho was nog mooier om te zien met zijn dribbels, trucjes en vrije trappen. Die gast heeft een unieke speelstijl die je helaas nergens meer ziet, hij kon dingen met die bal wat niemand anders kon en iedereen wou ook altijd daarom naar hem kijken.

Maradonna maakte abnormale goals met zijn achterlijke en moeilijke bewegingen en gedribbel, Pele was ongekend goed in die tijd en Beckenbauer was echt een beest overal op het veld. Zoals gezegd, volgens mij denk jij alleen dat aanvallers echt "de beste" kunnen zijn. Terwijl Neuer destijds 100% die Ballon D' Or verdiende. Vlak achter het feit dat Messi de MOTT kreeg van het WK terwijl er zo veel mensen beter waren.

De enige die een record heeft verbroken waar geen enkele voetballer in de buurt komt is Ronaldo met goals voor Real Madrid, daar komt zijn naamgenoot als enige bij in de buurt.

Als jij met zulke uitspraken blijft komen, wordt er niet serieus op je gereageerd, zo werkt dat nou eenmaal.

Ik heb het ook niet over Pele, Cruijff en Maradonna, die heb ik zelf niet zien spelen, maar dat zijn natuurlijk wel absolute legendes en ook volgens velen te vergelijken met en misschien wel beter dan Ronaldo en Messi.

Maar gast, je hebt er namen als Roberto Carlos er in staan, dan kan ik je niet serieus nemen en heeft discussiëren ook geen zin. Ik kan je met een beetje moeite 50 verdedigers opnoemen die beter waren.

Je hebt het hier ook weer over spelers die 1 Ballon D'or hadden kunnen winnen. Messi heeft er 5 en Ronaldo gaat dit jaar zijn vijfde winnen. Ballon D'or is natuurlijk niet de enige graadmeter, maar wel een prima indicatie mijns inziens. 2007 was het laatste jaar dat Messi en Ronaldo niet wonnen, dat is gvd 10 jaar geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 13:24 

Kraak... Piep...

Citaat:
Maar gast, je hebt er namen als Roberto Carlos er in staan, dan kan ik je niet serieus nemen en heeft discussiëren ook geen zin. Ik kan je met een beetje moeite 50 verdedigers opnoemen die beter waren.

Je hebt het hier ook weer over spelers die 1 Ballon D'or hadden kunnen winnen. Messi heeft er 5 en Ronaldo gaat dit jaar zijn vijfde winnen. Ballon D'or is natuurlijk niet de enige graadmeter, maar wel een prima indicatie mijns inziens. 2007 was het laatste jaar dat Messi en Ronaldo niet wonnen, dat is gvd 10 jaar geleden.

Roberto Carlos de heer en meester van vrije trappen en een enorm veelzijdige verdediger. Dit soort mensen krijgen echt niet zomaar naam. En succes met 50 betere verdedigers opnoemen. En dan specifiek linksbacks, want dat was hij.

Messi en Ronaldo zijn ook op het moment de enige echt goede. En hebben de rest van de jaren ook degelijk hem wel verdiend. De enige die ik onterecht vind is degene na het WK. Die was echt niet verdiend. (https://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIFA_Ballon_d%27Or deze dus)

Ronaldo geen kampioen, geen beker, geen champions league en in de groepsfase al uit het WK. Messi was finalist op het WK en had met Barca de CL in 2014-2015. Neuer had het kampioenschap, beker, WK, hoog in de CL, en heeft gezien de cijfers, een ongewoon schoon doel gehouden. En als je zag met hoeveel gemak hij dat toen deed.. En toch wint Ronaldo, eveneens het zelfde jaar dat Messi onterecht POTT wint op het WK. Dat jaar sloeg imo echt alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 13:41 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

Nu lach jij BB uit, maar dit is ook wel een grap :lol:

Sowieso, stop allebei is met het vergelijken van verdedigers met aanvallers, totaal anders posities. Voor veel mensen is het maken van doelpunten al een grote graadmeter als het gaat om wie de beste is, daar kan een verdediger nooit aan tippen natuurlijk. Een verdediger heeft weer kwaliteiten die een aanvaller totaal niet heeft. Dus die vergelijking kan nooit worden gemaakt.

Als we echt is wat meer zouden kijken naar het totaalplaatje en niet alleen maar naar wie scoort de meeste is het belangrijkste voor het team, dan hadden in de afgelopen jaren naar mijn inziens spelers als Pirlo en Buffon ook een gouden bal verdient. Sowieso blijft het altijd een persoonlijke smaak kwestie, we zullen het nooit met elkaar eens zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 13:45 

Kraak... Piep...

Basshunterzz schreef:
Daveytl schreef:

Nu lach jij BB uit, maar dit is ook wel een grap :lol:

Sowieso, stop allebei is met het vergelijken van verdedigers met aanvallers, totaal anders posities. Voor veel mensen is het maken van doelpunten al een grote graadmeter als het gaat om wie de beste is, daar kan een verdediger nooit aan tippen natuurlijk. Een verdediger heeft weer kwaliteiten die een aanvaller totaal niet heeft. Dus die vergelijking kan nooit worden gemaakt.

Als we echt is wat meer zouden kijken naar het totaalplaatje en niet alleen maar naar wie scoort de meeste is het belangrijkste voor het team, dan hadden in de afgelopen jaren naar mijn inziens spelers als Pirlo en Buffon ook een gouden bal verdient. Sowieso blijft het altijd een persoonlijke smaak kwestie, we zullen het nooit met elkaar eens zijn.

Sowieso Buffon inderdaad. Maar ik denk dat dingen als TV recht ook heel erg spelen bij zulke spelers. Veel meer mensen hebben baat bij het winnen van Ronaldo en/of Messi dan de nummer 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 13:46 

Hardtraxx Addict

Daar ben ik het wel mee eens. Zo zal Neymar wel de eerstvolgende zijn vermoed ik.

Om nog ff in te haken op Roberto Carlos; hem de heer en meester van de vrije trappen noemen is dan ook weer complete bullshit. Ja, hij had die gekke ventieltrap die zo uniek was maar daar is het meeste ook mee gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 16:32 

Bierkoning

Faalhaas schreef:
Pommer schreef:
FUT Legends er ff bijgepakt? :lol:

Haha ook echt precies.

Jammer dat ie daar dan weer niet op in gaat. Zeker geen bijdehante opmerking klaar liggen.

BB, hoe kun jij nou in godsnaam zeggen dat Beckenbauer beter was dan Messi? Los van het feit of het zo is, heb je hem zien spelen? Heb je volledige wedstrijden terug gekeken van 40 jaar geleden? Praat je je vader na? Waar baseer je die mening op? Nouja, zoals jij het brengt is het meer een feit maar goed >.< Man man wat een wijsneuzerig gelul zeg.

Gvd waarom ga ik hier weer op in, kansloze kut discussie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 16:59 

Hardtraxx Veteran

Ach David Luiz is volgens BB ook een van de beste centrale verdedigers die er op dit moment rondlopen, dus of je BB nou helemaal serieus moet nemen is de vraag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 17:54 

Bierkoning

Unknown schreef:
Ach David Luiz is volgens BB ook een van de beste centrale verdedigers die er op dit moment rondlopen, dus of je BB nou helemaal serieus moet nemen is de vraag :lol:

Deed ik al niet maar dit zegt idd genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 21:25 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Faalhaas schreef:
Pommer schreef:
FUT Legends er ff bijgepakt? :lol:

Haha ook echt precies.

Jammer dat ie daar dan weer niet op in gaat. Zeker geen bijdehante opmerking klaar liggen.

BB, hoe kun jij nou in godsnaam zeggen dat Beckenbauer beter was dan Messi? Los van het feit of het zo is, heb je hem zien spelen? Heb je volledige wedstrijden terug gekeken van 40 jaar geleden? Praat je je vader na? Waar baseer je die mening op? Nouja, zoals jij het brengt is het meer een feit maar goed >.< Man man wat een wijsneuzerig gelul zeg.

Gvd waarom ga ik hier weer op in, kansloze kut discussie.

Butthurt much? :lol:
Ik heb best een paar wedstrijden van Beckenbauer bij Bayern terug gekeken. Is het zo raar wanneer je voor een club bent om filmpjes van de zogenoemde legendes te pakken om te zien waarom ze zo werden genoemd? Hetzelfde met Gerd Muller, Oliver Khan en Lothar Mattheus. In mijn ogen interessant om te zien. Los van het bovengenoemde al dat ze eigenlijk niet vergelijkbaar zijn. Dat Beckenbauer niet onder de beste spelers zou horen is al helemaal een lachertje. Die vent staat in het rijtje beste verdedigers allertijden met Koeman e.d.

En ja de lijst met FUT legends, keek er niet naar maar die is er wel, ik speel op de PS4 waar ze tot over een week geen Legends op hebben. Maar goed, jij kent de namen, ik ken de namen en waarom ze zo groot waren. Vreemd he als je voetbal interessant vindt?

MISSCHIEN ZIJN DAT LEGENDS VOOR EEN REDE. Ben je nou zo dom? Ze hebben lange niet alle grootheden maar alsnog. Denk je dat die mensen dat voor de lol neer zetten en dat er zo veel mensen die spelers (al ver voor FUT) legendes noemen?

En goed gedaan mares, dit moment zeggen over een opmerking van wat, 4 jaar terug? :lol:
Maar als ik me goed kan herinneren was jij altijd zo objectief over Barca en Ajax en maakte jij nooit een domme opmerking..

Veel succes met boos worden want nee het is niet zo, daar kom je ergens mee, ipv dat je het als twee mensen over hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21-09-2017, 23:40 

Hardtraxx Veteran

Faalhaas schreef:
Om nog ff in te haken op Roberto Carlos; hem de heer en meester van de vrije trappen noemen is dan ook weer complete bullshit. Ja, hij had die gekke ventieltrap die zo uniek was maar daar is het meeste ook mee gezegd.

Juninho en Pi-Air konden wel beter een vrije trap nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 07:31 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
En ja de lijst met FUT legends, keek er niet naar maar die is er wel, ik speel op de PS4 waar ze tot over een week geen Legends op hebben. Maar goed, jij kent de namen, ik ken de namen en waarom ze zo groot waren. Vreemd he als je voetbal interessant vindt?

MISSCHIEN ZIJN DAT LEGENDS VOOR EEN REDE. Ben je nou zo dom?

Kom nou toch op, ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord die Lev Yashin, Weah, Shevchenko opsomt in een dergelijk lijstje met Maradona, Cruijff en Zidane. Dit zijn letterlijk de FUT-icons.

Nota bene noem je net Koeman in hetzelfde rijtje als Beckenbauer en die staat dan weer niet tussen dit lijstje. Toevallig is Koeman geen Icon. :/ Waar zijn Platini, Di Stefano, Romario, Cantona. Ach. Lev Yashin was idd wel veel bekender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 07:47 

Kraak... Piep...

Faalhaas schreef:
Broken Balance schreef:

Kom nou toch op, ik heb werkelijk nog nooit iemand gehoord die Lev Yashin, Weah, Shevchenko opsomt in een dergelijk lijstje met Maradona, Cruijff en Zidane. Dit zijn letterlijk de FUT-icons.

Nota bene noem je net Koeman in hetzelfde rijtje als Beckenbauer en die staat dan weer niet tussen dit lijstje. Toevallig is Koeman geen Icon. :/ Waar zijn Platini, Di Stefano, Romario, Cantona. Ach. Lev Yashin was idd wel veel bekender.

Even nagekeken en toevallig zijn Cantona en Koeman wel legends in FIFA, alleen niet in FUT. Cruijff en Zidane zijn geen icons en geen legends.. Platini en Romario zijn wel dom dat ik die over het hoofd heb gezien.

Er zijn zat namen buiten FIFA die nog legendes zijn zoals Rummenigge, Keegan, Charlton.
Maar goed, ik heb het lijstje er niet bij gehad omdat, zoals gezegd, ik geen legends ken, heb en gebruik in FIFA omdat ik geen xbox heb. Het gros kwam uit mijn hoofd en voor het checken keek ik nog even naar de Ballon d'or winnaars.

Maar als ik iedereen die geweldig was op ging noemen dan had ik net zo goed de lijst van Fut en de Ballon D'Or kunnen knippen en plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 10:18 

Hardtraxx Addict

Faalhaas schreef:
Broken Balance schreef:

Buiten dat het Icons zijn of niet. Als je nadenkt over spelers die vergelijkbaar of zelfs beter zijn dan Messi en Ronaldo dan kom je toch ook niet uit bij een Crespo, Shevchenko of een Larsson?

Echt wat een kansloze "discussie" :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 11:46 

Hardtraxx Veteran

Jawel want die hebben ooit bijna een Ballon D'or gewonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 13:18 

Bierkoning

Broken Balance schreef:
Butthurt much? :lol:
Ik heb best een paar wedstrijden van Beckenbauer bij Bayern terug gekeken. Is het zo raar wanneer je voor een club bent om filmpjes van de zogenoemde legendes te pakken om te zien waarom ze zo werden genoemd? Hetzelfde met Gerd Muller, Oliver Khan en Lothar Mattheus. In mijn ogen interessant om te zien. Los van het bovengenoemde al dat ze eigenlijk niet vergelijkbaar zijn. Dat Beckenbauer niet onder de beste spelers zou horen is al helemaal een lachertje. Die vent staat in het rijtje beste verdedigers allertijden met Koeman e.d.

Yeah right :lol: En ik zeg helemaal niet dat ie daar niet bij zou horen, ik zeg alleen dat jij dat nooit zou kunnen weten, dus je lult gewoon uit je nek. Net als dat ik niet kan beoordelen of Cruijff beter was dan Messi, ook al heb ik wel talloze dingen van hem terug gezien.

Broken Balance schreef:

MISSCHIEN ZIJN DAT LEGENDS VOOR EEN REDEN*. Ben je nou zo dom? Ze hebben lange niet alle grootheden maar alsnog. Denk je dat die mensen dat voor de lol neer zetten en dat er zo veel mensen die spelers (al ver voor FUT) legendes noemen?

Gast :') Dat heeft er toch helemaal niks mee te maken. Ik snap ook wel waarom die spelers allemaal legendes worden genoemd, maar héél toevallig noem jij ze 1 voor 1 allemaal op, met ook nog eens namen als Crespo of Lev Yashin die anders never nooit iemand zou noemen :lol: Maar prima joh, ik ga er niet meer op in verder.

Messi > ieder ander die ik ooit ZELF heb zien spelen. Zidane op de 2e plek.

Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 13:39 

Hardtraxx Veteran

Heb niet alle namen uit het rijtje van BB meegemaakt, maar namen als Nesta, Shevchenko, Crespo... Dat waren gewoon degelijke voetballers, niet meer dan dat. Nesta was niet beter dan een Ramos/T.Silva/Chiellini op dit moment. Shevchenko en Crespo waren goede goaltjesdieven, maar konden geen uitzonderlijke dingen met een bal. Ik weet dat het appels met peren vergelijken is en een zinloze discussie, maar het gros van die lijst komt niet in de buurt van Messi en Ronaldo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 14:51 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:

Messi > ieder ander die ik ooit ZELF heb zien spelen. Zidane op de 2e plek.

Doei.

Juist, goede redenering hoor, applaus, fanboy much?

Also, als je niet op Lev Yashin komt, de beste keeper aller tijden, de enige die ooit een Ballon D'Or heeft gewonnen, dan is er iets mis met je.

Maar goed, je kan hameren op het feit waar ik het zoek, maar je doet alsof ik de enige ben die deze oude spelers legendes vind. En dat is al helemaal lachwekkend. Zeker omdat jij claimt dat Messi beter is op geen enkele grond en wanneer ik zeg dat ik die en die beter vind omdat dit en dat dan is het gelijk afbranden, niet eens onderbouwd maar puur omdat ik ergens iets kijk of dat ik naar de FUT legends kijk wat ik niet eens doe :lol:. Volgens mij is Derksen nog meer gegrond dan jij.

Een kijk over verschillende portalen en je kan zelf makkelijk zien waarom sommige spelers zo goed waren, waarom ze als legendes worden beschouwd, hun statistieken inzien en je kan heel makkelijk wedstrijden van ze terug zien.

Maar goed blijf jij maar bij je "je kan niet bewijzen dat die anderen beter zijn dan Messi, dus Messi is beter". Je kan wel bashen op mij dat ik het niet kan weten, maar waarom zou jij het dan wel weten? Of heb je jezelf terug in de tijd gepommert al die tijd.

Je kan ook niet bewijzen dat Messi beter is dan Jelle Ter Rouwelaar, dus dan zal Ter Rouwelaar wel beter zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 14:53 

Hardtraxx Veteran

Wat een strontvervelende vent ben jij toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 14:54 

Kraak... Piep...

Daveytl schreef:

:lol:

Gelukkig ken je mij ook zo goed.

Maar ja, in het echt ben ik net zo vervelend.
Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Maar ik ben blij dat ik je blijkbaar zo dwars zit, dat zegt meer over hoe jij een discussie voert dan over hoe vervelend ik echt ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22-09-2017, 14:58 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Daveytl schreef:

:lol:

Gelukkig ken je mij ook zo goed.

Maar ja, in het echt ben ik net zo vervelend.
Op persoonlijke aanvallen overgaan getuigt ook dat je veel te zeggen hebt in een discussie.

Maar ik ben blij dat ik je blijkbaar zo dwars zit, dat zegt meer over hoe jij een discussie voert dan over hoe vervelend ik echt ben.

Maar ik ben nog steeds benieuwd, vind jij Crespo nou net zo goed als Messi? OF zelfs beter?
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic