Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 140  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat we het hier al over voetbal hebben. Die aanname bij Messi's eerste goal was weer om van te smullen. En nu kun je misschien zeggen dat ik overdrijf, maar hij legt die bal onder zn voet stil, zodat de keeper gaat liggen en zo een vrije schietkans heeft op open doel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 12:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Ik weet niet of iemand toevallig de Uefa Youth League aan het kijken is, maar er loopt daar een jonge spits bij Real die me wel een paar klassen beter lijkt dan Morata. Sowieso een paar heerlijke spelers aan beide kanten (ook die nr 6 van City vind ik erg goed), maar dat moet er altijd nog maar uitkomen natuurlijk.


Je weet dat Morata bij Juve voetbalt?

Ja, maar ze hebben het hierboven over het terughalen/nooit moeten laten gaan van Morata. Dan kun je ook deze jongen een kans geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Basshunterzz schreef:
Pommer schreef:
Ik weet niet of iemand toevallig de Uefa Youth League aan het kijken is, maar er loopt daar een jonge spits bij Real die me wel een paar klassen beter lijkt dan Morata. Sowieso een paar heerlijke spelers aan beide kanten (ook die nr 6 van City vind ik erg goed), maar dat moet er altijd nog maar uitkomen natuurlijk.


Je weet dat Morata bij Juve voetbalt?

Ja, maar ze hebben het hierboven over het terughalen/nooit moeten laten gaan van Morata. Dan kun je ook deze jongen een kans geven.


Je weet dat Real en eigen jeugd een kans geven nauwelijks bestaat? :P Nja nu lijkt dat met Zidane toch wel wat anders te kunnen worden, aangezien hij natuurlijk de jeugd van Real al onder zijn leiding heeft gehad. Lijkt me wel leuk eerlijk gezegd. Dat betekent overigens niet dat ik Real een leukere of mooiere club ga vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 21:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is Zidane echt een termijn hoofdcoach? Of iemand die het seizoen gewoon afmaakt en dat er in de zomer iemand anders komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DL22 schreef:
Is Zidane echt een termijn hoofdcoach? Of iemand die het seizoen gewoon afmaakt en dat er in de zomer iemand anders komt?


Volgens mij echt langere termijn, maar ik vraag me af als hij volgend seizoen niks wint, of hij dan nog zoveel vertrouwen krijgt. Perez is op zakelijk gebied natuurlijk een zegen, maar niet qua spel zeg maar. Ancelotti wegsturen, terwijl alle spelers met hem wegliepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2016 21:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat dus niks worden. Zelfde als Seedorf Bij AC Milan.
Ancelotti ontslagen was het domste dat ze gedaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Real - Atletico zo om 4 uur :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

aansteller
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2016 19:54 
 
Hardtraxx Elite

Rashford.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat is die Engelse competitie toch gruwelijk spannend, wilde van de week nog op unibet zetten wie er kampioen zou worden, maar ik wist gewoon echt niet welke ik moest kiezen. Ik hoop persoonlijk op Spurs, maar die zitten net als City ook nog met Europese wedstrijden (ervan uitgaande dat City doorgaat in de CL en Arsenal niet). Ik weet niet precies hoe het programma van alle teams eruit ziet, maar ik zou nu denk ik voor Arsenal gaan als ik écht moest kiezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wat is die Engelse competitie toch gruwelijk spannend, wilde van de week nog op unibet zetten wie er kampioen zou worden, maar ik wist gewoon echt niet welke ik moest kiezen. Ik hoop persoonlijk op Spurs, maar die zitten net als City ook nog met Europese wedstrijden (ervan uitgaande dat City doorgaat in de CL en Arsenal niet). Ik weet niet precies hoe het programma van alle teams eruit ziet, maar ik zou nu denk ik voor Arsenal gaan als ik écht moest kiezen.


Je moet even de speelschema's van alle ploegen bekijken. Die van Arsenal is wel echt heel erg zwaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tottenham heeft in combinatie met de Europa League misschien nog wel het zwaarste programma.

Iedereen, waaronder ik, hoopt natuurlijk op Leicester, maar vrees dat zij nooit met de druk om kunnen gaan. Gisteren een relatief makkelijke thuiswedstrijd tegen WBA gaat het al mis. En ja, ze hadden heel veel pech, maar deze wedstrijden moet je in deze fase gewoon winnen. Op 27 februari hebben ze in de laatste minuut thuis van Norwich gewonnen. Al met al vrees ik het ergste voor de droom van Leicester.

Tottenham heeft het denk ik het lastigste programma en Arsenal lijkt geen kampioen te willen/kunnen worden. Vandaar zie ik Manchester City nog wel kampioen worden. Dat zou in mijn ogen echter een drama zijn. Zie het liefst Leicester City kampioen worden, en anders Tottenham of Arsenal. Als Manchester City het maar niet wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 21:35 
 
Hardtraxx Elite

Haje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 22:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als Arsenal dit seizoen geen kampioen wordt, worden ze onder Wenger nooit meer kampioen.

Met alle respect voor Leicester en Tottenham, maar als Arsenal zelfs in een seizoen zonder Manchester United, Chelsea en waarschijnlijk Manchester City geen kampioen kan worden, moet Wenger gewoon zijn verantwoordelijk nemen en de club helpen door te vertrekken.

De club heeft een nieuwe coach nodig. Een coach die in deze tijd wel daadkrachtig kan investeren op de transfermarkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2016 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Italiaans voetbal kan me echt geen fuck boeien, maar als het spannend wordt, is elke wedstrijd boeiend. In dit geval Inter - Juventus, tsjonge jonge wat een leuke wedstrijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 00:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Italiaans voetbal kan me echt geen fuck boeien, maar als het spannend wordt, is elke wedstrijd boeiend. In dit geval Inter - Juventus, tsjonge jonge wat een leuke wedstrijd :D

Zit ook te kijken ja, wat een wedstrijd :worship:

En Leicester gewoon de winnaar van de top 4 deze speelronde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2016 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je ziet met wat voor mentaliteit Arsenal vandaag speelde, kom op zeg willen ze geen kampioen worden. Het zat dan ook wel tegen met het aluminium, maar Ramsey/Giroud speelden vooral weer als een natte krant en meneer Wenger laat ze gewoon weer staan. Ik hoop toch zo op Leicester kampioen, spelen nog het leukste voetbal ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2016 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Messi voor de verandering maar weer eens een hattrick er bij en ook voor de verandering maar weer eens een record gepakt, met 35 wedstrijden achtereen ongeslagen blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2016 18:42 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Play off 1 strijd in België wordt weer wel erg spannend.
Genk momenteel 3-0 voor tegen leider Club Brugge.
Leon Bailey (18) en Wilfred Ndidi (19), beide van Genk zijn echt ruwe diamanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit deed Ndidi vandaag :worship: :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 23:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sick :D Wat vinden jullie nou van dat play off systeem? Het heeft wel wat, die topwedstrijden aan het eind van het seizoen, maar helemaal eerlijk vind ik het niet. De nummer 1 zou eigenlijk gewoon kampioen moeten worden, misschien zijn ze net tijdens die play off wedstrijden even uit vorm of missen ze belangrijke spelers waardoor ze de titel mislopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is niet eerlijk. Maar het spektakel is ongekend. Het hangt indd enorm veel af van vorm en blessures. Elke week denk je dat iemand anders kampioen gaat worden. De druk op de scheidsrechters is ook wel enorm moet ik zeggen. Alles wordt nog meer uitvergroot.

De keerzijde is play off 2. Plaats 7 tem 14 verdeeld in 2 poules.
Daar komt echt niemand naar kijken, die spelen in principe nergens voor. De winnaars van de poules tegen elkaar en die winnaar tegen plek 4 of 5 van play off 1 om dan Europese voorrondes te kunnen spelen.

Probeer dit systeem maar eens in te voeren in Engeland. Dan krijg je pas wedstrijden. Maar ik ben er sowieso tegen. Liever een competitie met 18 teams en kampioen is kampioen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 23:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leicester City kampioen! :yay: :yay: :yay:
Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 140  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic